Madrider Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Przegonilem w trasce moto i w pewnym momencie poczulem ze nie chce jechac za bardzo. Po pierwszych objawach to myslalem ze najzwyklej zlapala mnie rezerwa, ale przestawienie kranika nic nie dalo. Moto na wolnych obrotach chodzi tak jak zawsze ok, odpala bez problemu. Na niskich biegach moge wkrecic wysoko ale im wyzszy bieg tym wiekszy problem z dokrecaniem. 6 bieg to jakies 5 tysi i koniec. W silniku nic nie stuka, poziom oleju w normie. Sprezanie po 12bar.Gazniki niedawno wyjmowane i czyszczone. Prosze o jakies porady bo nie wiem gdzie szukac przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Filtr powietrza,sprawdź jeszcze raz gaźniki, powymieniaj świece z kablami oraz fajkami bo to nie raz dużo daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Witam >> wygląda to na typowy problem z paliwem >>dostaje go zbyt mało << Miałem coś w tym stylu u siebie (kręcił się do 5 tyś obrotów a potem kiszka ). wyczyściłem gaźniki ,ustawiłem poziom paliwa , regulacja i skończyły się problemy. możliwe jest że jakiś syf wlałeś z paliwem lub zbiornik koroduje i tyfusy dostaja się do gaźników zapychając je . Moim skromnym zdaniem to ewidentny niedobór paliwka. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Chłopaki maja rację coś z paliwem jest,zanim zaczniesz rozbierać gaziory wez kup preparat liqui molly do czyszczenia układów paliwowych i wlej go do paliwa a potem przejedż sie ostro sprzętem prawie do odcięcia, niewykluczone ,ze ten trick pomoże i gazniki sie przczyszczą, mi ten preparat pomógł bo tez miałem podobne objawy jak Ty.Pzdr :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Odswiezam temat. Swiece zostaly wymienione i zaczelo to jako tako jechac ale jeszcze jest cos nie tak. Jak mi schodzi z wysokich obrotow to strzela z wydechu(robi takie pfffff, i tylko jeden raz) , nie jest to powodowane nieszczelnosciami w ukladzie wydechowym bo jak tak mialem to strzelalo mi glosno i czesto. Jezeli jest za uboga mieszanka to jak to dobrze wyregulowac jezeli w moim moto poziomu iglicy sie nie reguluje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Najpierw musisz dojechac do tego zakresu obrotow, gdzie jest cos nie tak i bez schodzenia z obrotow wylaczyc silnik, wykrecic swiece i obejrzec.Wowczas mozna cos wiecej dowiedziec sie o problemie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nocios Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Odswiezam temat. Swiece zostaly wymienione i zaczelo to jako tako jechac ale jeszcze jest cos nie tak. Jak mi schodzi z wysokich obrotow to strzela z wydechu(robi takie pfffff, i tylko jeden raz) , nie jest to powodowane nieszczelnosciami w ukladzie wydechowym bo jak tak mialem to strzelalo mi glosno i czesto. Jezeli jest za uboga mieszanka to jak to dobrze wyregulowac jezeli w moim moto poziomu iglicy sie nie reguluje? Jeżeli jeden z cylindrów zasysa więcej mieszanki paliwowo powietrznej może się okazać że mieszanka jest zbyt bogata i pierdzi po przykręceniu gazuU mnie pomogła synchronizacja gaźników ( okazało się że na jednym cylindrze przepustnica była bardziej otwarta niż na drugim przez co zasysał więcej mieszanki) oraz regulacja śrubkami składu mieszanki, przy każdym gaźniku jest jedna taka śrubka - zajrzyj do manuala hondy tam wszystko znajdziesz (które to śrubki i o ile są wykręcone fabrycznie), co do synchronizacji to ja naprzykład sam zrobiłem sobie zestaw do synchronizacji (dwa wakuometry, rurki i zaworki) albo zrobią ci ją w warsztacie jeżeli nie masz zapału żeby sam się z tym bawić ewentualnie możesz taki zestaw kupić na allegro i ustawić osobiście pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Ja bym sam sie nie bawił w synchro. Mogą sie później dziać dziwne rzeczy. Lepiej zleć to specjaliście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 u mnie powodem takich objawów był zużyty filtr powietrza... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Najpierw musisz dojechac do tego zakresu obrotow, gdzie jest cos nie tak i bez schodzenia z obrotow wylaczyc silnik, wykrecic swiece i obejrzec.Wowczas mozna cos wiecej dowiedziec sie o problemie. Swieca na przedmim cylindrze dosc jasna, wydaje sie ze jasniejsza niz kawa z mlekiem.Natomiast swieca tylnego cylindra czarna matowa.Srubki skladu mieszanki ustawione wyjsciowo wg manuala 2 i 1/4 obrSynchro zrobione na oko ,robione wg manuala dla ustawien wstepnych. Wczesniej bylo robione ta sama metoda i dziwnych komedii nie bylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Czyli jest mozliwosc ze przylewa ci zaworek iglicowy tylnego gaznika, lub masz luzy na rozpylaczu / iglicy tego gaznika.Rozebralbym gaznik i zmierzyl poziom, dokladnie ( przez szklo powiekszajace ) obejrzal stozek zaworu iglicowego i gniazdo, sprawdzil czy iglica nie ma widocznego wyrobienia, a wejscie iglicy w rozpylacz nie ma przekroju jajka, zamiast okregu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Przyjzalbym sie tez membranom gaznika. Kolega w Afryce mial podobny problem. Przegonil maszynke i nagle stracila moc. Naa wolnych obrotach pracowala dobrze, do jakichs 120 sie rozpedzala, ale to byl kres osiagow. Dodatkowo wyraznie wzroslo spalanie. Winne okazaly sie byc wlasnie membranki w gaznikach. Cena ok 500zl za sztuke :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.