Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

KTM-y chyba gdzies okolice 120 bez paliwa (SC) 620 cięrzszy troche bedzie ale ogólnie to bardzo dobre motocykle,najlepiej jak powiedzial mackon brać 400 bo to taki kompromis między wagą a moca chba ze chcesz wiecej mocy to bierz 620 jest nie wiele cięrzsza od 400 :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z jakimi EXC i LC4 ?? EXC to wyczyn , ponad 60 koni , wymaga czestego i dokladnego serwisu zawiecha znacznie mocniejsza niz w LC4, mniejszy i poreczniejszy w terenie , LC4 to enduro , raz na rok zrobisz przeglad i styka - oczywiscie poza wymiana oleju , wiekszy i ok 15 kilo ciezszy od EXC

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z jakimi EXC i LC4 ?? EXC to wyczyn , ponad 60 koni , wymaga czestego i dokladnego serwisu zawiecha znacznie mocniejsza niz w LC4, mniejszy i poreczniejszy w terenie , LC4 to enduro , raz na rok zrobisz przeglad i styka - oczywiscie poza wymiana oleju , wiekszy i ok 15 kilo ciezszy od EXC

 

To ja się podłączę pod temat, bo akurat o czymś podobnym dumam.

EXC to jasne - wyczynowe enduro; zupełnie odpada jeżeli mówimy o cywilnym użytkowaniu (czytaj: ekonomia).

 

Natomiast LC4 400 powiedziałbym, że jest super, dla jedej osoby, na upalanie w lasach, pola, bezdroża, a nawet i tzw. ciężki teren.

Jeżeli chodzi o 620, poprawcie mnie jeżeli się mylę. Sprzęt także do lasu, pola, bezdroża, teren (raczej nie ciężki wg. mnie), ale także na szosę a nawet z bagażem albo okazjonalnie drugą osobą.

Sam ciekaw jestem ile kosztuje utrzymanie LC4 400/620, ile palą, czy wymagają czegoś więcej niż standardowe przeglądy?

 

Polecam wątek [url http://forum.motocyklistow.pl/620-vs-640-t59866.html]"620 vs 640" [/url].

 

A i jeszcze dodam ze to motocykl do 8000zl

LC4 400 za 8000 zł powinieneś raczej bez problemu znaleźć (na allegro ładne sztuki wiszą).

 

A może KLX 300R? :> Mieści się w przedziale pomiędzy DR350 a LC4 400.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Na oku mam KTMa SX 525 z roku 2005. Gość pisze, że kondycja bardzo dobra, jeżdzony 10 razy, bla bla bla..

Foty wstawiam dla rozeznania i pytam nieśmiało :) . Czy "brać się" za to moto? Cena jest dosyć zachęcająca ale mam w sumie jedno ale... Brak rozrusznika elektrycznego trochę mnie zniechęca. Wyobrażam sobie, że niełatwo będzie takiego grzyba kopnąć z pozytywnym rezultatem. :) Prosiłbym o sugestie osoby, które obcują z takimi sprzętami. Nie napaliłem się a z drugiej strony coś korci :wink: . Motocykl z lekka niedoczyszczony jak na moje preferencje ale to akurat najmniej ważne :biggrin: . W końcu to ma być syf, no nie? :D :icon_eek:

Pomożecie? :wink:

fota 1, fota 2, fota 3, fota 4, fota 5

Na chwile bieżącą jeszcze nie widziałem moto na żywo, jak gość odpowie na mojego emaila to pojadę na niego łypnąć, tymczasem rozmyślam... :)

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...