Kosa Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 2005; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 2005; Jeśli 2005 to bierz YZF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1596496 oglądał ktoś ta Yamaszke?? cena bardzo dobra pytanie czy nie za dobra :D? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Cena właśnie wydaje się bardzo dobra :D Tlok może i wymieniony ale kto wie czy zrobił na nim tylko jakieś 10mth. Napęd jakoś nie ciekawie wygląda. Jak masz blisko to jedź obejrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 (edytowane) Takich pierdoł w opisach i tabelach jakie wypisują o KTMach, to jeszcze w życiu nie widziałem. Każdy test podaje inne dane, każda tabela i każda strona. Jak ktoś wie na 100% to niech napisze: - Ile waży KTM 620 enduro, supermoto i wersja SC - Ile waży KTM 640 enduro i supermoto i czy jest to zależne od rocznika - Które wersje 620 i 640 miały elektryczny rozrusznik - Czy tylko 640 supermoto, czy enduro też ma sprzęgło hydrauliczne. - Czym się różni 640 od 620 rocznik 98 i nowsze - Czy do 620/640 enduro da się zaadoptować felgę pod oponę 160? Bo supermoto mają szerszy wahacz niż enduro Edytowane 14 Listopada 2009 przez skinny500 Cytuj Strona | Portfolio | FB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 (edytowane) ja mam pytanie trochę z innej beczki, w związku z tym, że przymierzam się do kupna enduro, przeglądam ogłoszenia i zastanawia mnie jedno: dlaczego motocykle cross/enduro są takie drogie?? dla przykładu suzuki DR 350 stoi po ok 6000zł, za 6000zł mój kumpel kupił CBR 600 F3 w stanie idealnym. CBRka ma większy silnik, 4 cylindry (silnik bardziej skomplikowany), aluminiową i bardziej skomplikowaną ramę, lepsze hamulce i wiele innych bardziej zaawansowanych technologicznie rzeczy przy których toporny DR jest lata w plecy. Więc co jest takiego w tych motocyklach, że za te same pieniądze można mieć motocykl szosowy w bardzo dobrym stanie z tego samego rocznika zamiast podrapanego, poobdzieranego, pordzewiałego i topornego motocykla enduro? Ostatnio oglądałem DRke, i gość chciał za nią 6500 zł, a tak szczerze mówiąc to ten motocykl był wart ze 2000-3000 Edytowane 15 Listopada 2009 przez Adel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 ja mam pytanie trochę z innej beczki, w związku z tym, że przymierzam się do kupna enduro, przeglądam ogłoszenia i zastanawia mnie jedno: dlaczego motocykle cross/enduro są takie drogie?? dla przykładu suzuki DR 350 stoi po ok 6000zł, za 6000zł mój kumpel kupił CBR 600 F3 w stanie idealnym. CBRka ma większy silnik, 4 cylindry (silnik bardziej skomplikowany), aluminiową i bardziej skomplikowaną ramę, lepsze hamulce i wiele innych bardziej zaawansowanych technologicznie rzeczy przy których toporny DR jest lata w plecy. Więc co jest takiego w tych motocyklach, że za te same pieniądze można mieć motocykl szosowy w bardzo dobrym stanie z tego samego rocznika zamiast podrapanego, poobdzieranego, pordzewiałego i topornego motocykla enduro? Ostatnio oglądałem DRke, i gość chciał za nią 6500 zł, a tak szczerze mówiąc to ten motocykl był wart ze 2000-3000 To że na cbr jak wlecisz 60 km/h w pole to wszystko poodpada :D Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Są poprostu użyte inne trwalsze materiały. Same wykonanie kosztuje więcej wkładu i pracy. Dlatego tak jest :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emtec Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Witam! Mam 15 lat, waga 67kg i 175 cm wzrostu. Planuję zakup przyszlego motocykla. Chcialbym aby to bylo enduro. Mam do wyboru Suzuki DRZ 400 2000r. lub Yamaha Wr426 z rocznika 2002. Moto chcialbym uzywac tylko do jazdy po szosach i do lasu :P Moze jakies porady? