Wojtas Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 Witam Na wstępie zaznaczę że szukałem info w archiwum ale nie działa wyszukiwarka stąd zakładam nowy topic.Zamierzam sprzedać mojego szerszenia i przesiąść się na V-ke stąd pytanie który z tych motocykli jest lepszy, mówimy o rocznikach 99 -2000. Na 80% jestem przekonany do hondy ale chce znac jeszcze Wasze zdanie. Jakie wrażenia z jazdy, usterki, problemy w eksploatacji jeżeli takie występują i na co zwrócić szczególnie uwagę kupując dany modeldzieki z góry i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 Mi polecano zdecydowanie Honde. TL cierpi na pękające ramy i problemy z elektryką o ile pamiętam. Do VTR przymierzam sie w przyszłym roku. Popytaj kogos kto tym jezdzi to powie CI wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 15 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 no właśnie wszyscy znajomi smigają cebrami, r1, banditami ninjami, ogolnie tylko ja sie wyrywam w stronę V:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 znajomy ma TLS i ani rama nie pęka, ani nie ma problemów z elektryką, jedynie co to ma zamir robić mały obieg przy chłodnicy, bo przy normalnej jeździe nie dostaje temperatury i sporo pali... Dodatkowo moim subiektywnym zdaniem, TLS ma dużo lepszy = agresywniejszy wygląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 w ktoryms śM byl opis obu naraz. porownywalne sa. bierz ktory ci sie bardziej spodoba. jak znajde to ci powiem co tam pisali Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 15 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 Hehe zauważyłem że w polsce większość vtr jest tańsza niż w niemczech zarejestrowana i do tego mniejszy przebieg:) :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 Tlpekajaca rama w okolicach głowki - od stawiania na gume, urywajace sie mocowanie tylnego amortyzatora.zacierajaca sie tylna panewka przy stawaniu na gume. biersz ten ktory jest w lepszym stanie technicznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 15 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 słyszałem o jakiś wadach fabrycznych w tl z 1997, w niemczech modele z tego roku bez książki serwosowej są praktycznie niesprzedawalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Witam Na wstępie zaznaczę że szukałem info w archiwum ale nie działa wyszukiwarka stąd zakładam nowy topic.Zamierzam sprzedać mojego szerszenia i przesiąść się na V-ke stąd pytanie który z tych motocykli jest lepszy, mówimy o rocznikach 99 -2000. Na 80% jestem przekonany do hondy ale chce znac jeszcze Wasze zdanie. Jakie wrażenia z jazdy, usterki, problemy w eksploatacji jeżeli takie występują i na co zwrócić szczególnie uwagę kupując dany modeldzieki z góry i pozdrawiamZ tych dwóch wybrał bym Ducati ST2 ;) po co bawić się w japońskie podróbki skor za te pieniądze możesz mieć włoski oryginał? A tak całkiem na poważnie to bardzo ciekawy temat, z chęcią będę go śledził, bo sam przymierzam się do przesiadki na v2... za jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Dukat odpada ze względu na koszty serwisowania, analizowałem to już wcześniej no i mimo wszystko nie stać mnie. Przykładowo wymiana paska rozrządu to koszt o wiele większy niż łańcuch w japoni, poza tym nie każdy mechanik to potrafi zrobić a serwisy wołają niemało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Nie jezdzilem ani jedna ani druga. Moje wiadomosci bazuja na wypowiedziach testerow w prasie fachowej. Ogolnie Honda jest ( subjektywnie ) lepszym wyborem. TL nie zostala hitem wady niestety przewazaja. jest jednak sporo urzytkownikow ktorzy dadza sie za TL w pasy porznac. Osobiscie wybralbym Honde. Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Bo sciaga sie film z Youtube- pt Wymiana paska rozrzadu Ducati dla "topornych" i z glowy- jednak masz racje z Ducem jest tak ze jak nie jestes przekonany do marki- omijaj z daleka- sama jazda na nim nie jest dla mietkich- trzeba byc niezle wysportowanym gosciem - to dla tego jest tak malo jezdzacych na Ducach :) :flesje: Pozdr. Ducati Forever- Janek Klekot 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Ja miałem TL1000R i naprawdę fajnie mi się jeździło tym motocyklem... jedyna usterka to simmering na wałku pompy cieczy chłodzącej padł... (wymiana tania i szybka) poza tym żadnych usterek... sprzedałem tylko dla tego bo uwazam że w POlsce nie ma dróg na sportowe motocykle, a poza tym moja kobieta zaraziła się motocyklami i nie mogłem jej zgonić z tylnego siodełka więc kupiłem turystyczne enduro...no i oczywiście z piecem od TLa :) W Anglii kolo miał TL1000S z roku 97albo 96 miał ponad 40 tys mil. i ciągle latał jak dziki...motocykl wciąż wyglądał jak z salonu... Ale długie gumowanie faktycznie może spowodować wyplucie panwy...przynajmniej w modelach S ... ja swoim lubiłem czasem pogumować, bo na TLu to przychodzi z dziecinną łatwością...ale raczej starałem się nie przeginać... i nic sie nie działo...poza tym na wydechach blue flame gadała przepięknie...i wcale nie wymagał power commandera... polecam zatem TL1000R ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 honda to fajtłapa, ma mniejsza moc i wyglada jakby byla do bezjajecznych :icon_question: TL maszyna z charakterem, moze zastanow sie nad SV 1000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 honda to fajtłapa (...) możesz to twierdzenie jakoś uzasadnić, czy tak sobie tylko marnujesz literki na forum..?bo profil nie uzupełniony: wieku nie ma, sprzętu brak - nie mamy żadnych podstaw przyjmować tej opinii jako wiarygodnej... póki co wręcz przeciwnie :) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.