Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak trafi się dobry 520 to bierz, 525 ma tylko inny zawias z przodu(jedni mowiąze lepszy, inni ze nie ma specjalnej róznicy) i mocniejszą tylną piastę, reszta jest identyczna,

nie zapominaj o innym baku i boczkach, innym przednim błotniku, kolorze tylnego błotnika i tylnych boczków, kolorze ramy i prędkościomierzu :) no i różnica jest w silniku, a dokładnie chodzi o sitko plastikowe w karterze pod magnetem. W 520 go nie było a w 525 już tak. Ratuje to częściowo silnik w razie rozsypania któregoś łożyska. Myśle że różnic znalazło by się całkiem sporo. Znacznie lepiej celować w rocznik 2003 czyli 525. potem łatwiej będzie sprzedać :)

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zapominaj o innym baku i boczkach, innym przednim błotniku, kolorze tylnego błotnika i tylnych boczków, kolorze ramy i prędkościomierzu :) no i różnica jest w silniku, a dokładnie chodzi o sitko plastikowe w karterze pod magnetem. W 520 go nie było a w 525 już tak. Ratuje to częściowo silnik w razie rozsypania któregoś łożyska. Myśle że różnic znalazło by się całkiem sporo. Znacznie lepiej celować w rocznik 2003 czyli 525. potem łatwiej będzie sprzedać :)

o tym sitku nie widziałem,

jeszcze rożnią się ponoc czyms tam w pompie wody i nowsze 525 mają grubszą oś wahacza, a więc i inne kartery, ale jakby nie patrzec to są wszystko drobiazgi, które nie powinny przesądzac o wyborze, akurat 520 miał fajniejszy zbiornik i myslę czy sobie nie załozyc bo ten pomaranczowy nowszy prawie nie prześwituje

 

a słyszał ktos o kiedys tezę ze te starsze katy lepiej sie zbierały za sprawą podwójnego kolanka?

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem 520 z 2002 roku i owszem miała lagi 43 a nie 48, cieńkie piasty, ale już nową pompę wody ,różnica jest taka, że można było wyciągnąc pierścień uszczelniający ( nr 33) bez ściągania pokrywy zaworów, różnica widać na fiszkach i w modelu z nową pompą dodany jest element nr 32, jak widać obecny w 520 z 2002 roku

 

http://www.ronniesbennington.com/fiche_section_detail.asp?section=466687&category=MOTORCYCLES&make=KTM&year=2002&fveh=11004

 

sitko pod magnetem też było

 

tak czy inaczej warto brać 525 ze względu na piastę bo mi cienka padła

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema mam do wydania 5 tysięcy i chciałbym kupić crossa do terenu po lesie mam kilka modeli na oku pomóżcie mi wybrać który jest w lepszym stanie !

http://otomoto.pl/yamaha-yz-yamaha-yz-85-rm-cr-kx-sx-M3517458.html

http://otomoto.pl/ktm-sx-ktm-85-sx-M3543524.html

http://otomoto.pl/suzuki-rm-85-okazja-yz-cr-sx-250-M3551256.html

Z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio byłem oglądać 520exc z 2001, ogólnie bardzo zczochrany z dużą ilością taśmy izolacyjnej i opasek....

 

Co dziwne u dołu prawej chłodnicy jedna końcówka była zaślepiona, ta zaznaczona na zdjęciu, może ktoś odpowiedzieć co to i gdzie miało być podłączone?

 

Gdyby miał ktoś chwile i chęci doradzić mi co myśli to mogę podesłać zdjęcia tego kata z opisem sprzedawcy na mail.

post-62462-0-62868800-1363695938.jpg

Edytowane przez warn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten przewód powinien isc do termostatu, byc moze ktos zdemonotował termostat bo były z nim problemy, w crossach w ogóle nie ma termostatu, ale gdy w enduro będziesz leciał na niskich obrotach na 6stce to mozliwe ze silnik będzie niedogrzany a to nic dobrego, jednak bez problemu za nieduzą kasę mozna przywrócic orginał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu jest niezrozumiałe...Termostat jest w obiegu, nie jest mocowany w głowicy jak w autach tylko na wężach chłodnicy. Dopóki płyn nie osiągnie odpowiedniej temperatury termostat jest zamknięty i nie puszcza cieczy na drugą chłodnicę. Jeśli termostat jest wywalony płyn odrazu po uruchomieniu silnika krąży po dwóch chłodnicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...