Gawron Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 (edytowane) jak trafi się dobry 520 to bierz, 525 ma tylko inny zawias z przodu(jedni mowiąze lepszy, inni ze nie ma specjalnej róznicy) i mocniejszą tylną piastę, reszta jest identyczna,nie zapominaj o innym baku i boczkach, innym przednim błotniku, kolorze tylnego błotnika i tylnych boczków, kolorze ramy i prędkościomierzu :) no i różnica jest w silniku, a dokładnie chodzi o sitko plastikowe w karterze pod magnetem. W 520 go nie było a w 525 już tak. Ratuje to częściowo silnik w razie rozsypania któregoś łożyska. Myśle że różnic znalazło by się całkiem sporo. Znacznie lepiej celować w rocznik 2003 czyli 525. potem łatwiej będzie sprzedać :) Edytowane 14 Marca 2013 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Łatwiej sprzedać może i będzie ale do zakupu przynajmniej tysiaka trzeba dołożyć :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 (edytowane) nie zapominaj o innym baku i boczkach, innym przednim błotniku, kolorze tylnego błotnika i tylnych boczków, kolorze ramy i prędkościomierzu :) no i różnica jest w silniku, a dokładnie chodzi o sitko plastikowe w karterze pod magnetem. W 520 go nie było a w 525 już tak. Ratuje to częściowo silnik w razie rozsypania któregoś łożyska. Myśle że różnic znalazło by się całkiem sporo. Znacznie lepiej celować w rocznik 2003 czyli 525. potem łatwiej będzie sprzedać :)o tym sitku nie widziałem,jeszcze rożnią się ponoc czyms tam w pompie wody i nowsze 525 mają grubszą oś wahacza, a więc i inne kartery, ale jakby nie patrzec to są wszystko drobiazgi, które nie powinny przesądzac o wyborze, akurat 520 miał fajniejszy zbiornik i myslę czy sobie nie załozyc bo ten pomaranczowy nowszy prawie nie prześwituje a słyszał ktos o kiedys tezę ze te starsze katy lepiej sie zbierały za sprawą podwójnego kolanka? Edytowane 15 Marca 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 ja miałem 520 z 2002 roku i owszem miała lagi 43 a nie 48, cieńkie piasty, ale już nową pompę wody ,różnica jest taka, że można było wyciągnąc pierścień uszczelniający ( nr 33) bez ściągania pokrywy zaworów, różnica widać na fiszkach i w modelu z nową pompą dodany jest element nr 32, jak widać obecny w 520 z 2002 roku http://www.ronniesbennington.com/fiche_section_detail.asp?section=466687&category=MOTORCYCLES&make=KTM&year=2002&fveh=11004 sitko pod magnetem też było tak czy inaczej warto brać 525 ze względu na piastę bo mi cienka padła Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Kumpel miał 520 z 2001r i takiego pierścienia ani sitka nie miał. Wychodzi na to ze w 2002 poprawili już "niedociągnięcia" :) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matii11 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Siema mam do wydania 5 tysięcy i chciałbym kupić crossa do terenu po lesie mam kilka modeli na oku pomóżcie mi wybrać który jest w lepszym stanie !http://otomoto.pl/yamaha-yz-yamaha-yz-85-rm-cr-kx-sx-M3517458.htmlhttp://otomoto.pl/ktm-sx-ktm-85-sx-M3543524.htmlhttp://otomoto.pl/suzuki-rm-85-okazja-yz-cr-sx-250-M3551256.htmlZ góry dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Po pierwsze. Jeśli do "terenu po lesie" to napewno nie cross. Poczytaj sobie w tym temacie: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/158645-wybor-pierwszego-motocykla-crossenduro/ Po lekturze powtórz pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 (edytowane) Ostatnio byłem oglądać 520exc z 2001, ogólnie bardzo zczochrany z dużą ilością taśmy izolacyjnej i opasek.... Co dziwne u dołu prawej chłodnicy jedna końcówka była zaślepiona, ta zaznaczona na zdjęciu, może ktoś odpowiedzieć co to i gdzie miało być podłączone? Gdyby miał ktoś chwile i chęci doradzić mi co myśli to mogę podesłać zdjęcia tego kata z opisem sprzedawcy na mail. Edytowane 19 Marca 2013 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 ten przewód powinien isc do termostatu, byc moze ktos zdemonotował termostat bo były z nim problemy, w crossach w ogóle nie ma termostatu, ale gdy w enduro będziesz leciał na niskich obrotach na 6stce to mozliwe ze silnik będzie niedogrzany a to nic dobrego, jednak bez problemu za nieduzą kasę mozna przywrócic orginał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Czyli termostat i wchodzi w głowice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Termostat nie wchodzi tutaj w głowicę, jest mocowany na wężach. Sporo osób wyrzuca go i stąd prawdopodobnie u ciebie ten wąż jest zaślepiony, jednak są prostsze metody na pozbycie się termostatu bez rzeźbienia w wężach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 No to nie mogę tego ogarnąć, termostat powinien być w obiegu więc idzie do termostatu i przez niego dalej w obieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Co tu jest niezrozumiałe...Termostat jest w obiegu, nie jest mocowany w głowicy jak w autach tylko na wężach chłodnicy. Dopóki płyn nie osiągnie odpowiedniej temperatury termostat jest zamknięty i nie puszcza cieczy na drugą chłodnicę. Jeśli termostat jest wywalony płyn odrazu po uruchomieniu silnika krąży po dwóch chłodnicach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Czyli termostat jest na wężu od jednej do drugiej chłodnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Czyli termostat jest na wężu od jednej do drugiej chłodnicy? nr 12 http://www.ronniesbennington.com/fiche_section_detail.asp?section=466702&category=MOTORCYCLES&make=KTM&year=2002&fveh=11004 Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.