ghollum Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 http://moto.allegro.pl/item631984369_ktm_1...wde_okazja.html ponownie zapytam o to moto, jak myslicie cena dobra za exc 125? nadaje sie do nauki jazdy na torze i endurowania? jakie wrodzone wady moze miec taki ktm, na co zwrocic uwage ? czy moze odpuscic i czekac na jakies 200exc , tyle ze w tej cenie to raczej slabo z 200, pozdrawiam Na czym to Ty teraz jeździsz hmm.... a na XT600 :biggrin: ,napiszę Ci tak: do nauki jazdy na torze się nada do endurowania na pewno (w końcu to EXC :biggrin: ) ale po XT600 który z racji tego że jest 4T i jest słusznej pojemności ma spory moment obrotowy na niskich to na takim 125EXC będziesz odczuwał pewien niedosyt. Szybko zauważysz że mimo że 125EXC ma wyraźnie większy moment obrotowy niż crossowa seta to do XT600 mu daleko, owszem niska masa i kosmiczne zawieszenie w porównaniu do XT600 ale braki dołu szybko zaczną Cię wkurzać. Jeśli Byś szukał czegoś na pierwsze enduro to EXC125 jest świetnym wyborem, ale po moto większej pojemności i to w 4T to tak średnio, sporo plusów dodatnich ale całkiem nie mało plusów ujemnych :icon_mrgreen: . Ja na Twoim miejscu szukał bym jednak EXC200, to tyle mojego marudzenia :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 (edytowane) http://moto.allegro.pl/item631984369_ktm_1...wde_okazja.html ponownie zapytam o to moto, jak myslicie cena dobra za exc 125? nadaje sie do nauki jazdy na torze i endurowania? jakie wrodzone wady moze miec taki ktm, na co zwrocic uwage ? czy moze odpuscic i czekac na jakies 200exc , tyle ze w tej cenie to raczej slabo z 200, pozdrawiam 7000 to moim zdaniem za dużo jak za ten rocznik, no chyba że jest w idealnym stanie. Spokojnie EXC 200 powyżej 2000 roku można za tyle kupić, tylko trzeba poczekać, pzdr. edit: Jak ktoś szuka sety z papierem to niech obczai tego RM'a: http://moto.allegro.pl/item634467023_sprze...uki_rm_125.html Z opisu wynika że jest w dobrym stanie, ale wiadomo jak to bywa... Edytowane 14 Maja 2009 przez marcin1989 Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojju Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1281974 powiedzcie mi jeszcze o co chodzi z oc w przypadku takiego moto bez prawa rejestracji jak w tej aukcji, co to daje? mozna takim czyms wyjechac na droge ? chyba nie za bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 jak on może mieć OC I NW jak nie jest zarejestrowany? z tego co wiem to nie można opłacić motocykla jeżeli nie jest zarejestrowany w kraju (chyba) Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herhory Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Poszukam chyba typowego "żółtka" w wersji E. Na razie niestety muszę odłożyć zakup :( ale myślę, że jeszcze tego lata pośmigam na swoim moto. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1281974 powiedzcie mi jeszcze o co chodzi z oc w przypadku takiego moto bez prawa rejestracji jak w tej aukcji, co to daje? mozna takim czyms wyjechac na droge ? chyba nie za bardzo Ubezpieczenie wykupione na numer ramy, kiedyś się pytałem w PZU to mi powiedziano, że potrzebny jest jakiś papier, ale różnie to bywa. Ubezpieczenie niby jest ale w razie wypadku drogowego wątpię żeby wypłacili odszkodowanie. Na drogę w świetle prawa nie można wyjechać, ale w praktyce jak ten kat ma sprawne światła to szanse że Cię zatrzymają są bardzo małe, mnie przynajmniej jeszcze nigdy policja nie zatrzymała, pzdr. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatiMateo Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Witam! Panowie mam zamiar kupić KTM-a SXC 540. Szukałem opini na temat tego moto ale nic konkretnego nie znalazlem. Czy mogłbym prosić kilka konkretnych słow o tym moto, najlepiej gdyby ktos kto jeździ takim moto zostawił mi namiar do siebie maila albo gg. Chciałbym zadać kilka pytań. Powiedzcie chodzi mi tutaj o prace silnika na co zwrocić szczegolna uwage przy kupnie tego Kata...? P.S Nie jestem dzieciakiem ktory przesiada sie z 50 cm3 na 540 jeździłem wczesniej na enduro tego typu... Czekam na odpowiedz z góry dzięki. