walus150 Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Można stosować w motorach silikon pod głowice?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Moim zdaniem lepiej nie stosować sylikonu. Jest możliwość, że wypłynie w środku silnika i może być problem, tak mi mechanik tłumaczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 30 Września 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Wydmucha go.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 zalezy czy idzie sam sylikon czy jeszcze jakieś uszczelki. ja na uszczelki położyłem cieniutką warstwe silikonu i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Kiedyś padła mi uszczelka pod głowicą w Harleju, posmarowałem silikonem i jeździłem jeszcze przez rok. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Kiedyś padła mi uszczelka pod głowicą w Harleju, posmarowałem silikonem i jeździłem jeszcze przez rok. Kolego od kiedy Harley produkuje silniki 2T?? Moim zdaniem nie powinno być silikonu pomiędzy głowicą a cylindrem. Ponieważ jak dostanie temp. to i tak go wydmuchnie. Zastąp to uszczelką miedzianą lub aluminiową i dobrze dociągnij ją. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Nie wiem jaki ty masz silikon, ale na czarnym specjalnym do silnikow masz nawet napisany, aby nie stosowac do polaczen cylinder-glowica.... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Kolego od kiedy Harley produkuje silniki 2T?? A to jakaś specjalna różnica w uszczelkach? Nie sądzę. Różne mądre głowy mówią, że nie można stosować silikonu, ja tylko napisałem o pewnej autentycznej sytuacji w "mojej karierze". Był to akurat silnik 4T, silniki 2T Harlej produkował, był taki okres w dziejach tej firmy. pzdr, Pastor. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 sylikonu pod glowice sie nie stosuje (istnieje ryzyko wydmuchania gdyz jest to polaczenie elastyczne w przeciwienstwie do twardej uszczelki), jak sie zdejmuje glowice to zawsze trzeba dac nowa uszczelke i w wiekszosci sa one lakierowane na czarno (uszczelniacz) taka uszczelke nalezy wygrzac bez cieczy tzn odpalic silnik na jakies 15-20 sek bez cieczy by nastopilo "sklejenie" sie uszczelki z gladzia cylindra i glowicy. Jezeli chodzi o 2T to nalezy tez dac nowy oring jezeli tak owy wystepuje.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 w 125 zazwyczaj role usczelki pelni aluminiowa blaszka.w 80 typu mtx czy dt jest usczelka jednorazowa.Taka aluminiowa mozna jak najbardziej posmarowac sylikonem.Nie uzywamy sylikonu bez usczelki tzn sam sylikon i koniec.gdy jest suczelka mozna go uzyc jak najbardziej ja robie tak zawsze i nigdy nie bylo zadnych problemow typu uciekanie kompresji lanie wody do cylindra itd itp.Nawet silniki skladane fabrycznei chodzi mi o 2T np silnik Minarelli stosowany w dt125R tam suczelka rowniez jest aluminiowa i posmarowana jakas pastą podejrzewam o pdobnych wlasciwosciach co sylikon czerwony czy czarny.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 cieniutkie posmarowanie nie zaszkodzi, koledze złożyłem wsk175 i dałem pod głowice sylikon miedziany właśnie do głowic , warstewka taka co kot napłakał.Jeździ, kompresję ma taką że ciężko przekopać :D Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 wsk 175 nie wymaga uszczelki;] tam zastosowano trik:PP Co do sylikonu mozna dawać:icon_eek: kazdy mówi ze wydmucha a mi jeszcze w zyciu nie wydmuchało;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 no tam były takie triki z sylikonem że 3 dni kartery czyściłem :D a btw, a co chodzi ? domyślam się że chodzi tam o jakiś próg, czegoś takiego tam nie było, głowica podobna do tej z motorynki Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 głowica w wsk 175 nie potrzebuje uszczelki gdyż jest osadzona włąsnie na takim występie tuleji z cylidra;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobikm Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 witam,mam pytanie własnie odnosnie uszczelek, a mianowicie czy mozna te uszczelki pod głowice tzn te blaszane cieniutkie, zastapic milimetrowym klinkierytem z miedzinym krazkiem? Oczywiscie bez silikonu i do japońca 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.