Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

cześć, mam pytanie..

zainteresowała mnie ta DR

http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr600-CID5-ID2kxmN.html#e7bd30fc40;r:;s:

podobno stan mech. bdb ale co mogą znaczyć te czarne plamy na zbiorniku?

dlaczego taka mała cena? moto bez papierów, ale skoro po remoncie głowicy, co kosztuje, to chyba 2 tyś to trochę mało?

co o tym sądzicie?

jeszcze jedno pytanie, na co zwrócić uwagę przy zakupie takiej DR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli lubisz taką jazdę jak jak tzn. polne drogi, szutry, piaszczyste drogi, górki(nawet dość sporawe) to brałbym coś pokroju tt600, XT600, KLR 650, DR. Motocykle dość ciężkie, ale jazda takimi po polnych drogach, jeziorkach to poezja, wielkie, wygodne. Pobawić się idzie też w jakimś terenie, piachy itd. ciągną od samego dołu i fajnie brzmią, ale trzeba dbać - jak o wszystko. Ja polecam, super sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za opinię o DR, tylko że ja jednak chciałem coś usłyzeć o tej konkretnej, wiem, pojechać, obejżeć, zastanawia mnie to że jest za 2 tyś o.O a podobno głowica po remoncie i mechaniczne bdb.

jjank, to znaczy? no nie wierze, że ktoś zrobił to przypadkiem.. czy to mogą być zaszpachlowane wgniecenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanowych forumowiczów.

 

W ciagu dwoch tygodni chcę kupić Crossa 4t o pojemności 250cc rocznik 2013.

Nie jestem Profesionalista i nie dam rady podjac DECYZJI ktory z tych motorow wybrac KX250f/CRF250R/YZ250F . Czytałem troche o tych motorach i każda marka cos zmoderinizowala w 2013 i my mamy to wyprobować.

Moj Styl jazdy można powiedzieć ze jest Amatorski. Będę moje oczko w głowie użytkować na torze.

Oczekuje od motoru jak na mniej nie oczekiwanych awarii i duzej frajdy z zabawy !! .

 

 

 

Co wy byście wybrali? I co was namowiło by do Kupna tego Motoru ?

 

Mi narazie świecą sie oczy do KXF

 

Pozdrawiam i dzieki na odpowiedźi ;)

Edytowane przez Jaguar_master
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema czas wrococ w "pola" latalem na wr 400, teraz latam ninja 600, ale chce wrocic w offroad, tylko mnie mezcy co wybrac cena ok 8-9k

1, 2t czy 4t

2. co jest mniej zawodne tansze remonty

3. co myslicie o rm-z 450

4.chcialem cos z rozrusznikiem i lampami ale widze ze ciekoz bedzie

 

tereny to zwirownia, lasy, bagna, moze tor jak sie uda ale to max pare razy w roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema czas wrococ w "pola" latalem na wr 400, teraz latam ninja 600, ale chce wrocic w offroad, tylko mnie mezcy co wybrac cena ok 8-9k

1, 2t czy 4t

2. co jest mniej zawodne tansze remonty

3. co myslicie o rm-z 450

4.chcialem cos z rozrusznikiem i lampami ale widze ze ciekoz bedzie

 

tereny to zwirownia, lasy, bagna, moze tor jak sie uda ale to max pare razy w roku

Kup 2 suwa, bo znając Twojego pecha do motocykli, będzie jak z WR. Do 2T rozrusznika nie potrzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2t czy 4t:

im jeździsz mniej kilometrów ale w cięższym terenie tym 2t bardziej ma sens i odwrotnie 4t.

 

mniej zawodne:

święta trójca: XR, DRZ, LC4

 

rmz450:

szatan ale tanio nie będzie

 

papiery,rozruszni, lampa:

exc, wr, drz, lc4 (+ wynalazki jak gaz gaz, husaberg, husqvarna, bmw, crfx, rmx, klx)

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzić silnik, jak odpala na zimnym, czy kopci po odpaleniu, czy kopci jak się rozgrzeje, odgłosy (warto z kimś kto zna pracę lc4, bo standardowo cicho on nie chodzi ale tłukącą korbę będzie słychać ) zapytać o remont, zapytać o cylinder (nikasil tuleja), sprawdzić ząbek napinacza łańcuszka rozrządu (najpierw śruba duża potem mocujące i wyjmujemy) przejechać się, jak działa sprzęgło i biegi, jak reaguje silnik na manetkę, jak schodzi z obrotów, jak odpala na ciepłym. do sprawdzenia jeszcze napęd bo to droga sprawa, i zbijać z ceny bo to 94 (od bodajże 96 weszły wersje z dużym obiegiem oleju w ramie i jest to lepsze rozwiązanie, większa ilość oleju, lepiej chłodzonego daje nadzieje, że silnik ma lepszą kondycje - poznać tą wersje można po dużym jak samochodowym filtrze wkręconym przed silnikiem w ramę ) po kupnie warto wymienić łożyska na wałku rozrządu (klnąc na projektantów podczas wkładania wałka w zębatkę) i sprężynkę z bajpasu olejowego (pod silnikiem trzecia śruba koło spustów oleju - koszt w aso 10zł)

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dobry sprzet ale dosc stary i zmeczony - wiele osob zapomina ze to nie mulaste XT czy XL - ten sprzet naprawde ma moc i konkretny zawias i wymaga wiecej obslugi aby pracowal bezawaryjnie i poprawnie . Ale z tego co wynika z opisu , zaplon na zamowienie - czyli ze cewkomodul sem/amal poszedl sie ostro kochac i zalozono zaplon zastepczy z uzwojenia ladowania - ciekawe w jakim stanie sa magnesy na magnecie....i ogolnie reszta elektyki ( "ladowanie" - tam nie ma aku wiec go nie szukaj :) ). Cena spora.. ja bym nie dal wiecej jak 4800 jesli pracuje naprawde ladnie.

 

JJanik bez autodeko na dobrym gazniku nie ma problemu z paleniem , 2 - 3 kopy i chodzi. Ale na Dellorto to roznie bywa :D

 

p.s PDS top chyba w EXC dopiero byl ...LC4 ma zwykly dzwigniowy system pro -linka

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tam moc przy wyczynówkach to spokojny traktorek ;P

Znam dobrze stare 600er i 640, ale 620rd jeszcze nie widziałem, dzis jedziemy go obadac, kumpel za bardzo nie ma kasy na lżejsze moto a 2T odpada bo ma 40km do dobrych miejscówek, a z kolei duzo jezdzi na kole, wiec nic lepszego za tą kasę sie nie wyczaruje, najgorszy ból to odpalanie po glebie, a gleby u nas co chwila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...