Skocz do zawartości

wojju

Forumowicze
  • Postów

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wojju

  • Urodziny 07/17/1983

Osobiste

  • Motocykl
    XT600e
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Krakow

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia wojju

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. oglądał ktoś, a może ktoś zna tego exc? http://allegro.pl/ktm-exc-400-i3602308317.html
  2. to moze chodzilo mu o zawory, tylko sie przejezyczyl bo silnik pali, nie strzela i nie wyadje dziwnych dzwiekow, ale dzieki za odpowiedz, pozdro
  3. wazne pytanie, ogladalem xt600e 97r http://moto.allegro.pl/item712177463_yamah...jestrowany.html, silnik chodzi fajnie, wlasciciel twierdzi ze trzeba wyregulowac rozrzad, moze to glupie pytanie, ale czy w xt da sie regulowac rozrzad? i jak sie objawia rozregulowany? pozdro
  4. interesuje mnie ta maszynka, co sadzicie ? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1396618
  5. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1281974 powiedzcie mi jeszcze o co chodzi z oc w przypadku takiego moto bez prawa rejestracji jak w tej aukcji, co to daje? mozna takim czyms wyjechac na droge ? chyba nie za bardzo
  6. http://moto.allegro.pl/item631984369_ktm_1...wde_okazja.html ponownie zapytam o to moto, jak myslicie cena dobra za exc 125? nadaje sie do nauki jazdy na torze i endurowania? jakie wrodzone wady moze miec taki ktm, na co zwrocic uwage ? czy moze odpuscic i czekac na jakies 200exc , tyle ze w tej cenie to raczej slabo z 200, pozdrawiam
  7. a co sadzicie o tym ktm-ie, warty zainteresowania? http://moto.allegro.pl/item631984369_ktm_1...wde_okazja.html
  8. nie napisalem ze chce jezdzic w trase, nie zalezy mi juz specjalnie na uniwersalnosci, xt byl uniwersalny az do bolu i dlatego go sprzedalem, tylko tor + krotki przelot miasto, w trase z tobolkami i przejazdzek po miescie juz nie planuje, moc tez nie specjalnie musi byc duza, bo i tak jej w pelni nie wykorzystam uczac sie dopiero jazdy w terenie, dlatego moze byc cos mniejszego pojemnosciowo, z czym nie bede walczyl , co da mozliwosc amatorskiego ostrzejszego polatania w terenie bez czynnosci obslugowych jak w wyczynowym sprzecie, exc200 bylby pewnie idealnym modelem gdyby byl bardziej dostepny na rynku, xr600 za duza pojemnosc/moc, 130kg wydaje sie duzo, no i ceny sa dosc wysokie za leciwe juz moto, pozdrawiam
  9. w sumie pytalem nie dawno tutaj co po xt600 i wtedy bylem wlasnie zdecydowany na xr600, ale wtedy jeszcze mialem xt i rozmyslalem hipotetycznie , dzisiaj w wielkim zalu rozstalem sie z moim konikiem wiec czas pomyslec powaznie co teraz, xr wszystko ladnie fajnie ale chcialbym jednak cos mniejszego pojemnosciowo, mlodszego i jeszcze lzejszego od xr, cos co nie wymaga zbyt wiele pracy przy uzytkowaniu (czeste ustawianie zaworow, wymiany olejow, tloka itd) czyli nie jakis mega wyczynowy sprzet, ale zeby dawal rade na torze i musi dac sie zarejestrowac, chcialbym na tym poduczyc sie ostrzejszej jazdy bo na xt raczej slabo, wczesniej warunkiem byla mozliowsc jazdy w terenie, krotkie trasy i miasto, dzisiaj tylko teren + krotkie przeloty przez miasto zeby dotrzec na tor, moze byc nawet 2t, takze zastanawiam sie nad ktm exc 125 , husky wr/wre 125, kdx 125 , 250 2t pewnie bedzie ciezko oswoic z moimi umiejetnosciami wiec raczej odpada, z 4t chyba tylko klx 250/300r i husky te410 sa w moim zasiegu i spelniaja wymogi, pozdrawiam
