Adam M. Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Dokladnie `blast from the past`.Stare serce z nowymi zawieszeniami, kolami i oponami dziala b.dobrzeDokladnie to samo zrobilem ze swoim GS, tylko wlasnorecznie i tez niezle dziala.Warto przypomniec ze 750 Suzuki z lat 80 tych miala 84 KM, szkoda ze jej nie reaktywowali. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 Witam, jak ktoś ma jakiś fajny link z informacjami, to chętnie poczytam. Chodzi mi szczególnie o usterkowość - co się psuje, jakie ma słabe strony. Muszę poprostu skonfrontować to ze swoją obecną wiedż na ten temat :-). Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monka Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 Czesc http://www.zr-7.com/potem forum (sekcja ZR-7http://www.riderforums.com/ a po za tym to google ;) http://www.google.pl/search?hl=pl&q=zr-7&b...aj+w+Google&lr=Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 Od googli zacząłem :-). Dzieki za linki. pozdro, pawel PS. Może doda coś jakiś użytkownik takiego motocykla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 17 Czerwca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 Cooler z forum ma coś takiego. Może wyjdzie z jamy i się przebudzi... :roll: :roll: :roll: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...7&highlight=zr7 kupiłem 2 lata temu z przebiegiem 6 tys. Teraz ma ponad 23 tys. i jak dotąd bez problemów: ostatnio zmieniłem tylko naderwaną linkę sprzęgła, ale po takim czasie zdaje się, że miała prawo klęknąć. Regulacja zaworów niestety dość częsta - zalecana jest co 6 tys. km. Gra i buczy :P pozdrawiamendrju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 Witam,Jestem właścicielem ZR-ki , ale dopiero od 2 miesiecy , więc poki co nie wiele mogę powiedzieć. Po 2000 km bez zamian. Motor z 2002 20tys. przebiegu. Służę instrukcja w pdf , niestety w języku niemieckim.Na formum jest kilku użytkowników ZR-ek, Avalon, chichio moze sie odezwa.Znalazlem cos takiego http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...7&highlight=zr7 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 Avalon, chichio Kontaktowowałem się z chłopakami, dzięki za pomoc. Tak naprawdę niczego specjalnego się nie dowiedziałem o usterkowości, wyszło to co sam wiem - zaworki dośc często trezba regulować. Tylko w książce z modelu 2003 piszą, by robić to co 12 tys.km, a tytaj wspominacie o 6 - ma ktoś to na "piśmie" :-). Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 Paweł, mam całego manuala w PDF'ie wraz z pełna rozpiską wszystkich czynności seriwsowych i regulacji.Moto kupiłem z przebiegiem 9500km (na 100% autentyczny) a zawory robiłem poraz pierwszy przy przebiegu 15 tysięcy.Nie wiem czy wczesniej ktos tam zaglądał ale sądząc po stanie śrub, nakretek, uszczelek raczej nie. Luzy na 7 (spośród 8) zaworów były niepokojąco małe. Na zimno dochodziły do 0,03mm (norma 0,08-0,18) Objawem było szarpanie silnika przy wysokich obrotach. Zauważyłem to poraz pierwszy jak próbowałem ile pójdzie ZR'ka. Przy ok 190 poczułem że coś jest nie tak. Na bank były to luzy zaworowe.Teraz jest ok.Moto bez kłopotu idzie 210 i nie jest to kres mozliwości. Uważam że regulacja co 6 tysięcy jest jak najbardziej uzasadniona. Sporężyny z przodu są troszke za słabe.Nie dobija ale jest miekko a wlanie gęściejszego oleju pomaga w nieznacznym stopniu.Olej w lagach dobierałem metodą prób. Chyba założe małe podkładki pomiedzy korek a spręzynę. Myslę że ok 20mm powinno wystarczyć. Do tyłu nie mam żadych uwag.Spisuje sie bardzo dobrze.Wersja "S" ma bardzo dobry reflektor i naprawde na oświetlenie drogi nie narzekam. Mnoże ktos powie że 76KM z 738cm to mało.Zgoda, ale jak nie jestes mistrzem kierownicy i demonem prędkości to po co więcej? Motocykl ładnie ciągnie "z dołu", jest ekonomiczny, wygodny, dość poreczny, nie ma zbędnych bajerów i całej masy kolorowych lampek....trzeba czegoś więcej by smiganie sprawiało frajde? Dla mnie nie...... [ Dodano: Sobota Czerwiec 18, 2005 8:15 pm ]Najważniejsze. Cytuje za instrukcją:modele USA i Kanada kontrola zaworów800 ->10000->20000->30000. wynika z tego że zalecaja co 10 tysiecy modele oprócz USA i Kanada:12000->24000->36000, wynika z tego że kontrola co 12 tysięcyMaja inne silniki :?: 8) Nie mam pojecia z czego to wynika.Najbardziej dziwi mnie koniecznośc kontroli po 800km ! Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 18 Czerwca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 Grzesiek - przy nowym moto powinno się sprawdzić luzy po ok. 500 km. Podobnie jak po naprawie głownej - luzy często się likwidują, więc takei sprawdzenie jest wręcz niezbędne!Ktoś tam dobrze w tej instrukcji pomyślał :P pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 Pewnie pomyslał, ale dlaczego po 800 km trzeba sprawdzić smigając sprzętem w USA a w europie nie ma takiej potrzeby? Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 18 Czerwca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 I to jest właśnie dziwne. Są modele Kawasaki, które są niby takie same, ale różnice w okreach między regulacją zaworów wynoszą 50 procent.. Sam wspominałeś o ZR7, ale takich przypadków jest znacznie więcej. I jak tu być mądrym??pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 Wydaje mi się ze w tym modelu 12 tys to maks, robiłem ostatnio dwa takie i w każdym z nich na niektórych zaworach luzy były zmniejszone do około 0,05 mm, czyli już poza normą. Lepiej jest zrobić częśćiej i nie doprowadzić do wypalenia zaworów niż czekac jak się ma wątpliwości. Pozdro, pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro76 Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 drugi sezon jezdze na zr7s,zrobilem w sumie nie wiele bo 8 tys,ale glownie po miescie,moto jak najbardziej pewne bez wad,raczej na na miasto niz na dluzsze wypady, ps. sprzedam jakby co, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 Racja że przebieg 12 tysięcy między regulacjami to lekko za duzo. Dla lepszych osiągów i trwałości polecam kontrole co 6-8 tysięcy. Ja tez drugi sezon ujeżdzam ZR7S głównie na dojazdy do pracy i weekendowe wypady z plecaczkiem. Moim zdaniem motocykl idealnie nadaje sie zarówno na weekendowe wycieczki, jak równiez do jazdy po mieście. Nie bał bym się również wybrać "ZRsiódenką" gdzieś dalej , za granicę ale jednak raczej w pojedynkę Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.