NiceTree Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 hmm niewiem jak to zrozumiec " masz problem z manewrami " umiem łatwo ominąc przeszkode stojaca tuz przed moto itp. ale poprostu niemam zaufania do jezdzenia na stojąco ,mysle ze to nic niedaje ,ale po tym co uslyszalem to raczej niebede jezdzil jak narazie na stojaco , na nastepny sezon jak kupie jakiegos wyczyna to sie dopiero wezme za nauke ,narazie tylko podstawy :biggrin:Jeśli wygodniej Ci na siedząco to właśnie tak jeździj - przesiądziesz się na wyczyna i to samo przyjdzie po tym jak po raz pierwszy przelecisz przez kierownice jak Ci tył podbije wjeżdżając na mulde. :icon_mrgreen: Nie patrz za bardzo na filmiki z zawodów bo tak jak napisał Tomski - na zawodach siedzi się w każdym możliwym momencie żeby oszczędzić siły bo naprawdę bardzo ciężko jest wytrzymać kilkanaście okrążeń na rozwalonym torze gdzie stoisz przez 60-70% czasu albo nawet więcej i każde odkręcenie gazu wyrywa ręce jak nigdy przedtem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 bede robil tak jak mowicie - to wy jestescie doswiatczeni :icon_mrgreen: dzieki all za porade :biggrin: jak wyzdrowieje to wsiadam na motorek i sie karne na jakies pola dla zabawy,narazie mam zapalenie płuc i musze odkurowac :buttrock: Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Jeśli wygodniej Ci na siedząco to właśnie tak jeździj - przesiądziesz się na wyczyna i to samo przyjdzie po tym jak po raz pierwszy przelecisz przez kierownice jak Ci tył podbije wjeżdżając na mulde. :bigrazz: Nie patrz za bardzo na filmiki z zawodów bo tak jak napisał Tomski - na zawodach siedzi się w każdym możliwym momencie żeby oszczędzić siły bo naprawdę bardzo ciężko jest wytrzymać kilkanaście okrążeń na rozwalonym torze gdzie stoisz przez 60-70% czasu albo nawet więcej i każde odkręcenie gazu wyrywa ręce jak nigdy przedtem.Masz chłopie 100% racji w tym co napisałeś. No te muldy i pochodne są do tej pory moimi zmorami.:banghead: Na zawodach nie jeździłem ale czasem jak narzucę sam sobie tempo to padam na ryj. Pozdro :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 (edytowane) znacie jakieś dobre cwiczenia np. tu ładnie cwiczą :) dobrzy są ;) Edytowane 7 Lutego 2008 przez bully Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Ósemka przede wszystkim, na różnych nawierzchniach i o różnych wymiarach. A ja, jako że chwilowo mnie nie stać na moto kupiłem sobie rower trialowy i to też fajny trening :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 ale oni uczą sie na tych co po kamieniach bedą skakac chyba ;) Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 enduro to także elementy trialu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 wystarczy spojzec na Tadka , w trialu sie wybil wysoko i dzieki umiejetnoscia doskonale radzi sobie w enduro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 dzis zrobilem z kumplami taki mini zlocik w Zdunach - piekne jezioro (organizacja made in my :crossy: ) kielbaski ,buleczka itp. :D i mielismy takie fajne miejsce, zdjazd jakby na polanke z dosc stromej gory i jakos zjechalismy ,ale z podjazdem bylo cos nietak , oni podjechali spokojnie ,a ja wasza radą (rozpedzic sie ostro) wystartowalem na full gazie i skoczylem po biegach na 3 i mial takie obroty ze zaczol sie kopac na stodku gorki (podjazd byl caly w mokrych lisciach) naszczescie kumple mnie dopchali do gory ... czemu tak sie stało ? to jak mam mu dawac , jak naszybciej czy wolniutko na 2 ? ... Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 (edytowane) wystartowalem na full gazie i skoczylem po biegach na 3 i mial takie obroty ze zaczol sie kopac na stodku gorki (podjazd byl caly w mokrych lisciach) naszczescie kumple mnie dopchali do gory ... czemu tak sie stało ? to jak mam mu dawac , jak naszybciej czy wolniutko na 2 ? ...Podjazd musisz atakować, na pełnej pi*dzie. Jak jest bardzo stromy to ja robie w ten sposób, że pompuje przed podjazdem na dokręconym biegu do końca (tak ze już nie ciągnie) i gdy już zaczyna się góra, wtedy obroty automatycznie spadają do momentu w którym jest największa moc. Coś w ten deseń http://pl.youtube.com/watch?v=cqngrdxA-Vo Edytowane 9 Lutego 2008 przez Artur_125 Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 stanął przez opony , to ja na kostce mam problemy na liściach Artur, takie podjazdy to ja bez rozpędu biorę , a w zasadzie brałem bo rozpiździli miejscówkę :bigrazz: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 ale czemu wtedy kolo na skucie podjechal a ja nie? a wgl. jak dasz na całą p**de na lisciach to mieli ... Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Artur, takie podjazdy to ja bez rozpędu biorę , a w zasadzie brałem bo rozpiździli miejscówkę :eek:Dwusuwa jednak trzeba rozpędzić. Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 ale czemu wtedy kolo na skucie podjechal a ja nie? a wgl. jak dasz na całą p**de na lisciach to mieli ... bo skut to takie dziwne urządzenie że jak się chce to wszędzie wjeżdża, nawet na slickach. w pogoni za lisem skutem dojechałem w pierwszej dziesiątce :icon_mrgreen: Dwusuwa jednak trzeba rozpędzić. ćwiary 2t też nie :bigrazz: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 ćwiary 2t też nie :icon_mrgreen:A na dowód tegoo filmik http://pl.youtube.com/watch?v=35hUBgctGHw Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.