Piotrrrr Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 A i jeszcze dodam ze to motocykl do 8000zl... i jeszce mam proźbe czy mogli byście napisać ile wazą te motocylke i jakie osiągi??... tak w skrócie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 KTM-y chyba gdzies okolice 120 bez paliwa (SC) 620 cięrzszy troche bedzie ale ogólnie to bardzo dobre motocykle,najlepiej jak powiedzial mackon brać 400 bo to taki kompromis między wagą a moca chba ze chcesz wiecej mocy to bierz 620 jest nie wiele cięrzsza od 400 :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 400 wazy tyle samo co 620 , ale ma inny skok tloka. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 400 wazy tyle samo co 620 , ale ma inny skok tloka.dobrze ze mnie poprawiłeś, te ktm rzeczywiscie ważą tyle samo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 400 wazy tyle samo co 620 , ale ma inny skok tloka. To mnie zaskoczyliście :biggrin: Jak ważą tyle samo to ja bym brał 620 ;) Moc zawsze sie przyda :biggrin: :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 620 SC waży 128 kg na sucho,EXC 525 waży 118 na sucho a to inna klasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 wd. danych technicznych 525 EXC waży bez paliwa dokładnie 113kg a 620 ktoś podawał dane na forum 123 chyba albo jakoś tak ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrrrr Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 A miał ktoś moze do czynienia z tymi dwoma motocyklami? jest jakaś różnica w poręczności? kurde bo kazdy inaczej pisze :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 z jakimi EXC i LC4 ?? EXC to wyczyn , ponad 60 koni , wymaga czestego i dokladnego serwisu zawiecha znacznie mocniejsza niz w LC4, mniejszy i poreczniejszy w terenie , LC4 to enduro , raz na rok zrobisz przeglad i styka - oczywiscie poza wymiana oleju , wiekszy i ok 15 kilo ciezszy od EXC Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arv Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 z jakimi EXC i LC4 ?? EXC to wyczyn , ponad 60 koni , wymaga czestego i dokladnego serwisu zawiecha znacznie mocniejsza niz w LC4, mniejszy i poreczniejszy w terenie , LC4 to enduro , raz na rok zrobisz przeglad i styka - oczywiscie poza wymiana oleju , wiekszy i ok 15 kilo ciezszy od EXC To ja się podłączę pod temat, bo akurat o czymś podobnym dumam. EXC to jasne - wyczynowe enduro; zupełnie odpada jeżeli mówimy o cywilnym użytkowaniu (czytaj: ekonomia). Natomiast LC4 400 powiedziałbym, że jest super, dla jedej osoby, na upalanie w lasach, pola, bezdroża, a nawet i tzw. ciężki teren.Jeżeli chodzi o 620, poprawcie mnie jeżeli się mylę. Sprzęt także do lasu, pola, bezdroża, teren (raczej nie ciężki wg. mnie), ale także na szosę a nawet z bagażem albo okazjonalnie drugą osobą.Sam ciekaw jestem ile kosztuje utrzymanie LC4 400/620, ile palą, czy wymagają czegoś więcej niż standardowe przeglądy? Polecam wątek [url http://forum.motocyklistow.pl/620-vs-640-t59866.html]"620 vs 640" [/url]. A i jeszcze dodam ze to motocykl do 8000zlLC4 400 za 8000 zł powinieneś raczej bez problemu znaleźć (na allegro ładne sztuki wiszą). A może KLX 300R? :> Mieści się w przedziale pomiędzy DR350 a LC4 400. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Tak,KLX swietne sprzęty tylko trudno dostać osprzęt nie to co DR,XR.Z wszystkich wymienionych chyba lc 400,sam kiedys chciałem kupic ale jak to bywa zawsze brakuje pare setek.Jest jeszcze DRZ super sprzęt ale do 8 tys. musisz dołozyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arv Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 ...ile kosztuje utrzymanie LC4 400/620, ile palą, czy wymagają czegoś więcej niż standardowe przeglądy? Może ktoś się wypowiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 wiecej raczej niz standardowe przeglądy nie trzeba nic robic a pali pewnie okolice 6 ale to zależy jak sie jezdzi :icon_biggrin: to jest enduro więć to sie przebieg liczy w tysiącach km a nie motogodzinach :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Witam :) Na oku mam KTMa SX 525 z roku 2005. Gość pisze, że kondycja bardzo dobra, jeżdzony 10 razy, bla bla bla..Foty wstawiam dla rozeznania i pytam nieśmiało :) . Czy "brać się" za to moto? Cena jest dosyć zachęcająca ale mam w sumie jedno ale... Brak rozrusznika elektrycznego trochę mnie zniechęca. Wyobrażam sobie, że niełatwo będzie takiego grzyba kopnąć z pozytywnym rezultatem. :) Prosiłbym o sugestie osoby, które obcują z takimi sprzętami. Nie napaliłem się a z drugiej strony coś korci :wink: . Motocykl z lekka niedoczyszczony jak na moje preferencje ale to akurat najmniej ważne :biggrin: . W końcu to ma być syf, no nie? :D :icon_eek: Pomożecie? :wink: fota 1, fota 2, fota 3, fota 4, fota 5Na chwile bieżącą jeszcze nie widziałem moto na żywo, jak gość odpowie na mojego emaila to pojadę na niego łypnąć, tymczasem rozmyślam... :) Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_tzr Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Ja mialem takiego ktm i za cholere nie moglem go odpalic, poprostu pod tym wzgledem to koszmar a motor wedlug mnie jest za mocny lepiej kupic jakas 450.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.