Skocz do zawartości

Gdzies uciekla moc Vt500E


Madrider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przegonilem w trasce moto i w pewnym momencie poczulem ze nie chce jechac za bardzo. Po pierwszych objawach to myslalem ze najzwyklej zlapala mnie rezerwa, ale przestawienie kranika nic nie dalo. Moto na wolnych obrotach chodzi tak jak zawsze ok, odpala bez problemu. Na niskich biegach moge wkrecic wysoko ale im wyzszy bieg tym wiekszy problem z dokrecaniem. 6 bieg to jakies 5 tysi i koniec. W silniku nic nie stuka, poziom oleju w normie. Sprezanie po 12bar.Gazniki niedawno wyjmowane i czyszczone. Prosze o jakies porady bo nie wiem gdzie szukac przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam >> wygląda to na typowy problem z paliwem >>dostaje go zbyt mało << Miałem coś w tym stylu u siebie (kręcił się do 5 tyś obrotów a potem kiszka ). wyczyściłem gaźniki ,ustawiłem poziom paliwa , regulacja i skończyły się problemy. możliwe jest że jakiś syf wlałeś z paliwem lub zbiornik koroduje i tyfusy dostaja się do gaźników zapychając je . Moim skromnym zdaniem to ewidentny niedobór paliwka. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki maja rację coś z paliwem jest,zanim zaczniesz rozbierać gaziory wez kup preparat liqui molly do czyszczenia układów paliwowych i wlej go do paliwa a potem przejedż sie ostro sprzętem prawie do odcięcia, niewykluczone ,ze ten trick pomoże i gazniki sie przczyszczą, mi ten preparat pomógł bo tez miałem podobne objawy jak Ty.Pzdr :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odswiezam temat. Swiece zostaly wymienione i zaczelo to jako tako jechac ale jeszcze jest cos nie tak. Jak mi schodzi z wysokich obrotow to strzela z wydechu(robi takie pfffff, i tylko jeden raz) , nie jest to powodowane nieszczelnosciami w ukladzie wydechowym bo jak tak mialem to strzelalo mi glosno i czesto. Jezeli jest za uboga mieszanka to jak to dobrze wyregulowac jezeli w moim moto poziomu iglicy sie nie reguluje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odswiezam temat. Swiece zostaly wymienione i zaczelo to jako tako jechac ale jeszcze jest cos nie tak. Jak mi schodzi z wysokich obrotow to strzela z wydechu(robi takie pfffff, i tylko jeden raz) , nie jest to powodowane nieszczelnosciami w ukladzie wydechowym bo jak tak mialem to strzelalo mi glosno i czesto. Jezeli jest za uboga mieszanka to jak to dobrze wyregulowac jezeli w moim moto poziomu iglicy sie nie reguluje?

 

Jeżeli jeden z cylindrów zasysa więcej mieszanki paliwowo powietrznej może się okazać że mieszanka jest zbyt bogata i pierdzi po przykręceniu gazu

U mnie pomogła synchronizacja gaźników ( okazało się że na jednym cylindrze przepustnica była bardziej otwarta niż na drugim przez co zasysał więcej mieszanki) oraz regulacja śrubkami składu mieszanki, przy każdym gaźniku jest jedna taka śrubka - zajrzyj do manuala hondy tam wszystko znajdziesz (które to śrubki i o ile są wykręcone fabrycznie), co do synchronizacji to ja naprzykład sam zrobiłem sobie zestaw do synchronizacji (dwa wakuometry, rurki i zaworki) albo zrobią ci ją w warsztacie jeżeli nie masz zapału żeby sam się z tym bawić ewentualnie możesz taki zestaw kupić na allegro i ustawić osobiście

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw musisz dojechac do tego zakresu obrotow, gdzie jest cos nie tak i bez schodzenia z obrotow wylaczyc silnik, wykrecic swiece i obejrzec.

Wowczas mozna cos wiecej dowiedziec sie o problemie.

 

Swieca na przedmim cylindrze dosc jasna, wydaje sie ze jasniejsza niz kawa z mlekiem.Natomiast swieca tylnego cylindra czarna matowa.

Srubki skladu mieszanki ustawione wyjsciowo wg manuala 2 i 1/4 obr

Synchro zrobione na oko ,robione wg manuala dla ustawien wstepnych. Wczesniej bylo robione ta sama metoda i dziwnych komedii nie bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest mozliwosc ze przylewa ci zaworek iglicowy tylnego gaznika, lub masz luzy na rozpylaczu / iglicy tego gaznika.

Rozebralbym gaznik i zmierzyl poziom, dokladnie ( przez szklo powiekszajace ) obejrzal stozek zaworu iglicowego i gniazdo, sprawdzil czy iglica nie ma widocznego wyrobienia, a wejscie iglicy w rozpylacz nie ma przekroju jajka, zamiast okregu.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjzalbym sie tez membranom gaznika. Kolega w Afryce mial podobny problem. Przegonil maszynke i nagle stracila moc. Naa wolnych obrotach pracowala dobrze, do jakichs 120 sie rozpedzala, ale to byl kres osiagow. Dodatkowo wyraznie wzroslo spalanie. Winne okazaly sie byc wlasnie membranki w gaznikach. Cena ok 500zl za sztuke :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...