Moto33 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Wiem bo w 1974 roku taką kupiłem w POLMOZBYCIE i zrobiłem na niej 75.000 km, ale nie jest płaska jak normalne głowice. Jawa i CZ ma podobny patent jak WSK a mimo wszystko posiada uszczelkę.No i MZ es 250 Trophy posiada taki wystajacy pierscień z tuleji cylindra. :D A co do silikonu to jak wspomiano że to brak wiedzy. A ja to mam takie zdanie że jak czegoś nie było w moto to nie stosuje. A chyba że jest to 2t chłodzony powietrzem np. WSK 125 to można sobie zrobić aluminiową uszczelkę z kawałka blaszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 tylko ze tu biega o wsk 175;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 11 Grudnia 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Najlepiej dac uszczelke i i nalozyc na nia cienka warstwe pasty reinz .W ten sposob na zakladzie samochodowym czesto tak robimy i jeszcze nie było problemu w klr Dokładnie, my np w dwusuwach dajemy pod uszczelkę cieniutką warstwię silikonu, dzięki temu całość lepiej się układa. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 (edytowane) przepraszam bardzo..Jawka 50 bez suczelki,simson dawalem bez uszcezlki. wszystko trzymalo samo.A dawanie czerwonego sylikonu nieswiadczy o niewiedzy :) zawsze daje na usczelke cienka warstwe i zawsze i wszdzie trzyma. ,,jasne że się da tylko nie wytrzyma 1 minuty" tu cie panie piotrze zagne.raz mi poszla na zlocie w Mtx 80 cieczaku.zlot trwal 3 dni wycielismy z chlopakami po pijaku po puszce piwa i polozylismy cienka warstwe sylikonu czerwonego.Trzymalo bez problemu dotad az zatarlem tlok i po prostu przy okazji zamowilem nowa;] Edytowane 11 Grudnia 2007 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Można stosować w motorach silikon pod głowice?? Oczywiscie ze mozna nawet na paste do butow ale na tym sie wtedy nie jezdzi. Wydmucha go i robota od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Witam U mnie w Hondzie ns-1 ten myk sie nie powiódł, po jakimś czasie silikon zaczął przepuszczać ciecz do cylindra, efekt był taki że moto jechało, gasło a potem trzeba było z rury wylewać płyn chlodniczy. A ten odór przypalonego Motulu:/ Nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Uszczelkę pod głowice dobrze jest przesmarować smarem grafitowym. Bardzo cieniutka warstwa dobrze roztarta paluchami z obu stron i jest ok. U nas na warsztacie tak robimy z uszczelkami pod głowicę. Na dzień dzisiejszy nie było problemów z tego powodu. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Źle rozumiecie co niektórzy przekazać:buttrock: chodzi o lekkie przesmarowanie uszczelki sylikonem. Jest odporny na wode, temp jest ok. przecie nie chodzi tu o oblepienie uszczelki w sylikonie albo niedaj boże zastąpienie uszczelki sylikonem;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Dokładnie, my np w dwusuwach dajemy pod uszczelkę cieniutką warstwię silikonu, dzięki temu całość lepiej się układa. pzdr oto odp. na towje pytanie :buttrock: Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 ,,jasne że się da tylko nie wytrzyma 1 minuty" tu cie panie piotrze zagne.raz mi poszla na zlocie w Mtx 80 cieczaku.zlot trwal 3 dni wycielismy z chlopakami po pijaku po puszce piwa i polozylismy cienka warstwe sylikonu czerwonego.Trzymalo bez problemu dotad az zatarlem tlok i po prostu przy okazji zamowilem nowa;] Ja mam wyciętą uszczelke pod cylinder w swoim peugeocie i trzyma :buttrock: Kumpel tez ma w DT 80 i jest ok. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 teoretycznie nie powinno sie stosowac silikonu pod głowice, jednak stosoqanre praktyki w polsce sa rózne :buttrock: cezko wydac pare stów na komplet nowych uszczelek dostepny w serwisie i dlatego niektorzy wala silikon tylko pod gloowice, inni regeneruja stara uszczelke silikonem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nsr_125R Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Siema Moim zdaniem silikonu nie powienieneś podkładać gdyż są uszczelki specjalnie przystosowane i są o niebo lepsze SILIKONU BYM NIE POLECAŁ!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Chłopaki dajcie juz spokuj;] Widzieliście kiedy kolwiek uszczelke do 2T czy piszecie dla sztuki bo wiekszosc napisała ze sie nie powinno dawać sylikonu ;| Nie powinno sie też jeździć zimnym motocyklem ciekawe czy sie tego trzymacie! A niewątpliwie bardziej to szkodliwe niz sylikon pod uszczelka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 jak już wspominali najlepiej posmarować uszczelkę smarem grafitowym gdy silnik sie zagrzeje to smar sie spiecze i bedzie idealnie uszczelnial Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.