Nitomen Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 (edytowane) a wiec ogladalem dzis to moto http://moto.allegro.pl/item406185832_honda...a_dotarciu.html - gosc mowi ze kupil je w stanie rozpadu , ale ze jest mechanikiem samochodowym to zrobil jej generalke, skrzynia, pompa oleju , walek balansowy , wal , tlok , gloowica ( walek z dzwigienkami) , lozyska zawieszenia - moto ladnie pracuje ( chociaz ciezko palilo na zimno i zawieszal sie autodekompresator) , przednia lampa nieoryginalna , brak lusterek , ciag ma niemilosierny , na cieplo palila od 1 kopa , kosz sprzeglowy do roboty ( ma rowki i ciagnie - ale daje 2 kosz z rowkami do wyrownania) - cena 8 tys - warto go brac za ta kase ? Edytowane 3 Sierpnia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Jak ma rachunki ze wszystko i wyniosło go to 7 tys. I nowe części wszystkie. Na wszystkich plastikach ani ryski jeszcze jak Ci wszystkie części pokaże i odda. No i jeszcze rocznik 94r. Przejedź się dla pewności i obejrzyj ja. Proste ze brać brać i jeszcze raz brać. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Ja nie pakowałbym sie w XR za taką kase. Coś mi sie wydaje kombinowane jak daje "dobry kosz do przy szlifowania". :icon_biggrin: ps. Na allegro widzę dużo lepsze zapi****lacze za taką forsę. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Ja bym Ci proponował dołożyć trochę kasy i kupić WR 450 albo DR-Z 400 :icon_biggrin: Wiesz może być taka sytuacja bo on jest mechanikiem ze ma wszystkie rachunki bo komuś zamawiał albo coś w tym stylu. Różnie bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 czesci raczej uzywane bral , poza korba i tlokiem Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechuss Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Witam zastanawiam sie nad kupnem aprili pegaso 650 , czy mógł by mi napisac na co powinienem wzrucic szczególną uwagę przy kupnie tego sprzeta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ELMER1979 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Panowie więc lepiej LC4 620 czy 525 EXC? Za tą kasę(12-13 tyS) kupi się du zo młodszego 525 EXC. Którego wybrać? :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 A do czego to moto ma być? Do konkretnego upalania w terenie i takich dłuższych wypadów(>100km) to lc4 620, a jeśli to mega hardcoru to exc525. Dodam że utrzymanie exc jest dużo droższe od utrzymania lc4 :icon_rolleyes:Pzdr, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ELMER1979 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Dzięki za odpowiedź....A na koło przy wadze kierownika 120 kg lepszy EXC525 czy LC4 620?-jak myslisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Dzięki za odpowiedź....A na koło przy wadze kierownika 120 kg lepszy EXC525 czy LC4 620?-jak myslisz?raczej 620 bo jest przeznaczony na 2 osoby i spręzyna w tyle chyba lepiej to wytrzyma ale najlepiej zmienić na tuningową żeby nie dobijała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ELMER1979 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Dzięki, rafael ale "chyba"?:biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 a wiec ogladalem dzis to moto http://moto.allegro.pl/item406185832_honda...a_dotarciu.html - gosc mowi ze kupil je w stanie rozpadu , ale ze jest mechanikiem samochodowym to zrobil jej generalke, skrzynia, pompa oleju , walek balansowy , wal , tlok , gloowica ( walek z dzwigienkami) , lozyska zawieszenia - moto ladnie pracuje ( chociaz ciezko palilo na zimno i zawieszal sie autodekompresator) , przednia lampa nieoryginalna , brak lusterek , ciag ma niemilosierny , na cieplo palila od 1 kopa , kosz sprzeglowy do roboty ( ma rowki i ciagnie - ale daje 2 kosz z rowkami do wyrownania) - cena 8 tys - warto go brac za ta kase ?Jeśli można to ja bym ci odradził bo za 5-6tyś. łykniesz XR w podobnym stanie ,poza tym generalka na oryginalnych częściach facetowi by się nie opłacała bo musiał by wpakować z 5tyś, a generalka na używkach to pic i fotomontaż . A przy okazji nie sugeruj się tak bardzo rocznikiem bo od 1991r. aż do końca produkcji nie było żadnych zmian poza okleinami. Bardziej bierz pod uwagę stan tech. niż rocznik bo czasami różnie bywa.Moja jest z 1991r. i założę się że nie jest w gorszym stanie a łączne koszta doprowadzenia jej do takiego stanu wyniosły około 6tyś. (maszyna 4500tyś. + 1500tyś. części). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 (edytowane) Juz kupiona za 8 :/ , Wyminenial wszystkie lozyska , korbe , balansera, kilka zebatek w skrzyni , pompe oleju, tlok , glowice , lancuszek rozrzadu , lozyska zawieszenia, sprzeglo , blotniki przod i tyl , odnowil elektyke , malowal proszkowo rame, nowy zestaw napedowy i kapcie , obil siedzenie . Edytowane 4 Sierpnia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 No trochę w nią wsadził. Ja bym Ci polecał trochę dołożyć i kupić WR450 albo DR-Z 400. Za 10 tys. Można już kupić WR 450 z 2002-2003r. Tak Samo DR-Z. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 ale nie chcialem wyczyna , chcialem lekkie niezamocne i maloobslugowe enduro do lajtowego latania po lasach i od czasu do czasu gdzies w polske. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.