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Witam, mam pytanko: ostatnio pewien gosc zaproponował mi zamianę. Moja xlka z 84 r. za jego klr 600 z 90r. Mój motor jest swiezo po wymianie rozrządu,napędu, sprzęgła i chodzi bdb, ale nie ma papierów, a chciałbym pojezdzić nim do pracy po szosie. Po wstępnych oględzinach i przejazdzce stwierdziłem ze klr ma duzo słabszą zawiechę, tzn jeszcze słabszą niz xl, jest ze 40kg cięższy i generalnie mocy ma jakby mniej, ale za to ma e starter, chodzi cichutko, jest duuzo wygodniejszy, no i z wygladu jest duzo ciekawszy.A przedewszystkim jest zarejestrowany. Ponoc klient wsadził mu nowego wossnera i ma na to papier, oraz zrobił szlif i wymienił 2 zawory i parę jeszcze drobiazgów. Ja w xlce nie robiłem zbyt duzych inwestycji... Najbardziej interesuje mnie trwałosć tego motoru, bo na przydatnosci w terenie mi tak nie zależy <i tak be dę latał na oponach szutrowych jakby co>. Moze ktos kto mial wiecej do czynienia z klrem by coś napisał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 twalosc podobna , xl jest prostsza w budowie i latwiejsza w serwisowaniu. W KLR ce masz lancuszek balansowy , a jego napinacz jest dosc awaryjny , wirnik pompy cieczy tez potrafi sie zuzyc , a jego wymiana nie jest taka prosta , ogolnie jak by nie patrzal to juz zabytki a w enduro nic nie jsst trwale. Zastanawiam sie poco mu zamiana KLR na XL o 6 lat starsza , moze cos kreci. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Gosc nie ma prawka i jest dosc hmm... słaby.Twierdzi ze na xlce dobrze mu sie jezdzi bo jest duzo lzejsza, kawy czasami nie mógł sam podniesc po dzwonie. Muszę pogadać jeszcze z paroma osobami, które mogą coś wiedzieć o przeszłosci tego motoru, chce pojezdzic, a nie siedzieć i naprawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 to moze kupo zajechana XL R z kwitami i przeloz silnik , a drugi moto masz na czesci :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Wczoraj polatałem z tym gosciem troche po okolicznych lasach, ja na jego kozie, on na mojej i coś mi tu nie gra, tzn. mam pytanie: czy były produkowane jakies dławione wersje tych klrów <90'>? Koleś pokazuje mi rachunek za remont, niby jest kompresja<tzn mozna stanąć na kopce,dłuzej niz u mnie>, ale motor nie ma mocy 600tki, tylko coś jakby hmm 350..? Fakt, ze jest bardzo cichy i to tez potęguje wrazenie, ze reakcja na gaz jest bardzo mizerna. Gość twierdzi, że moto chodzi świetnie bo ma tłok podwyzszający kompresję itd, to ja sie go pytam jak on chodził przed remontem. Z 600tek upalałem tez xrke,lc4, xt i oczywiscie swoją zmęcozną xlke i wszytko szło lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 (edytowane) kawa ma gaznik podcisnieniowy , szczeze moja klr -a tez po remoncie byla duzo slabsza od XR ki na kiepskim tloku , moze tak maja ( z tym ze xr ma krotsze przelozenia) . w XL masz gazniki mechaniczne , a to duzo daje. Aczkolwiek byly wersje dlawione , nie pamietam jak. Ale zeby jak 350 ? dziwne kolesia DR 350 po przesiadce z KLr a , to byl mul nieziemski , moja kawa miala slaba kompresje a jego dr byla po remoncie . Edytowane 19 Maja 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 (edytowane) Były KLR600 dławione do bodajże 27KM tak zwane "reduced effect" to w połączeniu z podciśnieniowym gaźniorem może spowodować spory "spadek formy" :wink: , miałem kiedyś klr600 i po szlifie miała niezły wygar niewiele ustępowała XL600 choć XL lepiej reagowała na gaz bo tak jak Nitomen pisze miała mechaniczny gaźnik. Edytowane 19 Maja 2009 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 fakt, gaznik mechaniczny fajnie działa, ale mniejszą moc widac tez np. jadąc ze stałą prędkoscią pod górę- tam gdzie xlka jedzie bez wysiłku klr trzeba odkręcić zeby nie slabł w papierach tej kawki stoi wyraźne 31kW czyli jakies 42 - 43KM, a 1 czy 2 KM w tą czy w tamtą to jest nic, zwłaszcza ze mój nie trzyma na bank seryjnej mocy 44KM mogło być tak, że np. ktoś włozyl do tego motoru <swiadomie lub nie> element z wersji dlawionej <np. jakis kolektor> i teraz to nie jedzie, albo np. źle coś złożono i teraz gosc chce się tego pozbyc, wieć chyba odpuszczam kawkę, a szkoda bo oprócz braku kopyta prawie wszystko mi sie w nim podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.