Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://moto.allegro.pl/item631984369_ktm_1...wde_okazja.html

 

ponownie zapytam o to moto, jak myslicie cena dobra za exc 125? nadaje sie do nauki jazdy na torze i endurowania? jakie wrodzone wady moze miec taki ktm, na co zwrocic uwage ? czy moze odpuscic i czekac na jakies 200exc , tyle ze w tej cenie to raczej slabo z 200, pozdrawiam

Na czym to Ty teraz jeździsz hmm.... a na XT600 :biggrin: ,napiszę Ci tak: do nauki jazdy na torze się nada do endurowania na pewno (w końcu to EXC :biggrin: ) ale po XT600 który z racji tego że jest 4T i jest słusznej pojemności ma spory moment obrotowy na niskich to na takim 125EXC będziesz odczuwał pewien niedosyt. Szybko zauważysz że mimo że 125EXC ma wyraźnie większy moment obrotowy niż crossowa seta to do XT600 mu daleko, owszem niska masa i kosmiczne zawieszenie w porównaniu do XT600 ale braki dołu szybko zaczną Cię wkurzać. Jeśli Byś szukał czegoś na pierwsze enduro to EXC125 jest świetnym wyborem, ale po moto większej pojemności i to w 4T to tak średnio, sporo plusów dodatnich ale całkiem nie mało plusów ujemnych :icon_mrgreen: . Ja na Twoim miejscu szukał bym jednak EXC200, to tyle mojego marudzenia :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item631984369_ktm_1...wde_okazja.html

 

ponownie zapytam o to moto, jak myslicie cena dobra za exc 125? nadaje sie do nauki jazdy na torze i endurowania? jakie wrodzone wady moze miec taki ktm, na co zwrocic uwage ? czy moze odpuscic i czekac na jakies 200exc , tyle ze w tej cenie to raczej slabo z 200, pozdrawiam

7000 to moim zdaniem za dużo jak za ten rocznik, no chyba że jest w idealnym stanie. Spokojnie EXC 200 powyżej 2000 roku można za tyle kupić, tylko trzeba poczekać, pzdr.

 

edit:

Jak ktoś szuka sety z papierem to niech obczai tego RM'a:

 

http://moto.allegro.pl/item634467023_sprze...uki_rm_125.html

 

Z opisu wynika że jest w dobrym stanie, ale wiadomo jak to bywa...

Edytowane przez marcin1989

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1281974

 

powiedzcie mi jeszcze o co chodzi z oc w przypadku takiego moto bez prawa rejestracji jak w tej aukcji, co to daje? mozna takim czyms wyjechac na droge ? chyba nie za bardzo

Ubezpieczenie wykupione na numer ramy, kiedyś się pytałem w PZU to mi powiedziano, że potrzebny jest jakiś papier, ale różnie to bywa. Ubezpieczenie niby jest ale w razie wypadku drogowego wątpię żeby wypłacili odszkodowanie. Na drogę w świetle prawa nie można wyjechać, ale w praktyce jak ten kat ma sprawne światła to szanse że Cię zatrzymają są bardzo małe, mnie przynajmniej jeszcze nigdy policja nie zatrzymała, pzdr.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Panowie mam zamiar kupić KTM-a SXC 540.

Szukałem opini na temat tego moto ale nic konkretnego nie znalazlem.

Czy mogłbym prosić kilka konkretnych słow o tym moto, najlepiej gdyby ktos kto jeździ takim moto zostawił mi namiar do siebie maila albo gg. Chciałbym zadać kilka pytań.

Powiedzcie chodzi mi tutaj o prace silnika na co zwrocić szczegolna uwage przy kupnie tego Kata...?

 

P.S Nie jestem dzieciakiem ktory przesiada sie z 50 cm3 na 540 jeździłem wczesniej na enduro tego typu...

Czekam na odpowiedz z góry dzięki. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanko: ostatnio pewien gosc zaproponował mi zamianę. Moja xlka z 84 r. za jego klr 600 z 90r. Mój motor jest swiezo po wymianie rozrządu,napędu, sprzęgła i chodzi bdb, ale nie ma papierów, a chciałbym pojezdzić nim do pracy po szosie. Po wstępnych oględzinach i przejazdzce stwierdziłem ze klr ma duzo słabszą zawiechę, tzn jeszcze słabszą niz xl, jest ze 40kg cięższy i generalnie mocy ma jakby mniej, ale za to ma e starter, chodzi cichutko, jest duuzo wygodniejszy, no i z wygladu jest duzo ciekawszy.A przedewszystkim jest zarejestrowany. Ponoc klient wsadził mu nowego wossnera i ma na to papier, oraz zrobił szlif i wymienił 2 zawory i parę jeszcze drobiazgów. Ja w xlce nie robiłem zbyt duzych inwestycji...

