ks-rider Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Siemka ! Motorrad przeprowadzil toptest 4 motocykli z grupy turystyk. ciekawostka sa wyniki hamowan. W koncowym opisie za symbolem " + " podana predkosc z jaka motocykl uderza w przeszkode w przypadku gdy BMW juz stoi po zatrzymaniu. z predkosci 100 km/h 1. BMW K 1200 GT 9m7s2 = 41,3 m 2. Honda Pan European 9,1 m/s2 = 42,4 m + 16,1 km/h 3. Kawasaki 1400 GTR 8,3 m/s2 = 46,3 m + 32,9 km/h 4. Yamaha FJR 1300 7,3 m/s2 = 52,7 m + 46,5 km/h Tyle na temat dobrych hamulcow, o umiejetnosci ich uzycia nie wspomne. :icon_razz: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 He, he, wiadomo, że Niemcy będą lansować swoją markę, każda pliszka swój ogonek chwali. :icon_twisted: Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Tyle, że tu nie ma co lansować, robisz pomiar i czytasz wynik! Z tego co pamiętam, to 9,7 jest bliski ideału, może nawet zbyt bliski?! Cytuj _______________Przechowalnia motocykli i skuterów - Warszawa i okolice www.motozima.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Michna Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Coś w tym jest...Do tej pory poruszałem się Hondą Deauville i po przesiadce na FJR1300 przez pierwszy okres myślałem, że hamulce w FJR nie działają...Cały czas mam co najmniej dyskomfort przy hamowaniu :-(Nie rozumiem, dlaczego Yamaha stworzyła motocykl który tak dobrze przyśpiesza a tak źle hamuje???Odnoszę wrażenie, że Hondą byłem w stanie zatrzymać się dwa razy szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Ja bylem pod wrazeniem hamulcow w FJR, w prawdzie jako pasazer ale mimo wszystko. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BU?KA Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Te wszystkie sprzęty bankowo mają ABS i prowadzą je zawodowi kierowcy ... Różnice są ogromne.Świetne są ich testy złego słowa o nich nie powiem. Nie którzy wszyscy widzą już jakiś układ ... No ale w końcu przykład idzie z góry. A tam syf aż strach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlamichala Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Te wszystkie sprzęty bankowo mają ABS i prowadzą je zawodowi kierowcy ... Różnice są ogromne.Świetne są ich testy złego słowa o nich nie powiem. Nie którzy wszyscy widzą już jakiś układ ... No ale w końcu przykład idzie z góry. A tam syf aż strach. HEHEHE właśnie ach ten układ... nawet wśród motocyklistów BTW Dzięki KS-rider za wyniki kolejnego testu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 (edytowane) Siemka ! Motorrad przeprowadzil toptest 4 motocykli z grupy turystyk. ciekawostka sa wyniki hamowan. W koncowym opisie za symbolem " + " podana predkosc z jaka motocykl uderza w przeszkode w przypadku gdy BMW juz stoi po zatrzymaniu. z predkosci 100 km/h 1. BMW K 1200 GT 9m7s2 = 41,3 m 2. Honda Pan European 9,1 m/s2 = 42,4 m + 16,1 km/h 3. Kawasaki 1400 GTR 8,3 m/s2 = 46,3 m + 32,9 km/h 4. Yamaha FJR 1300 7,3 m/s2 = 52,7 m + 46,5 km/h Tyle na temat dobrych hamulcow, o umiejetnosci ich uzycia nie wspomne. BMW najlżejsze i ma wspomaganie hamulców. Proste. I dlatego kosztuje 1,5x więcej niż pozostałe z wymienionych. Kwestia opon też stanowi - w Motocyklu nr 6 był test opon sport-turyst. i jego wyniki tez daja do myślenia. Edytowane 5 Września 2007 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 5 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 (edytowane) ...ma wspomaganie hamulców. W danych technicznych nie znalazlem zadnej adnotacji o servo. W mojej nowej " K " tez juz serva nie ma wiec najprawdopodobniej BMW odeszlo od tego systemu ktory mial swoje " male wady " ( w extremalnych tesrach ktore jednak podczas normalnego uzytkowanie nigdy sie nie zdarzaly . :icon_mrgreen: Edytowane 5 Września 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 załamałem się, moje wymarzone docelowe moto FJR ma marne hamulce :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 ZASTANAWIAJĄCE. Dziś nie jeździłem bo lało. Ale wczoraj miałem dość ostre hamowanie przed świtłami. Może nawet bardzo ostre. Nie wywaliłem się, ale co do długości hamowania to nie wiem czy nie było sporo miej niż 50 m. Nie wykluczone że było też więcej niż 100 km/godz. Trochę szczegułów. XJ 600 Div. z jedną tarczą z przodu. tył nacisnąłem na samym końcu, było sucho ale z koleinami. Porównujac do BM-y, gdzie są dwie tarcze i ABS i siła hamowania rozkłada się na przód i tył. Muszę z ciekawości kiedyś sprawdzić. Ale to chyba jakas lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 5 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 (edytowane) ... tył nacisnąłem na samym końcu.. Blad, tyl cisniesz na poczatku mocno, w trakcie przenieszczania sie dynamicznego srodka osi ( ciezkosci ) ( Dynmischeachslastverschiebung ) do przodu i odciazania tylnej opony popuszczasz tylny hamulec. ;) Edytowane 5 Września 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Gdybym cisnął mocno to bym leżał na bank. Robię to z wyczuciem. Nie bez powodu napisałem o koleinach. A jak do tego dojdzie tarka na samym końcu, to lepiej przelecieć skrzyżowaniwe na żółtym. Bo byłby tylko mandat. Zawsze uważałem że z ABS-em każdy głupi da radę. Nie trzeba myśleć. Sprawdzić można się tylko wtedy kiedy wszystko jest przeciwko tobie. Byle jaki aswalt, koleiny, tarki i głupi kierowcy. Oczywiście asfalt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 (edytowane) W danych technicznych nie znalazlem zadnej adnotacji o servo. W mojej nowej " K " tez juz serva nie ma Wg Sz.Dziawera jeżdżącego na K1200GT w ŚM nr 10/2006:"K1200GT wyposażono w półzintegrowany system hamulcowy ze wspomaganiem i ABS...Wspomaganie może zaskoczyć przy pierwszym kontakcie ...To tyle co do servo. A odnośnie wersji S i GT to dwa różne motocykle mające wspólna ramę i silnik. I nic więcej. Jeżeli w teście brało odział GTR1400 to nie sądzę żeby Germańcy wystawili K1200GT z 2003. Wtedy Twoje uwagi byłyby słuszne. Ale "stare" GT to jak FJR z dwoma kowadłami zamiast kufrów. Edytowane 6 Września 2007 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 W 2007 zmieniło się nieco, ale nie wiem czy akurat z GT usunęli servo, wydaje mi się, że tylko z K-S i K-R. Tak czy inaczej nie ma to znaczenia, a co do różnicy w cenach to FJRa też wcale nie taka tania. Co do porównania z rzeczywistością to jest to wynik testu technicznego, w którym pominięty jest całkowicie czas reakcji kierowcy i w zasadzie pomiar zaczyna się od momentu wciśnięcia klamki. W realu niestety dochodzi jeszcze czas reakcji kierowcy, który jest w tym przypadku niebagatelny, a znacznie wydłuża, więc to że wyszło Ci mniej niż 50 m z ponad 100 km/h, biorąc pod uwagę drogę i czas na decyzję, jest niestety mocno wątpliwe, a nawet praktycznie nierealne. Cytuj _______________Przechowalnia motocykli i skuterów - Warszawa i okolice www.motozima.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.