Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja to bym chyba celował w 600 4T i najlepiej jakieś stare kopane....

 

modelowo to xr 600 tt600 xt600 xl600 (ale stara singiel nie trampek) w xt też bym szukał starszej z kopajsem.......

 

xr 600 dla mnie jest spoko , strasznie toporny sprzęt ale daje ogromne możliwości i fajnie się tym jeździ.....

 

 

dt 125 jest lepszym wyborem niż 600 4T jeśli ktoś stawia na trudny teren i technikę, jest lżejsza, zwrotniejsza przy twoich zastosowaniach chyba wolałbym jamnika 3tb(w mojej opini najgorsza dualowa 600 ) od dt 125-więcej mocy na szutrach , fajniejsza charakterystyka silnika a w sumie zawias i waga nie powinna ci jakoś strasznie przeszkadzać -zresztą dt 125 zawias też ma bardzo słaby......

 

fakt że 3tb będzie najtańsza ja swoją za 3300 sprzedałem i nie była jakimś ekstremalnym wrakiem , fakt tu brakowało plastiku tam coś ryśnięte , ale silnik był ok , papiery oczywiście ok , nowy akumulator , nowe opony....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wracam pod długiej przerwie prawie rok :) Przypomne się troche jeździłem już na xt 600 i na TT S 600 Belgardzie . Teraz przyszedł znów czas na pworót w las :) od świeta na tor itp.

 

Mam problem zastanawiam się nad motorkiem do 8 tyś Myślę o

 

yz 450 -f

 

cr-f 450

 

ktm sx-f 450

 

lub powrót do xt 600 3tb

 

Co radzicie :) jakieś pomysły

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm a masz drugie tyle na naprawe? Ja wczoraj odebrałem swoją YZF 450 od mechanika dokladnie 4.9k za remont :banghead: .I to sam silnik bez zawieszenia.Generalnie jedyna opcja to kupić mega zabdaną albo po wybuchu silnika, chyba że masz jakiegoś pewniaka po remoncie za te 8 k ale to rzadko sie zdarza że ktoś robi remont i sprzedaje

Edytowane przez nowytzrdt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Exc 300 vs Yz 250? Co wybrać panowie? (Enduro po lesie podjazdach etc,na tor od święta).

 

Dużo się różnią mocą ? Czy dla kogoś kto dopiero 1 rok jeździ w enduro bedą to dobre maszyny?

Edytowane przez VoyraZ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A co to jest jamnik 3tb ?

 

yamaha xt 600E , xt 600 3tb jak zwał tak zwał w każdym razie najgorsza możliwa wersja tego motocykla-najcięższa , najsłabsza, najgorszy zawias, i pozycja jak na czoperze .......

 

docenili to użytkownicy i jest to w zasadzie najtańsza zdrowa 600 jaką możesz kupić-myśle że za 3500 coś trafisz gdzie na wejściu nie będziesz pruł silnika....

 

stare kopane 600 w okolicy 3 tys zł mają w większości silnik na skraju śmierci technicznej, bez przynajmniej 1kpln strach latać, a xt 600 3tb kupisz zdrową za tą kasę -silnikowo oczywiście.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie zdąże wyjąc w odpowiednim momencie wtedy napewno :D

 

a takto raczej nie, warta jest może z 4 tys co ja za to kupie dt 125 ?? to wolę xr 600 , mocniejsza, lepszy zawias, dt jest tylko z 15 kg lżejsza ale mnie akurat waga xr jakoś bardzo nie przeszkadza-owszem zawsze jak się wywali płaczę że mogłaby być lżejsza ale to pewno i nad exc 125 bym płakał po nastej glebie......

 

zawias przód mnie drażni , bardzo chętnie dobija , zmieniłem olej, musze spróbować trochę dopompować , za miękki jest , fakt że ja też nie umiem balansować ciałem, ostatnio sam z siebie się śmiałem że znowu zjeźdzając z górek , dociążam łapami przód i wtedy w piachu po kolana zaczyna się wężykowanie, jak to samo zrobię przed podjazdem przed którym jest uskok to przód nurkuje a ja robie salto rodem z power rangers i głową w podjazd :D więc może przyczyna jest w braku techniki a nie w zawiasie no ale na coś trzeba zwalić własną nieudolność :D

 

mocy po 6 latach jazdy mi styka , może nie rwie na koło z 5, ale w sumie w terenie w którym latam w zasadzie mi nie brakuje-na może na totalnie płaskim jest lekki niedosyt, niby jak odwiniesz na 5 biegu na piachu to zostaje szrama jak na twarzy od tipsów kiedy całowałeś inną, na 4 też w powerslide ją wrzucisz(kwestia jeszcze na ile sypkie podłoże, jaka opona itp) ale to nie jest śmierć , krew i rozwieranie war sromowych jak w zdrowym sxc 625 , xr 650r czy bergu fe570 albo sx 520 gdzie nie do końca wiesz co zrobi i wszyscy bija ci brawo a ty się trzęsiesz i brązowe wycieka z nogawki.....i tak w cięższym terenie to raczej ona decyduje gdzie jedziemy i nie ze względu na wagę :D

 

nie narzekam-w tej kasie jedyną sensowną konkurencją jest lc4 ewentualnie jakieś hardcorowe wersje duali typu klx250R /300R, dr350N, jakiś kdx 250 lub tt.......

 

miałem okazje zamienić bez żadnych dopłat tego mojego trupka za tt600s , tt była w lepszym stanie technicznym , ale tak mnie wkurza mułowatość pieca xt , że zostałem przy kopciuchu z gównianym zawiasem :D niby tt600s też ciągne z dołu też wszędzie wjedzie , nie dusi się po odkręceniu manety od zera do maksa ale jakoś nie ma tego czegoś.....stare xt jeszcze fajnie jechały nie wiem w czym róznica , ale np xt 600 88 a xt 600 96 to zupełnie inne odejście , japońska tt600 z lat 80 i wczesnych 90 też jest ,,mocniejsza'' od włoskiej belgrady ale takie moto ciężko dostać jak już to straszne gruzy , wymagające serca i inwestycji przerastających wartość żeby to jeździło -ja uważam że warto ale to kwestia podejścia....

 

no i się rozpisałem tylko nie wiem o czym.....

 

no do tematu -ja swoją xt600 sprzedałem za 3200, nowy akumulator, nowe klocki , coś tam jeszcze , piec coś oleju brał ale minimalnie, była bardzo brzydka wizualnie , tu brak plastiku , tam drut, tu opaska, nie miała lusterka , zegary nieoryginalne (od tenerki bez obrotomierza) ......

ale ogólnie paliła od strzała i w sumie póki było względnie twardo (trawa, szlaka ) to na skróconym przełożeniu nie było na nią silnych, lipa była tylko ze skokami nawet niskimi :D no i dla początkującego jeźdzca plus że przez to że niska i mułowata i ciężka to prędzej się na stromym podjeździe zakopała po wahacz niż rwała na koło , w xr już tak fioletowo nie jest :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie zdąże wyjąc w odpowiednim momencie wtedy napewno :D

 

....

Przy Twoim trybie życia to może nie będę długo czekał :wink:

 

Z Twoich barwnych opisów jednak sporo się dowiedziałem i będę szukał czegoś z serii 600 .

"Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...