Michałek1992 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Witam:DZ miejsca zaznaczam ze szukałem ale nic nie znalazłem :icon_rolleyes: Interesuje mnie porównanie dwóch moto Suzuki dr-z 400E i Hondy Xr 400. Który z tych moto jest lepsze,chodzi o bezawaryjność,ekonomie itp. Pozdrawiam :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 (edytowane) ale nie chcialem wyczyna , chcialem lekkie niezamocne i maloobslugowe enduro do lajtowego latania po lasach i od czasu do czasu gdzies w polske. Ale WR i DR-Z nie jest wyczynem ani crossem. WR i DR-Z jest normalnie zarejestrowane i możesz sobie latać po Ulicy jak i w lesie. WR 450 ma 55koni a DR-Z niecałe 45koni a ta Honda XR 650 co chciałeś kupić ma 60koni :biggrin: Witam:DZ miejsca zaznaczam ze szukałem ale nic nie znalazłem :) Interesuje mnie porównanie dwóch moto Suzuki dr-z 400E i Hondy Xr 400. Który z tych moto jest lepsze,chodzi o bezawaryjność,ekonomie itp. Pozdrawiam :) Hehe ja bym Ci polecił te dwa :bigrazz: Oba są zaj##iste. Tylko na taką zabawkę trzeba dać ponad 10 tys. A jest ich dużo wystarczy sie rozejrzeć na allegro te są dwie ładne :) http://moto.allegro.pl/item405374456_xr_40...tko_jasne_.html http://moto.allegro.pl/item412091444_drz_d...00_drz_400.html Edytowane 5 Sierpnia 2008 przez Stiff_Master Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 "WR 450 ma 55koni" a jak myślisz "Stiff_Master" jak takie wyciśnięcie 55km z silnika 450 wpływa na jego żywotność. Nitomenowi z tego co pisze chodziło o trwałość a takie wyżyłowane silniki do trwałych raczej nie należą. Chyba że chodzi ci o wersje nie "odblokowaną" która ma około 45km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michałek1992 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 (edytowane) No własnie :biggrin: Ja bede sprowadzał z US bo mój tata chce jakiegos choppera i mi przy okazji tez cos przywiezie ;) Kasy bede miał ok. 2300$ .Patrzyłem na jebaju amerykanskim nawet ładną sztuke za tyle wyrwe :evil: Tylko teraz pytanie jaki ?Ja myslałem cos w stylu drz albo xr ale moze cos jeszcze doradzicie?? Jezdzic umiem tak powiedzmy srednio dobrze hehe:P Edytowane 5 Sierpnia 2008 przez Michałek1992 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 (edytowane) No własnie :biggrin: Ja bede sprowadzał z US bo mój tata chce jakiegos choppera i mi przy okazji tez cos przywiezie ;) Kasy bede miał ok. 2300$ .Patrzyłem na jebaju amerykanskim nawet ładną sztuke za tyle wyrwe :D Tylko teraz pytanie jaki ?Ja myslałem cos w stylu drz albo xr ale moze cos jeszcze doradzicie?? Jezdzic umiem tak powiedzmy srednio dobrze hehe:P Nie lepej jakaś 250? Jeśli masz 16 lat to ja bym nie brał takiej pojemości dużej w sumie to zależy czym wczesniej śmigałeś. Ja bym wziął wr 250 jeśli za taką kase dostaniesz. Edit: troche przesadziłem wr chyba za taką kase nie dostaniesz chociaż warto poszukać :evil: Pozdro Edytowane 5 Sierpnia 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Dla ciebie "Michałek1992" to chyba XR400, zastanawiał bym się nad XR250 ale XR400 starczy ci na dłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 (edytowane) Witam forumowiczów po długiej przerwie :icon_twisted: Znalazlem dwie cr-ki z olsztyna na otomoto moze ktos juz oglądał albo znajomy sprzedaje i ma troszke informacji na ich temat to bardzo chetnie bym posluchal. a Ooto linki do ogłoszeń 1.Pisze ze po remoncie 3700zł http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C57593122. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M900542 Z góry dzieki i pozdrawiam Edytowane 6 Sierpnia 2008 przez kusiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnt1200 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 WItam, mam nastepujacy problem - szukalem na forum linka z crf 450, niestety nie znalazlem podobnego pytania.. Wiec po kolei, niedawno kupilem sobie DRZ - wszystko sprawuje sie swietnie, mocy ma wystarczajaco dla mnie ( w lekkim terenie i po drogach radzi sobie swietnie a w lesie czy w terenie i tak nie ogarne jeszcze przez dluzszy czas - narazie sie ucze podstaw). Dobry znajomy tez zafascynowany moim nabytkiem zdecydowal sie pojsc w moje slady ( wiadomo wspolnie smiganie :P ) i tak przebakiwal od czasu do czasu o zakupie 2oo. Wczoraj zadzwonil do mnie i poprosil zebym podjechal i pomogl mu sie zdecydowac czy warto brac moto- mianowicie Honde ( z tego co mowil kolega, wujek przywiozl go z anglii, potem tam wrocil wiec nie mozna bylo z nim porozmawiac, jezdzony byl na torze ale niezbyt dlugo od ostatniego remontu). Powiedzial ze jest to CR czy CR cos tam.. 400.Z tego co mi wiadomo 2t w hondzie to CRF 450, (czy byly inne wersje?) oczywiscie moge sie mylic gdyz nie zza bardzo zglebialem tematy o takich maszynach. Kolega tez sie nie zna za bardzo, wie tylko jak odpalic gdy ktos przyjedzie poogladac. Jesli chodzi o dane to rok wedle zapewnień - 2002, cena 8500( chyba do negocjacji). Co do stanu to oponki w swietnym stanie, zawiecha ok, silnik pracuje ladnie, biegi wchodza ( do 4 dalej nie sprawdzalem ;) ) lancuch i zebatki tez w miare ( nikt lancucha nie nasmarowal) zadnych niepokojacych dzwiekow z silnika nie slyszalem. Dodam ze moze nie jest laikiem, ale spec na dzien dzisiejszy ze mnie zaden. Silnik odpalil ladnie, z tym ze kolega po 30 sek wylaczyl ssanie i zgasl, potem mowil ze jak wylaczy sie ssanie to trzeba dodawac gazu ( ja po jezdzie zostawilem go na luzie i chodzil juz ladnie, trzymal obroty niskie).Wydaje mi sie ze po prostu nie zdazyl sie nagrzac a kolega nie jezdzi na takich sprzetach, boi sie po prostu.Ja tez mialem stracha po tym jak wsiadlem i mialem sie przejechac, leciutkie jak rowerek a po dodaniu gazu istna masakra, nie wiedzialem ze jest az tak duza roznica pomiedzy 4t i 2t, miedzy enduro a crossem - motor jest stricte wyczynowy. No ale do rzeczy, jak poznac ktory to rok, czy cena jest w miare atrakcyjna, znajomy ( laik kompletny) dodal ze przy bloku z prawej strony byl napis 650 - nie wiem o co mu chodzi dlatego pytam, co to za oznaczenie?Motorek nie wyglada jak z salonu, pare zadrapan oczywiscie jest ale jak na wyczyn to nie ma tragedii;)Papierow nie ma. Martwie sie o kumpla czy da rade ale on jest zdecydowany, ja powiedzialem mu ze spytam sie na forum m i napisze mu czy warto. Myslalem tez co by nie zalatwic znajomego mechanika zeby go poogladal, ja nie jest w stanie jeszcze ocenic tak fachowo czy motorek sie nadaje.Oczywiscie o kosztach, ciuchach i morderczych spojrzeniach przechodniow i sasiadow zostal powiadomiony, bedzie trzymal go u mnie w razie w, gdyz on mieszka w 'centrum' takze ja tez moze od czasu do czasu smigne sobie tą besia. Jesli ktos jest zainteresowany tym motorkiem, to walcie na pw - narazie jeszcze nic pewnego z tym zakupem, co prawda nie moge dac 100% pewnosci ze bedziecie zadowoleni gdy przyjedziecie go obejrzec, ale staralem sie opisac tutaj to co widzialem. Moj pierwszy kontakt z duzym 2t wiec w razie czego nie bijcie ;) Motorka nie ma na allegro ani w innych ogloszeniach, przypadkiem sie dowiedzial znajomy. Czy bedzie to w miare trafiony zakup? Pozdrawiam ! Cytuj https://www.bikepics.com/members/tnt1200/00vtr1000/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 hehe jak crF 450 to 4t bo jest na koncu "f" w nazwie jak by bylo samo cr to wtedy 2t ;) Pozdro zreszta chyba slychac ze to 4t a nie 2t :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChceKupicMotor Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Witam wszystkich i mam pytanieChce sobie sciagnanc enduro z usa i zastanawiam sie nadKTM 125, 200, 250 EXC lub Kawasaki jakies do 250.Ponoc KTM sa najlepsze rolleyes.gifMoge kupic KDX 200 po dobrej cenie 2006 rok poniewaz znalazlem takiego za 5,5 tys zl z przebiegiem 160 km xDPonoc KDX sa bardzo dobre i niezawodne z tego co slyszalem wiec doradzcie j.gifDzieki i przepraszam za pismo ale nie chce szperac przy klawiaturze j.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 WItam, mam nastepujacy problem - szukalem na forum linka z crf 450, niestety nie znalazlem podobnego pytania.. Wiec po kolei, niedawno kupilem sobie DRZ - wszystko sprawuje sie swietnie, mocy ma wystarczajaco dla mnie ( w lekkim terenie i po drogach radzi sobie swietnie a w lesie czy w terenie i tak nie ogarne jeszcze przez dluzszy czas - narazie sie ucze podstaw). Dobry znajomy tez zafascynowany moim nabytkiem zdecydowal sie pojsc w moje slady ( wiadomo wspolnie smiganie :icon_mrgreen: ) i tak przebakiwal od czasu do czasu o zakupie 2oo. Wczoraj zadzwonil do mnie i poprosil zebym podjechal i pomogl mu sie zdecydowac czy warto brac moto- mianowicie Honde ( z tego co mowil kolega, wujek przywiozl go z anglii, potem tam wrocil wiec nie mozna bylo z nim porozmawiac, jezdzony byl na torze ale niezbyt dlugo od ostatniego remontu). Powiedzial ze jest to CR czy CR cos tam.. 400.Z tego co mi wiadomo 2t w hondzie to CRF 450, (czy byly inne wersje?) oczywiscie moge sie mylic gdyz nie zza bardzo zglebialem tematy o takich maszynach. Kolega tez sie nie zna za bardzo, wie tylko jak odpalic gdy ktos przyjedzie poogladac. Jesli chodzi o dane to rok wedle zapewnień - 2002, cena 8500( chyba do negocjacji). Co do stanu to oponki w swietnym stanie, zawiecha ok, silnik pracuje ladnie, biegi wchodza ( do 4 dalej nie sprawdzalem :icon_mrgreen: ) lancuch i zebatki tez w miare ( nikt lancucha nie nasmarowal) zadnych niepokojacych dzwiekow z silnika nie slyszalem. Dodam ze moze nie jest laikiem, ale spec na dzien dzisiejszy ze mnie zaden. Silnik odpalil ladnie, z tym ze kolega po 30 sek wylaczyl ssanie i zgasl, potem mowil ze jak wylaczy sie ssanie to trzeba dodawac gazu ( ja po jezdzie zostawilem go na luzie i chodzil juz ladnie, trzymal obroty niskie).Wydaje mi sie ze po prostu nie zdazyl sie nagrzac a kolega nie jezdzi na takich sprzetach, boi sie po prostu.Ja tez mialem stracha po tym jak wsiadlem i mialem sie przejechac, leciutkie jak rowerek a po dodaniu gazu istna masakra, nie wiedzialem ze jest az tak duza roznica pomiedzy 4t i 2t, miedzy enduro a crossem - motor jest stricte wyczynowy. No ale do rzeczy, jak poznac ktory to rok, czy cena jest w miare atrakcyjna, znajomy ( laik kompletny) dodal ze przy bloku z prawej strony byl napis 650 - nie wiem o co mu chodzi dlatego pytam, co to za oznaczenie?Motorek nie wyglada jak z salonu, pare zadrapan oczywiscie jest ale jak na wyczyn to nie ma tragedii;)Papierow nie ma. Martwie sie o kumpla czy da rade ale on jest zdecydowany, ja powiedzialem mu ze spytam sie na forum m i napisze mu czy warto. Myslalem tez co by nie zalatwic znajomego mechanika zeby go poogladal, ja nie jest w stanie jeszcze ocenic