Skocz do zawartości

Podstawy jazdy Enduro


Rekomendowane odpowiedzi

hmm niewiem jak to zrozumiec " masz problem z manewrami " umiem łatwo ominąc przeszkode stojaca tuz przed moto itp. ale poprostu niemam zaufania do jezdzenia na stojąco ,mysle ze to nic niedaje ,ale po tym co uslyszalem to raczej niebede jezdzil jak narazie na stojaco , na nastepny sezon jak kupie jakiegos wyczyna to sie dopiero wezme za nauke ,narazie tylko podstawy :biggrin:

Jeśli wygodniej Ci na siedząco to właśnie tak jeździj - przesiądziesz się na wyczyna i to samo przyjdzie po tym jak po raz pierwszy przelecisz przez kierownice jak Ci tył podbije wjeżdżając na mulde. :icon_mrgreen: Nie patrz za bardzo na filmiki z zawodów bo tak jak napisał Tomski - na zawodach siedzi się w każdym możliwym momencie żeby oszczędzić siły bo naprawdę bardzo ciężko jest wytrzymać kilkanaście okrążeń na rozwalonym torze gdzie stoisz przez 60-70% czasu albo nawet więcej i każde odkręcenie gazu wyrywa ręce jak nigdy przedtem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bede robil tak jak mowicie - to wy jestescie doswiatczeni :icon_mrgreen: dzieki all za porade :biggrin: jak wyzdrowieje to wsiadam na motorek i sie karne na jakies pola dla zabawy,narazie mam zapalenie płuc i musze odkurowac :buttrock:

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wygodniej Ci na siedząco to właśnie tak jeździj - przesiądziesz się na wyczyna i to samo przyjdzie po tym jak po raz pierwszy przelecisz przez kierownice jak Ci tył podbije wjeżdżając na mulde. :bigrazz: Nie patrz za bardzo na filmiki z zawodów bo tak jak napisał Tomski - na zawodach siedzi się w każdym możliwym momencie żeby oszczędzić siły bo naprawdę bardzo ciężko jest wytrzymać kilkanaście okrążeń na rozwalonym torze gdzie stoisz przez 60-70% czasu albo nawet więcej i każde odkręcenie gazu wyrywa ręce jak nigdy przedtem.

Masz chłopie 100% racji w tym co napisałeś.

No te muldy i pochodne są do tej pory moimi zmorami.:banghead: Na zawodach nie jeździłem ale czasem jak narzucę sam sobie tempo to padam na ryj.

Pozdro :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy spojzec na Tadka , w trialu sie wybil wysoko i dzieki umiejetnoscia doskonale radzi sobie w enduro

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis zrobilem z kumplami taki mini zlocik w Zdunach - piekne jezioro (organizacja made in my :crossy: ) kielbaski ,buleczka itp. :D i mielismy takie fajne miejsce, zdjazd jakby na polanke z dosc stromej gory i jakos zjechalismy ,ale z podjazdem bylo cos nietak , oni podjechali spokojnie ,a ja wasza radą (rozpedzic sie ostro) wystartowalem na full gazie i skoczylem po biegach na 3 i mial takie obroty ze zaczol sie kopac na stodku gorki (podjazd byl caly w mokrych lisciach) naszczescie kumple mnie dopchali do gory ... czemu tak sie stało ? to jak mam mu dawac , jak naszybciej czy wolniutko na 2 ? ...

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystartowalem na full gazie i skoczylem po biegach na 3 i mial takie obroty ze zaczol sie kopac na stodku gorki (podjazd byl caly w mokrych lisciach) naszczescie kumple mnie dopchali do gory ... czemu tak sie stało ? to jak mam mu dawac , jak naszybciej czy wolniutko na 2 ? ...

Podjazd musisz atakować, na pełnej pi*dzie. Jak jest bardzo stromy to ja robie w ten sposób, że pompuje przed podjazdem na dokręconym biegu do końca (tak ze już nie ciągnie) i gdy już zaczyna się góra, wtedy obroty automatycznie spadają do momentu w którym jest największa moc.

 

Coś w ten deseń http://pl.youtube.com/watch?v=cqngrdxA-Vo

Edytowane przez Artur_125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stanął przez opony , to ja na kostce mam problemy na liściach

 

 

 

 

 

Artur, takie podjazdy to ja bez rozpędu biorę , a w zasadzie brałem bo rozpiździli miejscówkę :bigrazz:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale czemu wtedy kolo na skucie podjechal a ja nie? a wgl. jak dasz na całą p**de na lisciach to mieli ...

 

 

bo skut to takie dziwne urządzenie że jak się chce to wszędzie wjeżdża, nawet na slickach.

w pogoni za lisem skutem dojechałem w pierwszej dziesiątce :icon_mrgreen:

 

Dwusuwa jednak trzeba rozpędzić.

 

 

ćwiary 2t też nie :bigrazz:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...