  10. http://moto.allegro.pl/item620390232_cross...4t_polecam.html warto sie pakowac w takie cus? ciezko znalezc jakiekolwiek info o tym modelu, wiec podpytam was co to za wynalazek, pozdrawiam
  11. jeden z najbrudniejszych filmikow w historii :icon_mrgreen: http://pl.youtube.com/watch?v=G87YBvuh2wc
  12. poprzegladalem stronki z danymi technicznymi i w tej chwili zaczyna mi sie coraz bardziej podobac XR600, tylko 10kg ciezsze od exc czy drz, duzo lzejsze od xt, zawias chyba konkretny, ciekawy motorek i da sie wyrwac za niezle pieniadze, prawdopodobnie to bedzie moj nastepny konik na wiosne, tylko jak wyglada sprawa odpalania tego z kopa i ogolnego uzytkowania (serwis, czesci, spalanie), w xt mam guziczek, co w miescie jest dosc przydatne, odpalanie 600 z kopa troche mnie przeraza zwlaszcza ze kiedys ogladalem LC4 ktore wlasciciel odpalal prawie 2h, jeszcze natrafilem na cos takiego, jak xt tylko zadziorniejsze, jak to sie ma do xr http://moto.allegro.pl/item515891410_yamah...600_poznan.html
  13. a jakies porownanie exc 4T i drz pod wzgledem eksploatacji? wagowo sa chyba podobne ale exc troszke mocniejsze i wizualnie fajniejsze, musze rozpoznanie rynku robic duzo wczesniej bo zanim kupilem xt bardzo dlugo sie zastanawialem co wybrac, teraz do wiosny musze sie zdecydowac :bigrazz: , opcje rozwazam w sumie takie XR, EXC200/250, zacisnac pasa i dolozyc do EXC400/450 lub DRZ400
  14. jeszcze zebym jezdzil na jakims enduro 2t to moze bym wiedzial czy to rzeczywiscie taki problem w miescie, do xt mam 2 komplety opon , jeden w teren drugi w miasto wiec kola sm nic nie zmieniaja, sarenka z byka sie nagle dzieki nim nie zrobi hehe
  15. panowie co wybrac po xt600e tak do 8tys zl? przymierzam sie do zmiany xt na cos, sam nie wiem wlasnie jeszcze na co i czy wogole zmienic, xt bardzo fajne, niezawodne, bardzo ekomomiczne moto ale tak uniwersalne ze az nudne, przyznaje ze po miescie sie super smiga i jak mam jechac przez miasto autem to az mnie trzesie i nie raz wracalem sie w polowie drogi po xt, jezdzilem jak tylko nie padalo caly czas na nim do pracy bo bylo przyjemniej i taniej niz autem, trasy po 200km zaliczalem bez najmniejszego zajakniecia, nie bylo nawet problemu zeby sie utrzymac z mocniejszymi monsterem i marauderem obok , delikatny teren, las, itd tez luz, na piachu trudno to nazwac jazda bo bardziej sie odpychalem nogami niz jechalem ale dal rade, chociaz zanim go podnioslem bo mi sie zachcialo bawic na 6-metrowym wale przeciwpowodziowym to myslalem ze albo go w koncu tam zostawie albo zdechne przy nim, takze chcialbym cos co da mi podobne mozliwosci co xt, jazda miasto, praca ale ten wal przeciwpowodziowy i piasek zeby tez wchodzil w gre :cool: ,czyli cos bardziej charakternego, lzejszego, mocniejszego, hardego podoba mi sie ktm exc 200-250 2t ze wzgledu na to ze sa takie smukle i lekkie ale dojazdy do pracy i dluzsza jazda z predkoscia ok 100km/h jest chyba watpliwa na takim sprzecie 2t, a exc 4t to juz drozsza sprawa narazie sa to tylko rozmyslania, ale mam w glowie cos takiego http://moto.allegro.pl/item512914317_ktm_e...oto_enduro.html pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...