Mialem klopoty z pisaniem na forum, wiec poprosilem kolege o napisanie posta. Szukalem w archiwum i nic konkretnego nie znalazlem. Bede wdzieczny za konkretne porady np jakie dysze byc powinny, jak poznac, czy gaznik ma jakies przetloczenia powodujace mniejszy ruch przepustnicy itp. Motocykl ma na 100% oryginalny przebieg, zostal sprowadzony z niemiec z przebiegiem 800km, teraz ma 16000km i w Polsce nikt przy nim nie grzebal. Jezdzila nim moja dziewczyna. Jej taka charakterystyka silnika nie przeszkadzala, ja natomiast szukam przyczyny "mulowatosci", jestem bowiem pewien, ze kawka powinna lepiej sie zbierac i szybciej pomykac. Od 3 biegu nie dokreca sie do czerwonego pola, a na kazdym biegu wyzsze obroty nie powoduja jakiegos wzrostu adrenaliny. Dodam, ze nie jezdze motocyklami 100 konnymi, wiec nie jest to efekt przesiadki na slabszy sprzet. Nie jest to wersja 27KM, motocykl z taka moca nie rozpedzilby sie do 155km/h.