Tomski_01 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 dwa biegi w dol?? to musisz ostro zamulac jak trzeba redukowac dwa biegi zeby byla moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 (edytowane) dwa biegi w dol?? to musisz ostro zamulac jak trzeba redukowac dwa biegi zeby byla moc.Jeżeli jeździsz w terenie to czasami sie zdarzaja takie sytuacje ze trzeba jebanąć dwa w dół :banghead: Przynajmniej w moim wypadku, no ale ja jestem tylko ciemnym amatorem :banghead:Na torze raczej takie sytuacje mi się nie darzają. ... Edytowane 9 Stycznia 2008 przez damian-kmx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Jeżeli jeździsz w terenie to czasami sie zdarzaja takie sytuacje ze trzeba jebanąć dwa w dół :banghead: Przynajmniej w moim wypadku, no ale ja jestem tylko ciemnym amatorem :icon_biggrin:Na torze raczej takie sytuacje mi się nie darzają. ...Różnica w obrotach silnika między biegami to ok. 3000, więc jeśli jedziesz na 2000 obrotów to może redukcja o 2 biegi ma jakiś sens ale to nie lokomotywa z silnikiem diesla ani parowóz tylko wyczynowe 2T, po co go tak zamulać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Różnica w obrotach silnika między biegami to ok. 3000, więc jeśli jedziesz na 2000 obrotów to może redukcja o 2 biegi ma jakiś sens ale to nie lokomotywa z silnikiem diesla ani parowóz tylko wyczynowe 2T, po co go tak zamulać? Dobra wiem jestem cienki, zamulam w ogóle nie krece itp.Ty pewnie jezdzis na torze to Ci sie takie sytuacje nie zdarzaja, ja jezdze w terenie i jak mi sie nigdzie nie spieszy to jezdze lajcikowo na wysokim biegu ,a dosc niskich obrotach(paliwa nie sprzedają już po 3,5zl :icon_mrgreen: ), i nagle wylania mi sie wyrwa i co robie, sadze jeden w dół co nic mi nie daje, wysadza mnie i motor zaprasza mnie do pieknego lotu na ryja :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 nagle wylania mi sie wyrwa i co robie, sadze jeden w dół co nic mi nie daje, wysadza mnie i motor zaprasza mnie do pieknego lotu na ryja :bigrazz:Nie wierzę że jedziesz sobie w terenie najbardziej elastyczną ze wszystkich setą, redukujesz bieg i dalej nie jedzie. Może coś z silnikiem nie tak? Ale jeśli naprawdę miałeś taką sytuację, w co bardzo wątpię to lepiej po redukcji strzelić ze sprzęgła i wychylić się do tyłu zamiast redukować kolejny bieg, bo może się okazać że jak już się z tymi biegami uporasz to będziesz leciał. No i dziwi mnie że w terenie w którym jest ryzyko napotkania wyrwy (bo chyba na środku utwardzonej drogi to nie jest za częste zjawisko?) jedziesz na takich niskich obrotach, przeciez koszt benzyny przy utrzymaniu sety nie ma większego znaczenia (co to za różnica czy za 5l zapłacisz 20 czy 25zł?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Nie wierzę że jedziesz sobie w terenie najbardziej elastyczną ze wszystkich setą, redukujesz bieg i dalej nie jedzie. Może coś z silnikiem nie tak? Ale jeśli naprawdę miałeś taką sytuację, w co bardzo wątpię to lepiej po redukcji strzelić ze sprzęgła i wychylić się do tyłu zamiast redukować kolejny bieg, bo może się okazać że jak już się z tymi biegami uporasz to będziesz leciał. No i dziwi mnie że w terenie w którym jest ryzyko napotkania wyrwy (bo chyba na środku utwardzonej drogi to nie jest za częste zjawisko?) jedziesz na takich niskich obrotach, przeciez koszt benzyny przy utrzymaniu sety nie ma większego znaczenia (co to za różnica czy za 5l zapłacisz 20 czy 25zł?)ale jest roznica czy spalisz 8l w 1,5h czy w 4h :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 poza tym las to nie tor żeby piłować do oporu wiec dobrze że chłopak jeździ rozważnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 poza tym las to nie tor żeby piłować do oporu wiec dobrze że chłopak jeździ rozważnie.Od jechania na użytecznych obrotach do piłowania jeszcze daleko... Trzeba dostosować obroty silnika do drogi, sam zazwyczaj na drogach dojazdowych jadę na bardzo niskich jak na setkę obrotach ale wiem że nie będę miał tam niespodzianek. W trudniejszym terenie gdzie takowe mogą wystąpić, zbyt niskie obroty mogą być niebezpieczne i o tym też już pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Ja utrzymuje swoją sete przy granicy otwarcia zaworu wydechowego czyli około 6 tys. Jesli tylko sytuacja wymaga to dodaje gazu i wziuuu jest moc. Są to obroty na których ani silnik się nie męczy ani nie katuje. A i spalanie jest w miare OK. Tak jak pisał Modest są to obroty użyteczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 siemka ,posiadam derbi sende x-treme z 2003r i mam oponki supermoto ,jak myslicie ,czy moge sie zapuscic w błotko z takimi oponami ? i czy daloby duzo zalozenie kostki tylko z tyłu ? i jeszcze jedno ,poczytalem troche ten temat i ludzie mowia zeby jezdzic na stojaco ,ale jadac na stojaco kiedy zarzuci dupą ,to mozna latwo zleciec z motoru ... :rolleyes: Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 siemka ,posiadam derbi sende x-treme z 2003r i mam oponki supermoto ,jak myslicie ,czy moge sie zapuscic w błotko z takimi oponami ? i czy daloby duzo zalozenie kostki tylko z tyłu ? i jeszcze jedno ,poczytalem troche ten temat i ludzie mowia zeby jezdzic na stojaco ,ale jadac na stojaco kiedy zarzuci dupą ,to mozna latwo zleciec z motoru ... :rolleyes: To się tobie tylko tak wydaje… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 no moze i tak ,a co z tymi oponami , a moznaby skombinowac dwie oponki - kostki na przod i tył do 100-120zl max ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 no moze i tak ,a co z tymi oponami , a moznaby skombinowac dwie oponki - kostki na przod i tył do 100-120zl max ? Wykaż minimum inicjatywy, i poszukaj sobie na allegro opon. Stary jesteś już duży nikt Ci pod tyłek nie będzie podkładał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 to bylo pytanie czy sie da ,a nie zapodajcie mi linka, ale powiedz czy ma sens wjezdzanie w teren z oponami supermoto albo z kostka tylko na tył ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smove Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 to bylo pytanie czy sie da ,a nie zapodajcie mi linka, ale powiedz czy ma sens wjezdzanie w teren z oponami supermoto albo z kostka tylko na tył ? nie ma sensu bo nie wyjdziesz, jedna opona z kostka nie starcza bo przod bez kostki bedzie jezdzil gdzie chcial, na stojaco jadac mozna sie wyrznac bez problemowo, trzeba motor nogami trzymac a nie stac na palcach na nim i podziwiac nature dookola... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.