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Przy tej wadze WRka 426 mogła by Cię lekko sponiewierać. DRZ 400S ma tych 40km ale spokojnie oddaje moc więc myślę że to ograrniesz. Mówisz że po szosach jak niemasz prawka jeszcze? Do lasu czy polne drogi DRZta to wspaniały motor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emtec Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Przy tej wadze WRka 426 mogła by Cię lekko sponiewierać. DRZ 400S ma tych 40km ale spokojnie oddaje moc więc myślę że to ograrniesz. Mówisz że po szosach jak niemasz prawka jeszcze? Do lasu czy polne drogi DRZta to wspaniały motor. ano dzieki to wybiore DRZ :) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 ja mam pytanie trochę z innej beczki, w związku z tym, że przymierzam się do kupna enduro, przeglądam ogłoszenia i zastanawia mnie jedno: dlaczego motocykle cross/enduro są takie drogie?? dla przykładu suzuki DR 350 stoi po ok 6000zł, za 6000zł mój kumpel kupił CBR 600 F3 w stanie idealnym. CBRka ma większy silnik, 4 cylindry (silnik bardziej skomplikowany), aluminiową i bardziej skomplikowaną ramę, lepsze hamulce i wiele innych bardziej zaawansowanych technologicznie rzeczy przy których toporny DR jest lata w plecy. Więc co jest takiego w tych motocyklach, że za te same pieniądze można mieć motocykl szosowy w bardzo dobrym stanie z tego samego rocznika zamiast podrapanego, poobdzieranego, pordzewiałego i topornego motocykla enduro? Ostatnio oglądałem DRke, i gość chciał za nią 6500 zł, a tak szczerze mówiąc to ten motocykl był wart ze 2000-3000 Nie wiem czemu tak jest, może szosówek jest po prostu pełno i z tego powodu są tanie. Może jazda w terenie jest bardziej wymagająca od ridera i przez to wymagamy więcej od maszyny, trzeba o nią bardziej dbać, klocki hamulcowe, napęd, opony, elementy silnika zużywają się dużo szybciej niż w szosówce, a przecież nie są tańsze. W ogólnym rozrachunku chcąc sprzedać motocykl za odpowiednią kwotę, musi on być w dobrym stanie, a części z nieba nie spadają. ano dzieki to wybiore DRZ :) pozdro A może lepiej na początek 125? Taka DT, KMX czy co tam wolisz? Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 (edytowane) ano dzieki to wybiore DRZ :) pozdro WRka może cię sponiewierać ale DRZ też to może zrobić, zwłaszcza masą :icon_mrgreen: , poszukaj lepiej jakieś 125 w 2T albo WRkę.... ale 250. ja mam pytanie trochę z innej beczki, w związku z tym, że przymierzam się do kupna enduro, przeglądam ogłoszenia i zastanawia mnie jedno: dlaczego motocykle cross/enduro są takie drogie?? dla przykładu suzuki DR 350 stoi po ok 6000zł, za 6000zł mój............. Podstawowa przyczyna to konkurencja na rynku wtórnym, po prostu maszyn szosowych jest pięć razy więcej, działają tu proste zasady podaży i popytu. Edytowane 16 Listopada 2009 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Są poprostu użyte inne trwalsze materiały. Same wykonanie kosztuje więcej wkładu i pracy. Dlatego tak jest :) Gdyby tak było, to ceny nowych enduro/cross/sm były by wyższe niż supersportów, a jest odwrotnie. W dodatku różnica w cenie jest całkiem spora. Cytuj Strona | Portfolio | FB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emtec Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (edytowane) Bylem dzisiaj u Pana, ktory ma pare moto. wsiadlem na drz a pozniej na wr. pierwsze co moge powiedziec to to, ze oba te motory sa ciezke(az za ciezkie). Jezdzilem na yz 125 i cr 125 i oba mi sie podobaly. yamaszka byla z 2004r a cr 1999. planuje kupno cr 125 '99 a za sezon doloze kilka kafli i cos innego kupie. Dodam, ze yamaha jest za 7200 PLN, a cr 5000 PLN. P.S moto kupie w styczniu :P pozdro :) Edytowane 17 Listopada 2009 przez emtec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.