Skocz do zawartości

Arv

Forumowicze
  • Postów

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Arv

  • Urodziny 04/09/1981

Osobiste

  • Motocykl
    katóm lc4 adv'99
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Suwałki

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Arv

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Cześć. Podpowiedzcie mi, które motocykle spełniają następujące "wymagania": - 250cc - waga ok. 100-115kg - 4T - 6-biegów (co do tego nie jestem pewien) - e-starter - rok prod. w miarę świerzy - nie cross; enduro; właściwie hard-enduro ? Moim faworytem dotychczas była Honda CRF250X '06.... ale przyglądam się specyfikacji i to to ma 5 biegów. Yamaha WR250F też zdaje się ma 5 biegów. Co z modelami KTMa? Bo gubię się... 250 EXC-R, zdaje się spełnia wymagania. Co jeszcze? RM-Z? Chyba nie. KLX? Kawa za mało popularna, będą problemy z dostępnością wszystkiego. Czy dobrze mi się wydaje, że tylko KTM EXC-R 250 z lat > 2005 spełnia powyższe warunki?
  2. dłuuuuuugo się zastanawiałem, ale dziś poprostu kupiłem, jupi! :flesje: Padło na Gaerne Fastback 2008, czarne. Nie białe. :icon_rolleyes: Cena, wg. mnie extra. W stanach cena ok 260$. W Polsce ~850zł. A na allegro właśnie pojawiły się przecenione - 554zł. How about that? :>
  3. tak mnie zastanawia jedna rzecz. Czemu biały kolor butów MX jest najbardziej chodliwym i zdaje się najbardziej lubianym?
  4. Witam. Eeee.. Powiedziałbym, że jest dokładnie tak jak mówicie. Powtórzę się: kupiłem moto z NGK CR8E, wymieniłem ją na nową i raczej nie pośmigałem na niej zbyt dużo. Obecnie, gdy odkręcam świecę to zawsze jest pokryta sadzą i całkiem możliwe że od tamtego czasu mam problem z odpalaniem. Ok, zatem koniecznie zmienię świecę na NGK CR8EIX (irydowa). Jak wygląda "wygrzewanie" świecy? Poprostu po uruchomieniu motocykla mam pojeździć kilka godzin? Co do obrotów biegu jałowego. Czy odpowiedzialne jest za to takie małe pokrętło - bo tym pokrętłem sporo reguluję: na podwórku zmniejszam obroty aby moto nie wyło zbytnio, natomiast w terenie potrzebuję wyższe obroty aby motocykl nie zgasł w mało pożądanych okolicznościach. Jak powinny być ustawione owe obroty? Niestety przetestować nowe wskazówki będę mógł dopiero w następny weekend (praca praca...), ale na pewno napiszę jaki jest status. Póki co - dziękuję bardzo! Pozdrawiam ;)
  5. Podejrzewam, że chodzi o KACR - Kawasaki Automatic Compression Release :notworthy: Inaczej - automatyczny dekompresor (manual, strona 77 - Engine Top End 4-11). Pozdro :)
  6. Co jeszcze ciekawe, że po zakupie, pierwsze kilka razy motocykl mogłem uruchomić z kopa i to raczej bez większego problemu. Z czasem (znaczy w kolejne weekendy) było coraz gorzej - kopałem nawet do kilku godzin, gdy silnik był zimny, ale mogłem znowu odpalić bez problemu po nagrzaniu silnika. Wczoraj dupa totalna. Zastosowałem przepis na uruchamianie na zimno zalecony przez jaruso13. Mimo, iż starałem się robić wszystko możliwie najdokładniej nie udało mi się. Z górki odpaliłem szybko. Później, mimo nagrzanego silnika nie udało mi się ani razu uruchomić moto kickstarterem. Jestem przekonany, że "ten typ" tak nie ma i coś jest poprostu do przejrzenia i naprawienia. Motocykl wstawiłem do serwisu u lokalnego (Suwałki) dealera Yamaha, niestety tam nie poradzili sobie z moim problemem.
  7. Dla potrzebujących manuala KLXa: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=91963 :) ?
  8. Witam, niedawno miły Pan z forum PlanetKLX upublicznił elektroniczną wersję service manual'a do KLX 250 oraz supplement do KLX 300. Oto link do stronki: http://visualbits.net/klxmanual/ :) dla Pana z PlanetKLX! Pozdro.
