Skocz do zawartości

Nocios

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Nocios

  • Urodziny 04/14/1978

Osobiste

  • Motocykl
    Honda VT500c
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia Nocios

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Jeżeli jeden z cylindrów zasysa więcej mieszanki paliwowo powietrznej może się okazać że mieszanka jest zbyt bogata i pierdzi po przykręceniu gazu U mnie pomogła synchronizacja gaźników ( okazało się że na jednym cylindrze przepustnica była bardziej otwarta niż na drugim przez co zasysał więcej mieszanki) oraz regulacja śrubkami składu mieszanki, przy każdym gaźniku jest jedna taka śrubka - zajrzyj do manuala hondy tam wszystko znajdziesz (które to śrubki i o ile są wykręcone fabrycznie), co do synchronizacji to ja naprzykład sam zrobiłem sobie zestaw do synchronizacji (dwa wakuometry, rurki i zaworki) albo zrobią ci ją w warsztacie jeżeli nie masz zapału żeby sam się z tym bawić ewentualnie możesz taki zestaw kupić na allegro i ustawić osobiście pzdr
  2. Witam może ktoś z was spotkał się z problemem przeciekającej pompy układu chłodzenia silnika. Jestem posiadaczem Hondy VT500c z 1985r i ostatnio zauważyłem że po rozgrzaniu silnika i przejechaniu kilku kilometrów obszar przy otworku inspekcyjnym od spodu pompy jest wilgotny (normalnie gdy motor stoi nieużywany nic się niedzieje - nic nie cieknie. W manualu Hondy wyczytałem że poszło uszczelnienie mechaniczne pompy i pompę trzeba by było wymienić w całości. Czy ktoś z was próbował może rozbierać pompę układu chłodzenia i czy da się to jakoś naprawić nie wymieniając całej pompy? Pytam trochę na zapas bo na razie ubytki cieczy chłodzącej nie są duże. pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...