Super stunter piter Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 sportem się nie jeżdzi do 3 tys., zajedziesz ten silnik. Jeździj w zakresie od 5 tys do czerwonego pola - napisał to kolega heniek 128, chciałem się dowiedzieć czy żeczywiście tak zajade silnik?? czy tak niskie obr są niebezpieczne dla sportowego moto?? jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 aaalle o zzzo chozzzii..?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 tak, ma rację, obroty nie powinny być za niskie, np ja staram się nie schodzi poniżej 3 tyś. Wyczytałem na forum, że w japońcach od 4 tyś pompa olejowa pracuje z max wydajnością i tworzy się tzw. film olejowy Jeśli się p[omyliłem, to nie bijcie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 dokładnie tak samo czytałem kiedyś na forum... min 4 tys w podróży!! ruszanie i zwalnianie pomijamy.. w czasie jazdy trzymać po prostu powyżej 4 tys....a tak off topic: po jaką cholerę kupowałeś takiego potwora jeśli chcesz go mulić po wiosce na obrotach adekwatnych do silników diesla... ciągnik mogłeś kupić :icon_mrgreen: ps: dziarski nick :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 zgadza sie, kazdy silnik ma zakres obrotow uzytecznych, nieam co tez przeciagac go powyzej obrotow w ktorych silnik osiaga max moc a tym bardziej do odciecia co niekotrzy robia a co ja uwazam kompletnym debilizmem............ Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 mógłbym jeżdzić szybciej ale po mojej okolicy się nie da, a jak jeżdże z kolegami (a oni mają max 125) to nie ma jak przekroczyc 3-4 tys. jeszcze pytanie co ile sie wymienia świece? i co ile czyści filtr powietrza?? i jeśli ktoś wie to jaki jest filtr w yzf 750 z 95 roku? da się go prać?? czy muszę nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 na pierwszym biegu przy 50km/h masz koło właśnie tych 5tys. albo nawet trochę więcej. A na pewno na 125 da się jechać szybciej. Filtr jak przypuszczam jest papierowy więc tylko wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Chlopie, sprzedaj ta Yamahe, kup sobie motocykl na ktory obecnie mozesz miec uprawnienia, czyli cos w granicach 50 ccm zanim wpedzisz sie w klopoty techniczne czy prawne.Wbrew pozorom bedziesz mial o wiele wiecej frajdy jezdzac na czyms co odpowiada motocyklom kolegow, niz na czyms co tak bardzo od nich odstaje.Kupiles, pokazales ze jestes cool, ale wierz mi ze zycie z tym motocyklem nie bedzie dla ciebie latwe ani przyjemne. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 mógłbym jeżdzić szybciej ale po mojej okolicy się nie da, a jak jeżdże z kolegami (a oni mają max 125) to nie ma jak przekroczyc 3-4 tys. jeszcze pytanie co ile sie wymienia świece? i co ile czyści filtr powietrza?? i jeśli ktoś wie to jaki jest filtr w yzf 750 z 95 roku? da się go prać?? czy muszę nowy? Ściagnij sobie serwisówke! Jak chcesz zobaczyc filtr to go wyjmij, a nie czkasz na gotową odpowiedz. Może troche chęci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 4 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 narazie się pytam bo to dużo roboty żeby zobaczyć a musze czymś po niego pojechać..., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 jak wyjmiesz filtr to możesz go założyć, w mojej sevence trwa to kilka minut, zdjęcie boczku - 1 sruba i 2 zatrzaski, komora filtra 4 śruby i gotowe. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 SSP ja nie mam max 125 wiec nierób z siebie takiego kozaka ze masz wieksze moto :icon_razz: No więc ja podłączam się pod temat i chciałem sie spytać jakich obrotów podczas jazdy unikać w moim kawasaki kle 500?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Oj chłopie chłopie......serwisówka prawdę ci powie.. kup albo ściągnij jak woliszwyjęcie filtra powietrza zajmuje ok 10 minut z myśleniem i zapamiętywaniem miejsca śrubek. bez zbędnych ceregieli zajmie ci to góra 5minut, gorzej z założeniem. tu trzeba myśleć (niestety...) co do obrotów to polecam jeden z ostatnich ŚM jest opisane fajnie i przystępnie co i jak... Kupiles, pokazales ze jestes cool, ale wierz mi ze zycie z tym motocyklem nie bedzie dla ciebie latwe ani przyjemne. Adam M. Zdecydowanie popieram, znam to z autopsji. Kup 125 cross, bedziesz kozak jak ogarniesz te "maleństwo" PSfiltr jak nie K&N to tylko wymiana, no chyba że przedmuchasz... :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Gutek - w KLE nie ma takich obrotow, ktore trzeba unikac.Wazne zeby nie jezdzic z za niskimi obrotami na wysokich biegach - tego single bardzo nie lubia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 kle to chyba dwa cylindry Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.