Skocz do zawartości

jazda


Rekomendowane odpowiedzi

sportem się nie jeżdzi do 3 tys., zajedziesz ten silnik. Jeździj w zakresie od 5 tys do czerwonego pola - napisał to kolega heniek 128, chciałem się dowiedzieć czy żeczywiście tak zajade silnik?? czy tak niskie obr są niebezpieczne dla sportowego moto?? jak to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, ma rację, obroty nie powinny być za niskie, np ja staram się nie schodzi poniżej 3 tyś. Wyczytałem na forum, że w japońcach od 4 tyś pompa olejowa pracuje z max wydajnością i tworzy się tzw. film olejowy

 

Jeśli się p[omyliłem, to nie bijcie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak samo czytałem kiedyś na forum... min 4 tys w podróży!! ruszanie i zwalnianie pomijamy.. w czasie jazdy trzymać po prostu powyżej 4 tys....

a tak off topic: po jaką cholerę kupowałeś takiego potwora jeśli chcesz go mulić po wiosce na obrotach adekwatnych do silników diesla... ciągnik mogłeś kupić :icon_mrgreen:

 

ps: dziarski nick :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie, kazdy silnik ma zakres obrotow uzytecznych, nieam co tez przeciagac go powyzej obrotow w ktorych silnik osiaga max moc a tym bardziej do odciecia co niekotrzy robia a co ja uwazam kompletnym debilizmem............

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mógłbym jeżdzić szybciej ale po mojej okolicy się nie da, a jak jeżdże z kolegami (a oni mają max 125) to nie ma jak przekroczyc 3-4 tys. jeszcze pytanie co ile sie wymienia świece? i co ile czyści filtr powietrza?? i jeśli ktoś wie to jaki jest filtr w yzf 750 z 95 roku? da się go prać?? czy muszę nowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopie, sprzedaj ta Yamahe, kup sobie motocykl na ktory obecnie mozesz miec uprawnienia, czyli cos w granicach 50 ccm zanim wpedzisz sie w klopoty techniczne czy prawne.

Wbrew pozorom bedziesz mial o wiele wiecej frajdy jezdzac na czyms co odpowiada motocyklom kolegow, niz na czyms co tak bardzo od nich odstaje.

Kupiles, pokazales ze jestes cool, ale wierz mi ze zycie z tym motocyklem nie bedzie dla ciebie latwe ani przyjemne.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mógłbym jeżdzić szybciej ale po mojej okolicy się nie da, a jak jeżdże z kolegami (a oni mają max 125) to nie ma jak przekroczyc 3-4 tys. jeszcze pytanie co ile sie wymienia świece? i co ile czyści filtr powietrza?? i jeśli ktoś wie to jaki jest filtr w yzf 750 z 95 roku? da się go prać?? czy muszę nowy?

 

Ściagnij sobie serwisówke!

 

Jak chcesz zobaczyc filtr to go wyjmij, a nie czkasz na gotową odpowiedz. Może troche chęci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj chłopie chłopie...

...serwisówka prawdę ci powie.. kup albo ściągnij jak wolisz

wyjęcie filtra powietrza zajmuje ok 10 minut z myśleniem i zapamiętywaniem miejsca śrubek. bez zbędnych ceregieli zajmie ci to góra 5minut, gorzej z założeniem. tu trzeba myśleć (niestety...)

 

co do obrotów to polecam jeden z ostatnich ŚM jest opisane fajnie i przystępnie co i jak...

 

Kupiles, pokazales ze jestes cool, ale wierz mi ze zycie z tym motocyklem nie bedzie dla ciebie latwe ani przyjemne.

 

Adam M.

 

Zdecydowanie popieram, znam to z autopsji. Kup 125 cross, bedziesz kozak jak ogarniesz te "maleństwo"

 

PS

filtr jak nie K&N to tylko wymiana, no chyba że przedmuchasz... :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...