Arbiterpl Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Powiedzcie jak to jest - na zakrecie noga do przodu wyprostowana, a czy nie boicie sie ze po zetknieciu z podłożem noga złamie się w kolanie? Tak jakby zaprze się do przodu zamiast zginac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slzet Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 niemal wyprostowana, lekko zgięta żeby mogła przy uderzeniu się zgiąć a nie złamać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theNaturat Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 noga ma byc lekko zgieta - nie ma prawa sie nic stac co najwyzej noga po zetknieciu z podlozem znajdzie sie migiem z tylu :crossy: nie wiem jak inni ale jezeli mam zbyt zgieta noge, zginam automatycznie cala sylwetke i wtedy nie wychodzi mi zbyt poprawnie jazda po bandzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 nigdy całkowicie wyprostowana ja czasem mam obawy żeby kolanem o kierownice nie przyfasolić , czteropak zajebiście skłania do coraz głębszych zejść w zakręcie :crossy: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 W zakręty to się wpada na stojąco. Stojąca pozycja daje o wiele większą kontrolę motocykla i mniejsze ryzyko utraty równowagi. Oczywiście nie jest to regułą i niektóre zakręty warto brać na siedząco ale takie lajtowe szutrowe zakręty to ładnie wychodzą na stojąco. Ogólnie to siedzisko motocykla enduro jest do odpoczynku, a nie do ostrej jazdy :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamar Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 wg mnie nie powinno za mocno trzymać się za kierownicę można nawet lekko puścić ale cały czas kontrolować sytuację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HellAxe Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 A to prawda ze jak jest bloto i sie wchodzi w zakret to lepiej mniejszy bieg i wikesze obroty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 tia , tylko bez przesady Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Witam.Jestem użytkownikiem KTM LC4(waga ok 160kg).Wykonuje małe skoki,bo obawiam się że sprzęt nieda rady i będzie gleba :icon_mrgreen: .Pytanko głównie do użytkowników LC$.Dzięki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Da rade. Mój kolega tak lata http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C11%5C05...716017-full.jpg i wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 25 Września 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Mój wspólnik spokojnie na takim sprzęcie skacze. Nie skaczemy na dziesiątki metrów, ale takie małe podskoki się nam udają. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Da rade. Mój kolega tak lata http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C11%5C05...716017-full.jpg i wszystko jest okKu.... nieżle.ale wylądował raczej za mocno na tylnym kole co?Jak to sensownie regulowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Ku.... nieżle.ale wylądował raczej za mocno na tylnym kole co?Jak to sensownie regulowac?To, że leciał przechylony w tył to nie znaczy że tak wylądował. Akurat on umie balansować motocyklem w powietrzu, tyle , że wiadomo im cięższy tym trudniej.Tu następny skok na lc4 http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C11%5C05...716021-full.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Dzięki za wszystkie odpowiedzi.Teraz pozostaje tylko trening :) .Pamiętaj wszystkie skoki są nieudane dopuki dobze trafisz na londowisko pozdro poćwicz ortografie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 (edytowane) Jesss, skoki są jak najbardziej realne, ale to nie jest motocykl dedykowany do FMX. Ja miałem problemy z kontrolą lotu-raz że silnik ma potęzny moment hamujący i trzeba na najeździe mieć idealnie wcelowany gaz na neutralnie, a dwa że jak mi moto leciało gdzieś w bok, to miałem już raczej pozamiatane-trudna kontrola w locie, fakt ze mało trenowalem skoków na LC4. Ale skoki takie typowe dla enduro-jak najbardziej.Nie narzekaj na wagę, XTZ 750 też mozna trochę polatac, a to ponad 200 kg zelaza. Sprzęt bardzo stabilny w locie:) Edytowane 26 Września 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.