  9. Witam ponownie. Mój problem nadal występuje. Jak nie mogłem uruchomić moto z kopa tak dalej nie mogę :\ Dzisiaj udało mi się pośmigać cały dzień, KLXa odpaliłem z górki :) Niezbyt wygodne, ale motocykl uruchomiony działał świetnie. W ogóle wydaje mi się, że z motocyklem jest wszystko OK, gaźnik, zawory, świetca itp. są w porządku. Nie wiem co może być nie tak, mechanik podpowiada, że to moduł, ale logicznie myśląc, gdyby moduł byłby wyregulowany (?) to po uruchomieniu motocykla nie działałby tak gładko i bezproblemowo - prawda? Nie wiem, coś poprostu z kickstarterem jest nie tak. Nie mam czasu rozbierać tego a także nie wiedziałbym na co tam patrzeć. Może macie jakieś pomysły co zrobić dalej? :> Z góry dziękuję za dalsze podpowiedzi, pozdrawiam!
  10. Dla zainteresowanych ciekawy test KLX300R '97 vs XR400R '97: http://www.motorcycle.com/shoot-outs/1997-...x300r-3334.html Pozdro.
  11. Może ktoś się wypowiedzieć?
  12. Witam ponownie, niestety mój problem nie jest rozwiązany. Obecnie motocykl jest w serwisie, skąd niestety także nie mam dobrych wieści. Jeszcze raz: gaźnik sprawdzony - czysty; luzy zaworowe - wporzo; świeca - sprawdzane na CR8E i CR9E - sądzę że CR8E powinno być ok i tak motocykl jest uruchamiany w garażu a nie na dworze (wykluczam zbyt zimną temperaturę); iskra na świecy jest OK; sprawdzony rozrząd (?) - też jest OK; filtr - wcześniej wspominałem - czyściutki. Olej nie został sprawdzony, poproszę o zmianę na nowy, lecz jakoś nie wydaje mi się aby to miało jakikolwiek wpływ na ciężki rozruch silnika. Odpowietrzenie silnika? O tym też wspomnę... Kolor elektrod, nie dam sobie głowy uciąć, jest jasno brązowy. I teraz sprawa komplikuje się - mechanik coś wspominał, że to być może moduł zapłonowy. Co Wy na to? I co z tym zrobić? Naprawialne to? Jak sprawdzić czy to na pewno moduł? Z góry dziękuję za następne podpowiedzi, pozdrawiam! ...a weekend się zbliża :icon_razz:
  13. To ja się podłączę pod temat, bo akurat o czymś podobnym dumam. EXC to jasne - wyczynowe enduro; zupełnie odpada jeżeli mówimy o cywilnym użytkowaniu (czytaj: ekonomia). Natomiast LC4 400 powiedziałbym, że jest super, dla jedej osoby, na upalanie w lasach, pola, bezdroża, a nawet i tzw. ciężki teren. Jeżeli chodzi o 620, poprawcie mnie jeżeli się mylę. Sprzęt także do lasu, pola, bezdroża, teren (raczej nie ciężki wg. mnie), ale także na szosę a nawet z bagażem albo okazjonalnie drugą osobą. Sam ciekaw jestem ile kosztuje utrzymanie LC4 400/620, ile palą, czy wymagają czegoś więcej niż standardowe przeglądy? Polecam wątek [url http://forum.motocyklistow.pl/620-vs-640-t59866.html]"620 vs 640" [/url]. LC4 400 za 8000 zł powinieneś raczej bez problemu znaleźć (na allegro ładne sztuki wiszą). A może KLX 300R? :> Mieści się w przedziale pomiędzy DR350 a LC4 400. Pozdrawiam.
  14. Witam, odpowiedź jak zawsze: "to zależy". 661 SP2: z tego co wiem to siatka wysokiej jakości, nie jest twarda jak w UFO czy Utika, protektory leżą tam gdzie powinny. Poza tym jeden ważny motyw - ochrona całej klatki piersiowej, bo buzer 661 jest rozpinany "z boku". Cena ~520zł. Jeszcze lepszy jest 661 Pressure Suit za 550zł. Polisport Integral: cena, jak widzę, na allegro to ~400 zł. Ma wszystkie protektory, pas nerkowy, nie wiem nic niestety o tym jak buzer leży na cielsku. Zamek YKK a siatka także wygląda OK. Różnica w cenach pomiędzy Polisport a 661 to 120-150 zł, jak masz kasę to bierz droższy, ładniejszy chociażby :) Nawiasem mówiąc, będę zamawiał 661 Pressure Suit wkrótce z UK, oszczędność ceny niestety niewielka - ok 500 zł. Jakby co to na priv. To tyle, pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...