kilant Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 cześć, mam pytanie..zainteresowała mnie ta DRhttp://tablica.pl/oferta/suzuki-dr600-CID5-ID2kxmN.html#e7bd30fc40;r:;s:podobno stan mech. bdb ale co mogą znaczyć te czarne plamy na zbiorniku?dlaczego taka mała cena? moto bez papierów, ale skoro po remoncie głowicy, co kosztuje, to chyba 2 tyś to trochę mało?co o tym sądzicie?jeszcze jedno pytanie, na co zwrócić uwagę przy zakupie takiej DR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Jeśli lubisz taką jazdę jak jak tzn. polne drogi, szutry, piaszczyste drogi, górki(nawet dość sporawe) to brałbym coś pokroju tt600, XT600, KLR 650, DR. Motocykle dość ciężkie, ale jazda takimi po polnych drogach, jeziorkach to poezja, wielkie, wygodne. Pobawić się idzie też w jakimś terenie, piachy itd. ciągną od samego dołu i fajnie brzmią, ale trzeba dbać - jak o wszystko. Ja polecam, super sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 co mogą znaczyć te czarne plamy na zbiorniku?ze poprzedni własciciel był niedorozwienięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilant Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 dzięki za opinię o DR, tylko że ja jednak chciałem coś usłyzeć o tej konkretnej, wiem, pojechać, obejżeć, zastanawia mnie to że jest za 2 tyś o.O a podobno głowica po remoncie i mechaniczne bdb.jjank, to znaczy? no nie wierze, że ktoś zrobił to przypadkiem.. czy to mogą być zaszpachlowane wgniecenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaguar_master Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam Szanowych forumowiczów. W ciagu dwoch tygodni chcę kupić Crossa 4t o pojemności 250cc rocznik 2013.Nie jestem Profesionalista i nie dam rady podjac DECYZJI ktory z tych motorow wybrac KX250f/CRF250R/YZ250F . Czytałem troche o tych motorach i każda marka cos zmoderinizowala w 2013 i my mamy to wyprobować.Moj Styl jazdy można powiedzieć ze jest Amatorski. Będę moje oczko w głowie użytkować na torze.Oczekuje od motoru jak na mniej nie oczekiwanych awarii i duzej frajdy z zabawy !! . Co wy byście wybrali? I co was namowiło by do Kupna tego Motoru ? Mi narazie świecą sie oczy do KXF Pozdrawiam i dzieki na odpowiedźi ;) Edytowane 26 Kwietnia 2013 przez Jaguar_master Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuklx650 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 jak na moje to nie ma wielkiej różnicy ale bym brał Honde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaguar_master Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Dzisiaj byłem w .motorcycle mall i miałem okazje na każdy z tych motorków zasiąść. I powiem ze na KXF najlepiej się czułem i fajnie trzyma go się nogami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 siema czas wrococ w "pola" latalem na wr 400, teraz latam ninja 600, ale chce wrocic w offroad, tylko mnie mezcy co wybrac cena ok 8-9k1, 2t czy 4t2. co jest mniej zawodne tansze remonty3. co myslicie o rm-z 4504.chcialem cos z rozrusznikiem i lampami ale widze ze ciekoz bedzie tereny to zwirownia, lasy, bagna, moze tor jak sie uda ale to max pare razy w roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 siema czas wrococ w "pola" latalem na wr 400, teraz latam ninja 600, ale chce wrocic w offroad, tylko mnie mezcy co wybrac cena ok 8-9k1, 2t czy 4t2. co jest mniej zawodne tansze remonty3. co myslicie o rm-z 4504.chcialem cos z rozrusznikiem i lampami ale widze ze ciekoz bedzie tereny to zwirownia, lasy, bagna, moze tor jak sie uda ale to max pare razy w rokuKup 2 suwa, bo znając Twojego pecha do motocykli, będzie jak z WR. Do 2T rozrusznika nie potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 2t czy 4t: im jeździsz mniej kilometrów ale w cięższym terenie tym 2t bardziej ma sens i odwrotnie 4t. mniej zawodne: święta trójca: XR, DRZ, LC4 rmz450:szatan ale tanio nie będzie papiery,rozruszni, lampa:exc, wr, drz, lc4 (+ wynalazki jak gaz gaz, husaberg, husqvarna, bmw, crfx, rmx, klx) Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 http://tablica.pl/oferta/ktm-lc4-94-r-zarejestrowany-CID5-ID2JwaT.html#b1e5ea3485;r:8;s:co powiecie o tej lc4? kumpel chce to jutro ogladac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 sprawdzić silnik, jak odpala na zimnym, czy kopci po odpaleniu, czy kopci jak się rozgrzeje, odgłosy (warto z kimś kto zna pracę lc4, bo standardowo cicho on nie chodzi ale tłukącą korbę będzie słychać ) zapytać o remont, zapytać o cylinder (nikasil tuleja), sprawdzić ząbek napinacza łańcuszka rozrządu (najpierw śruba duża potem mocujące i wyjmujemy) przejechać się, jak działa sprzęgło i biegi, jak reaguje silnik na manetkę, jak schodzi z obrotów, jak odpala na ciepłym. do sprawdzenia jeszcze napęd bo to droga sprawa, i zbijać z ceny bo to 94 (od bodajże 96 weszły wersje z dużym obiegiem oleju w ramie i jest to lepsze rozwiązanie, większa ilość oleju, lepiej chłodzonego daje nadzieje, że silnik ma lepszą kondycje - poznać tą wersje można po dużym jak samochodowym filtrze wkręconym przed silnikiem w ramę ) po kupnie warto wymienić łożyska na wałku rozrządu (klnąc na projektantów podczas wkładania wałka w zębatkę) i sprężynkę z bajpasu olejowego (pod silnikiem trzecia śruba koło spustów oleju - koszt w aso 10zł) Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 z tego co wiem jest to jest model bez autodeko, ciekawe czy będzie odpalał bez szamańskich obrzędów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 (edytowane) bardzo dobry sprzet ale dosc stary i zmeczony - wiele osob zapomina ze to nie mulaste XT czy XL - ten sprzet naprawde ma moc i konkretny zawias i wymaga wiecej obslugi aby pracowal bezawaryjnie i poprawnie . Ale z tego co wynika z opisu , zaplon na zamowienie - czyli ze cewkomodul sem/amal poszedl sie ostro kochac i zalozono zaplon zastepczy z uzwojenia ladowania - ciekawe w jakim stanie sa magnesy na magnecie....i ogolnie reszta elektyki ( "ladowanie" - tam nie ma aku wiec go nie szukaj :) ). Cena spora.. ja bym nie dal wiecej jak 4800 jesli pracuje naprawde ladnie. JJanik bez autodeko na dobrym gazniku nie ma problemu z paleniem , 2 - 3 kopy i chodzi. Ale na Dellorto to roznie bywa :D p.s PDS top chyba w EXC dopiero byl ...LC4 ma zwykly dzwigniowy system pro -linka Edytowane 29 Kwietnia 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 A tam moc przy wyczynówkach to spokojny traktorek ;PZnam dobrze stare 600er i 640, ale 620rd jeszcze nie widziałem, dzis jedziemy go obadac, kumpel za bardzo nie ma kasy na lżejsze moto a 2T odpada bo ma 40km do dobrych miejscówek, a z kolei duzo jezdzi na kole, wiec nic lepszego za tą kasę sie nie wyczaruje, najgorszy ból to odpalanie po glebie, a gleby u nas co chwila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.