kubus2905 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 witam jest jakis sposub zeby sprawdzic czy motor pali olej przez głowice czy pierscienie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 próbą olejowa. Mierzysz cisnienie na garze bez oleju a potem drugi raz z olejem jezeli ciśnienie wzrosnie znaczy ze pali przez pierscionki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 próbą olejowa. Mierzysz cisnienie na garze bez oleju a potem drugi raz z olejem jezeli ciśnienie wzrosnie znaczy ze pali przez pierscionki. To wytłumaczenie jest nie teges.....jak rozumiec z olejem i bez... Raz mierzysz normalnie a za drugim razem nalewasz strzykawke oleju do komory i po chwili sprawdzasz... zeby nie bylo wątpliwosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 no racja:P nie pomyślałem:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 próbą olejowa. Mierzysz cisnienie na garze bez oleju a potem drugi raz z olejem jezeli ciśnienie wzrosnie znaczy ze pali przez pierscionki.Kompresja i szczelność pierścieni olejowych to nie to samo.Podałeś metodę na sprawdzenie pierścieni uszczelniających.Stwierdzenie, gdzie ginie olej nie jest takie proste i jednoznaczne.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Dokładnie jak kolega wyżej. Pierścien zgarniający jest poniżej pierścieni uszczelniających i ni jak sie ma do sprężania. Chyba najlepszym sposobem jest rozebranie wszystkiego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 a bedze to widac ze np uszczelniacze są zuzyte ??? co powiece na dorabiane pierscienie bo orgianlne są drogie i trudnno dostepne ;/ aha i jakie moto polecacie z enduro 125 do 4tys??? POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 a bedze to widac ze np uszczelniacze są zuzyte ??? co powiece na dorabiane pierscienie bo orgianlne są drogie i trudnno dostepne ;/ aha i jakie moto polecacie z enduro 125 do 4tys??? POZDRAWIAMDorabiane możesz sobie do WFMki zamontować.Jak chcesz aby ożywić silnik z powodu awarii pierścieni to musisz wymienić komplet tłok+pierścienie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Nie kombinuj z dorabianymi pierścieniami,tylko oryginalne,a tak jak przedmówca,możesz sobie dorobić pierścienie do WFM,ewentualnie można sprawdzić owalizację i luz pomiędzy cylindrem a tłokiem i będziesz wiedział co i jak jest,jeżeli nie możesz tego zrobić sam to śmigaj do szlifierni,a na pewno pomogą Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 a bedze to widac ze np uszczelniacze są zuzyte ??? Tak. Średnica wewnętrzna uszczelniacza będzie większa niż w nowych i to sporo. Nie są to duze koszty wiec warto wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Może zawory mają już sporawy luz w prowadnicach i wyrobiły sie uszczelniacze. Co jak co musisz zajżeć do gara bo może sie nieźle gotować:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 a wiece gdze moge kupic te uszczelniacze do xt a co do tloka to jezeli jest w db stanie to same pierscienie nie pomogą silnik ma moc i dobrą kompresje prawie 14 wiec tpo dobry wynik tylko tyle ze niedzawno zaczol kopcic przy malych obrotach wcale a ptem dosc mocno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Czyli prawdopodobnie coś nie tak z głowicą. Poszukaj w larsonie może będą mieli chociaż wątpie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 szukaj w głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 a wiece gdze moge kupic te uszczelniacze do xt a co do tloka to jezeli jest w db stanie to same pierscienie nie pomogą silnik ma moc i dobrą kompresje prawie 14 wiec tpo dobry wynik tylko tyle ze niedzawno zaczol kopcic przy malych obrotach wcale a ptem dosc mocno Chyba najpierw do szkoly musze cie wyslac. zeby pisac cie nauczyli. Jezeli w wieku lat 17 nie wiesz o zaczynaniu zdan z duzej litery i konczeniu kropka, oraz innych znakach przestankowych to proponuje pisac w Wordzie i tam korygowac bledy.Porzadne pisanie jest wyrazem szacunku do czytajacych.Piszesz z powodu problemu i oczekujesz bezplatnej pomocy - pokaz ze tobie tez zalezy aby pomagajacy nie meczyli sie czytajac twoje posty. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.