Najbardziej interesuje mnie trwałosć tego motoru, bo na przydatnosci w terenie mi tak nie zależy <i tak be dę latał na oponach szutrowych jakby co>. Moze ktos kto mial wiecej do czynienia z klrem by coś napisał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

twalosc podobna , xl jest prostsza w budowie i latwiejsza w serwisowaniu. W KLR ce masz lancuszek balansowy , a jego napinacz jest dosc awaryjny , wirnik pompy cieczy tez potrafi sie zuzyc , a jego wymiana nie jest taka prosta , ogolnie jak by nie patrzal to juz zabytki a w enduro nic nie jsst trwale. Zastanawiam sie poco mu zamiana KLR na XL o 6 lat starsza , moze cos kreci.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gosc nie ma prawka i jest dosc hmm... słaby.Twierdzi ze na xlce dobrze mu sie jezdzi bo jest duzo lzejsza, kawy czasami nie mógł sam podniesc po dzwonie. Muszę pogadać jeszcze z paroma osobami, które mogą coś wiedzieć o przeszłosci tego motoru, chce pojezdzic, a nie siedzieć i naprawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze kupo zajechana XL R z kwitami i przeloz silnik , a drugi moto masz na czesci :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj polatałem z tym gosciem troche po okolicznych lasach, ja na jego kozie, on na mojej i coś mi tu nie gra, tzn. mam pytanie: czy były produkowane jakies dławione wersje tych klrów <90'>? Koleś pokazuje mi rachunek za remont, niby jest kompresja<tzn mozna stanąć na kopce,dłuzej niz u mnie>, ale motor nie ma mocy 600tki, tylko coś jakby hmm 350..? Fakt, ze jest bardzo cichy i to tez potęguje wrazenie, ze reakcja na gaz jest bardzo mizerna. Gość twierdzi, że moto chodzi świetnie bo ma tłok podwyzszający kompresję itd, to ja sie go pytam jak on chodził przed remontem. Z 600tek upalałem tez xrke,lc4, xt i oczywiscie swoją zmęcozną xlke i wszytko szło lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kawa ma gaznik podcisnieniowy , szczeze moja klr -a tez po remoncie byla duzo slabsza od XR ki na kiepskim tloku , moze tak maja ( z tym ze xr ma krotsze przelozenia) . w XL masz gazniki mechaniczne , a to duzo daje. Aczkolwiek byly wersje dlawione , nie pamietam jak. Ale zeby jak 350 ? dziwne kolesia DR 350 po przesiadce z KLr a , to byl mul nieziemski , moja kawa miala slaba kompresje a jego dr byla po remoncie .

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były KLR600 dławione do bodajże 27KM tak zwane "reduced effect" to w połączeniu z podciśnieniowym gaźniorem może spowodować spory "spadek formy" :wink: , miałem kiedyś klr600 i po szlifie miała niezły wygar niewiele ustępowała XL600 choć XL lepiej reagowała na gaz bo tak jak Nitomen pisze miała mechaniczny gaźnik.

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt, gaznik mechaniczny fajnie działa, ale mniejszą moc widac tez np. jadąc ze stałą prędkoscią pod górę- tam gdzie xlka jedzie bez wysiłku klr trzeba odkręcić zeby nie slabł

 

w papierach tej kawki stoi wyraźne 31kW czyli jakies 42 - 43KM, a 1 czy 2 KM w tą czy w tamtą to jest nic, zwłaszcza ze mój nie trzyma na bank seryjnej mocy 44KM

 

mogło być tak, że np. ktoś włozyl do tego motoru <swiadomie lub nie> element z wersji dlawionej <np. jakis kolektor> i teraz to nie jedzie, albo np. źle coś złożono i teraz gosc chce się tego pozbyc, wieć chyba odpuszczam kawkę, a szkoda bo oprócz braku kopyta prawie wszystko mi sie w nim podoba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...