Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a wiec ogladalem dzis to moto http://moto.allegro.pl/item406185832_honda...a_dotarciu.html - gosc mowi ze kupil je w stanie rozpadu , ale ze jest mechanikiem samochodowym to zrobil jej generalke, skrzynia, pompa oleju , walek balansowy , wal , tlok , gloowica ( walek z dzwigienkami) , lozyska zawieszenia - moto ladnie pracuje ( chociaz ciezko palilo na zimno i zawieszal sie autodekompresator) , przednia lampa nieoryginalna , brak lusterek , ciag ma niemilosierny , na cieplo palila od 1 kopa , kosz sprzeglowy do roboty ( ma rowki i ciagnie - ale daje 2 kosz z rowkami do wyrownania) - cena 8 tys - warto go brac za ta kase ?

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma rachunki ze wszystko i wyniosło go to 7 tys. I nowe części wszystkie. Na wszystkich plastikach ani ryski jeszcze jak Ci wszystkie części pokaże i odda. No i jeszcze rocznik 94r. Przejedź się dla pewności i obejrzyj ja. Proste ze brać brać i jeszcze raz brać.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym Ci proponował dołożyć trochę kasy i kupić WR 450 albo DR-Z 400 :icon_biggrin: Wiesz może być taka sytuacja bo on jest mechanikiem ze ma wszystkie rachunki bo komuś zamawiał albo coś w tym stylu. Różnie bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A do czego to moto ma być? Do konkretnego upalania w terenie i takich dłuższych wypadów(>100km) to lc4 620, a jeśli to mega hardcoru to exc525. Dodam że utrzymanie exc jest dużo droższe od utrzymania lc4 :icon_rolleyes:

Pzdr, Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź....A na koło przy wadze kierownika 120 kg lepszy EXC525 czy LC4 620?-jak myslisz?

raczej 620 bo jest przeznaczony na 2 osoby i spręzyna w tyle chyba lepiej to wytrzyma ale najlepiej zmienić na tuningową żeby nie dobijała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec ogladalem dzis to moto http://moto.allegro.pl/item406185832_honda...a_dotarciu.html - gosc mowi ze kupil je w stanie rozpadu , ale ze jest mechanikiem samochodowym to zrobil jej generalke, skrzynia, pompa oleju , walek balansowy , wal , tlok , gloowica ( walek z dzwigienkami) , lozyska zawieszenia - moto ladnie pracuje ( chociaz ciezko palilo na zimno i zawieszal sie autodekompresator) , przednia lampa nieoryginalna , brak lusterek , ciag ma niemilosierny , na cieplo palila od 1 kopa , kosz sprzeglowy do roboty ( ma rowki i ciagnie - ale daje 2 kosz z rowkami do wyrownania) - cena 8 tys - warto go brac za ta kase ?

Jeśli można to ja bym ci odradził bo za 5-6tyś. łykniesz XR w podobnym stanie ,poza tym generalka na oryginalnych częściach facetowi by się nie opłacała bo musiał by wpakować z 5tyś, a generalka na używkach to pic i fotomontaż . A przy okazji nie sugeruj się tak bardzo rocznikiem bo od 1991r. aż do końca produkcji nie było żadnych zmian poza okleinami. Bardziej bierz pod uwagę stan tech. niż rocznik bo czasami różnie bywa.

Moja jest z 1991r. i założę się że nie jest w gorszym stanie a łączne koszta doprowadzenia jej do takiego stanu wyniosły około 6tyś. (maszyna 4500tyś. + 1500tyś. części).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz kupiona za 8 :/ , Wyminenial wszystkie lozyska , korbe , balansera, kilka zebatek w skrzyni , pompe oleju, tlok , glowice , lancuszek rozrzadu , lozyska zawieszenia, sprzeglo , blotniki przod i tyl , odnowil elektyke , malowal proszkowo rame, nowy zestaw napedowy i kapcie , obil siedzenie .

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie chcialem wyczyna , chcialem lekkie niezamocne i maloobslugowe enduro do lajtowego latania po lasach i od czasu do czasu gdzies w polske.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...