Bart3z Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 może jeszcze zaczną produkować dla nas motury, B@rtek :icon_mrgreen: szukałem dłuuugo turystyka z v2 (pod pewnymi warunkami dodatkowymi...), bez skutku. w końcu stanęło na - jak to ujął znajomy - "v2 180st" :icon_mrgreen: jszWłaśnie chciałbym mieć turystyka lub sport-turystyka z silnikiem V2, ale takiego nie mogę znaleźć :icon_eek: BMW też ciekawa propozycja z tym boxerem :notworthy: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Chyba Suzuki ma model z V :icon_mrgreen: SV 650 bodajze ( tak mi sie wydaje ) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Właśnie chciałbym mieć turystyka lub sport-turystyka z silnikiem V2, ale takiego nie mogę znaleźć :notworthy: jest. deauville hondy. tylko za małe :icon_eek: Chyba Suzuki ma model z V :icon_mrgreen: SV 650 bodajze ( tak mi sie wydaje ) naked, ale jeśli miałbym go gdzieś umieścić - to w kierunku sportowych. wzorowany na L-twinach ducati, wysoko wyrzucone podnóżki, niska kierownica, typowo sportowe kanapy. jeździć turystycznie się da, ale dokładnie tak samo, jak każdym innym :icon_mrgreen: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 jest. deauville hondy. tylko za małe :Pnaked, ale jeśli miałbym go gdzieś umieścić - to w kierunku sportowych. wzorowany na L-twinach ducati, wysoko wyrzucone podnóżki, niska kierownica, typowo sportowe kanapy. jeździć turystycznie się da, ale dokładnie tak samo, jak każdym innym :) jszDevilka jest za mała i za słaba :biggrin: SV650/1000 mi się podoba, ale kanapa jest niewygodna, plecaczek cierpi z tyłu... trudno mocuje się bagaż, typowo sportowa pozycja itp. :lalag: Chyba Suzuki ma model z V :) SV 650 bodajze ( tak mi sie wydaje )Jest jeszcze SV1000 :wink: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruthi7 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 "v2 180st" :biggrin: jsz Albo V2 x 2 = Honda VFR :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
compucar Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Odnoszę wrażenie, że tylko europejskie firmy rozumieją potrzeby europejskiego klienta. Pokażcie dalekowschodni odpowiednik takiego gs1200, lc8 w dowolnej wersji czy nowego ducati 1100 sm? Żółtki myślą, że wiecznie bedziemy kupowali ich plastikowo-śmieszne choppero-cruisery i odgrzewane nakedy?Jasne, że nie będziemy lecz jest małe "ale" - kwestia jakości materiałów i montażu a co za tym idzie - kosztów eksploatacji. W tym i tylko w tym względzie Japonia nadal bije Europę na łeb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koronka44 Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Panowie!!! Wiem, że dysponujecie gigantyczna wiedzą, ale wracajcie do tematu, kto jeszcze ...???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Albo V2 x 2 = Honda VFR :banghead: ja sie przesiadłem z V2 Virago 1100na V2 x 2 ST 1100 Polo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Witam Z Hodndy CM Custom, ktorą "kocham i kochać będe wciąż :) ", przesiadłem się na NTV.Powód prozaiczny: potrzeba posiadania więcej mocy, dobra okazja do kupna.Nie żałuję. Jednak ciągnie mnie dalej w chopperowe klimaty, szczególnie gdy biorę Vurówke taty...Nie chce jednak sprzedawać NTV - mam nadzieję że choppera kupię jako drugi motocykl oprócz NTVki, którą zresztą BARDZO polubiłem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Ja zaczynałem drugie życie ( motocyklowe ) od Intrudera VS800. Po pierwszej długiej trasie z Siedlec do Wałbrzycha przestałem Go lubić.Raz, za pozycję, dupsko bolała niemiłosiernie ...Dwa, za mały bak i tankowanie na katowickiej po 45 minutach jazdy :banghead: Trzy, za całokształt :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koronka44 Opublikowano 9 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 (edytowane) Dzięki, że odezwałeś się, czytałem o Twojej wyprawie po ZRX'a do zachodnich landów:)))Potwierdzam, chociaż pewnie do armatur zawsze będę mieć słabość, może za jakis czas jako drugi obok, jak moja córa zacznie też jeździć sama... Edytowane 9 Października 2007 przez koronka44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Ponieważ Maruda w efektowny sposób zakończyła żywot, czas się przesiąść na inny sprzęt. Z takim zamiarem nosiłem się już wcześniej więc wypadek tylko przyspieszył sprawę. Najchętniej przesiadłbym się na jakiegoś nakeda (fazer, hornet, sevenfifty itp.) ale z drugiej strony dzwięk fałki jest nie do pobicia...więc może bulldog ? Przesiadał się ktoś z armatury na takie moto i czy był zadowolony ? Jakie odczucia ? Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 ja, niestety z braku wówczas kasy wybrałem xj600 i od tamtej pory mam uraz do silników r4. kolejny miał już słuszne (dla mnie) 2 garnuszki - niskie spalanie, ładnie oddaje moc od samego dołu zalety: wygodniejsza pozycja bo nie obciąża kręgosłupa i zadka, łatwiej z bagażem (nadal uważam, że typowe plastikowe kufry pasują armaturze jak pięść do nosa), lepsza trakcja, w turystycznym tekstylu i bezpiecznym kasku (nie typu jet) nie traktują Cię jak wyrodka. jeszcze milszą odmianą po armaturze jest naked z owiewką proponowałbym przyjrzeć się sv650 zamiast 600 r4. cb750 jest tak klasyczny, że bliżej mu do armatury niż wyjących nowych 600-tek. albo przyglądnąć się serii r1100/1150 w bmw: ceny nie są aż tak powalające, a model r czy rs może spełni oczekiwania. wszystko jeszcze zależy od tego, gdzie, jak i z kim/ czym zamierzasz jeździć jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 [...] w turystycznym tekstylu i bezpiecznym kasku (nie typu jet) nie traktują Cię jak wyrodka. jeszcze milszą odmianą po armaturze jest naked z owiewką proponowałbym przyjrzeć się sv650 zamiast 600 r4. cb750 jest tak klasyczny, że bliżej mu do armatury niż wyjących nowych 600-tek. albo przyglądnąć się serii r1100/1150 w bmw: ceny nie są aż tak powalające, a model r czy rs może spełni oczekiwania. wszystko jeszcze zależy od tego, gdzie, jak i z kim/ czym zamierzasz jeździć jsz Z ciuchami i kaskiem trafiłeś w sedno - jeżdżę w tekstylach i kasku szczękowym. :notworthy: W sevenfifty podoba mi się właśnie klasyczna linia, natomiast SV zupełnie mi nie leży - nie podoba mi się po prostu. A co do owiewek to jak narazie raczej szukam czegoś surowego, bez owiewki. Jeśli chodzi o jazdę to raczej wypady w górki jakieś 200-300 km w ciągu dnia, zwykle latam z kumplem na TDM900 (ale to się też u niego zmienia co sezon TDM850=>FJ1200 => Africa=>TDM900) Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 to jeszcze zależy ile masz kasy na ten zakup a mnie te 600-ki kompletnie nie leżą: przejechałem się kilkoma, żadnej nie wziąłbym na dłużej. no, poza street triplem... :D jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.