tak fachowo czy motorek sie nadaje.Oczywiscie o kosztach, ciuchach i morderczych spojrzeniach przechodniow i sasiadow zostal powiadomiony, bedzie trzymal go u mnie w razie w, gdyz on mieszka w 'centrum' takze ja tez moze od czasu do czasu smigne sobie tą besia. Jesli ktos jest zainteresowany tym motorkiem, to walcie na pw - narazie jeszcze nic pewnego z tym zakupem, co prawda nie moge dac 100% pewnosci ze bedziecie zadowoleni gdy przyjedziecie go obejrzec, ale staralem sie opisac tutaj to co widzialem. Moj pierwszy kontakt z duzym 2t wiec w razie czego nie bijcie :buttrock: Motorka nie ma na allegro ani w innych ogloszeniach, przypadkiem sie dowiedzial znajomy. Czy bedzie to w miare trafiony zakup? Pozdrawiam !Daj jakieś zdjęcia lub znajdź w googlach coś prawie takiego samego. Bez urazy ale ja widzę że kompletnie nie masz pojęcia o motorach (zamotałeś się chłopie w tym poście). :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnt1200 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 (edytowane) Hehe no zamotalem, ale ciezko mi ocenic po wygladzie jaka to pojemność ( na goglach nie moglem znalesc 400 wiec podejrzewam ze to 450) - czy oznaczenie to cr czy crf. Skoro mowicie ze 2t ma oznaczenie CR - Wiec jest to CR. Napisalem ze nie jestem pewien tej specyfikacji co nie musi oznaczac ze sie nie znam na motorach, po prostu poznanie po wygladzie crossa nie jest zbyt latwe, przynajmniej dla mnie. Moto nie ma papierow wiec nie otworze sobie dowodu i nie zobacze co jest napisane w nim, a goscia ktory przywiozl te moto nie ma na miejscu. Moze i nie znam sie ale.. dlatego chcialem sie tutaj spytac. Fotek niestety nie mam, nie zrobilem.Pozdrawiam Edytowane 6 Sierpnia 2008 przez tnt1200 Cytuj https://www.bikepics.com/members/tnt1200/00vtr1000/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Tak wyglądał?? Opisz go dokładniej. Tzn wszystkie ważne szczegóły jakie pamiętasz. http://www.tsubo-bigballers.com/dirtbike/P...%20(Medium).jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnt1200 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Tak wyglądał?? Opisz go dokładniej. Tzn wszystkie ważne szczegóły jakie pamiętasz. http://www.tsubo-bigballers.com/dirtbike/P...%20(Medium).jpg Ok, to tak zawiecha przod tyl to samo, tarcza z przodu bez oslony wiec taka sama, cylinder - tamten sprawial wrazenie wiekszego, kopnik tak samo wygladal, kolanko od wydechu podobne - tamto bylo ciut mniejsze, tylko tlumik wystawal zza boczkow z tylu i byl pokaznych rozmiarow. Hmm wydaje mi sie ze jednak cylinder jednak roznil sie, moze byl ciut wiekszy, no nic jutro podjade najwyzej i zobacze, zrobie zdjecia i wrzuce to powiecie mi bo chcialbym wytlumaczyc a nie umiem. Sorki za zawracanie du*y, pozdrawiam! Cytuj https://www.bikepics.com/members/tnt1200/00vtr1000/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Ok, to tak zawiecha przod tyl to samo, tarcza z przodu bez oslony wiec taka sama, cylinder - tamten sprawial wrazenie wiekszego, kopnik tak samo wygladal, kolanko od wydechu podobne - tamto bylo ciut mniejsze, tylko tlumik wystawal zza boczkow z tylu i byl pokaznych rozmiarow. Hmm wydaje mi sie ze jednak cylinder jednak roznil sie, moze byl ciut wiekszy, no nic jutro podjade najwyzej i zobacze, zrobie zdjecia i wrzuce to powiecie mi bo chcialbym wytlumaczyc a nie umiem. Sorki za zawracanie du*y, pozdrawiam!To raczej chyba o 4T mowa czyli o CRF tak wyglądało?http://www.bikepics.com/pictures/1274274/ zapewne było takie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.