Katsumoto Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 http://allegro.pl/ktm-exc-525-sx-450-400-2...1297240577.html z opisu i zdjęć wygląda zacnie. słyszałem o kolesiu wiele dobrego, wcześniej sprzedawał pod nickiem marcinrabka czy jakoś tak i każdy sprzęt wyglądał tak jak ten 525, sprowadza tylko to co jest godnego uwagi, syfem się nie zajmuje Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 (edytowane) Panowie, mam okazję kupić XTka 350, za 1500zł, zarejestrowany itd. W niezłym stanie wizualnym, opony napęd itd ok. Alleee przeskoczył łańcuszek rozrządu i uszkodził zawory wydechowe, podobno tylko to, ale boje się że uszkodzony może być tłok lub co najgorsze korba. Co o tym myślicie? fotek niestety nie mam. Edytowane 31 Października 2010 przez włochatyDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Zobacz ile kosztuje sprawny XT-ek, później zobacz ile kosztuje tłok, korba , zawory i wtedy będziesz wiedział czy się opłaca, oczywiście tak jest przy najczarniejszym scenariuszu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Czy różnica pomiędzy 250 4T, a 450 4T w mocy i momencie jest bardzo drastyczna? Chodzi mi tutaj jak to wygląda w praktyce a nie na papierze. Pisząc to myślę o hard enduro. Zastanawia mnie też różnica w wadze, ile średnio wynosi dla takich maszyn w tych pojemnościach? I czy taką 250 4t można sobie spokojnie endurzyć czy raczej jest nastawiona tylko i wyłącznie na ogień? I jeszcze jedna ważna rzecz - czy po drz400e jest sens pakować sie na 250 czy raczej w strone 450? Dodam, że głównie zależy mi na mniejszej wadze. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 No różnica jest odczuwalna i to sporo. Jeśli szukasz czegoś lekkiego to możę 250 2t ? lekkie i mocy wystarczajaco ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Jakoś nie jestem przekonany do 2T, może powinienem się przejechać taką ćwiarą. Ale obawiam się, że może mnie przerastać taka maszyna. Chcę żeby dało się ostro zapiedzielać, ale też spokojnie włóczyć się po lasach. I tuaj mi to 2T średnio pasuje. Aaa i jeszcze ten dźwięk ;) taka wr250f waży 106kg na sucho co jest dobrym wynikiem. A ile waży wr450? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Dzwiek 2T jest bardzo mizerny, ale reszta jest całkiem fajna. Latał kiedys z nami gosciu na exc200 i w lesie jechało to niesamowicie, po prostu sama radość. 250 w 2T działa zero-jedynkowo(albo nic albo pełny ogień) co nie kazdemu pasuje, ale 200 jest duzo spokojniejsza i łatwiejsza. Ponoć z 300 jest podobnie, ale jeśli to pali wiecej niz 250 to ja bym chyba podziękował... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Na temat 250 2T i sposobu oddawania mocy czytałem różne rzeczy, często bardzo skrajne opinie. Chyba będę musiał kiedyś sam przetestować taką maszynę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Warto, jak mi czasami kumple dadzą polatać na kx 250 albo sx 250 to po prostu nie chce mi sie wracać na swoją krowę. Potworna moc i prowadzenie roweru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 ja na wiosnę wracam do 2T, przeboleje ten dźwięk i brak hamowania silnikiem. Zbiornik kupie większy. Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Jeździłem exc 250, jazda niezła, czuć moc i wage, a właściwie jej brak, ten motor pasuje idealnie, to tak jak się wchodzi do sklepu, bierze pierwsze leprze spodnie i one pasują! I to samo jest z tym motocyklem, pojeździć jest wspaniale, ale nie wiem czy bym kupił taki motocykl, trzeba caały czas mieć manetkę poniżej połowy, a to czasami uciążliwie, wspaniała maszyna na szutry. Maciek, kupić 450 4T np RMZ (Suzuki się nie opuszcza) i będziesz zadowolony, aczkolwiek dziwie Ci się że chcesz pozbyć się DRZty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 ale jeśli to pali wiecej niz 250 to ja bym chyba podziękował... zależy od jazdy.......jak będziesz taką 300 piłował non stop opór to spali więcej ale uwierz mi że nie trzeba :D 250 w 2T działa zero-jedynkowo(albo nic albo pełny ogień) co nie kazdemu pasuje, ale 200 jest duzo spokojniejsza i łatwiejsza 250 w 2t masz chyba na myśli crossa ?? jak exc 250 nie ma dołu to ja nie wiem :D może nie ma takiego traktorowego ciągu jak jakiś dual 600 ale nie uważam że trzeba tym zero jedynkowo latać............ cross ma inną skrzynie i inną charakterystykę i z reguł więcej mocy kosztem słabszego dołu wystarczy porównać exc i sx a niby ten sam silnik i w przypadku crossa w lesie sie zgodze albo pełen ogien albo lipa... może kiepski przykład filmik z jakiegoś tam testu ec 300 zwróccie uwage na 0:40-0:50 jak koleś sie wspina pod kamienne górki on praktycznie sie toczy silnika nie słychać a nikt mi nie wmówi że tam nie jest stromo :D ....... Dzwiek 2T jest bardzo mizerny mnie sie podoba zajebiście :D kwestia gustu... problemy są 2 : po pierwsze mały wybór bo 250 2t enduro to w sumie 3 modele wr 250, exc 250 i ec 250 i wszystko...... druga sprawa tak czy srak spalanie jest masakryczne i po drz napewno zwali cie z nóg :D nie chodzi o kase ale o zasięg 10l dla takiego exc 250 w rękach dobrego ridera to jest paliwo na rozgrzewke :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 250 w 2t masz chyba na myśli crossa ?? jak exc 250 nie ma dołu to ja nie wiem D.gif jezdze czasem na sx250 w wersji six days(długa skrzynia) i dołu to nie ma zupełnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 w 6-dniówkach były tez sx?! Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 ja tam się nie znam, kolega tak twierdzi, moto ma białe malowanie(bardzo nietypowe), heble brembo, zawias WP i rozpędza się 130km/h... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.