Skocz do zawartości

KTM LC4 Super Competition. SC, SXC, EXC


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Poszperałem trochę w Internecie i nic nie znalazłem. Na allegro stoi wiele LC4 wiele z nich pochodzi od handlarzy, którzy mają średnie pojęcie w ogóle na temat, jaka to wersja. Czy ktoś mi powie jak rozpoznać lżejsze wersje? Czy ich numer ramy jest inny od zwykłego lc4? Może da sie to wizualnie rozróżnić? Zauważyłem, że bardziej sportowe wersje mają mikro filter, a inne już nie? Jakie są różnice w wadze i w mocy po między poszczególnymi wersjami?

 

A i jeszcze jedno pytanie co do gaźników. Czy wszystkie ktm-y z rodziny 620 miały gaźniki Dellorto? Czy od któregoś rocznika są już mikkuni? Gdzieś czytałem, że były pewne problemy z gaźnikami w lc4, od którego roku zostało to już wyeliminowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po numerach ramy nie dojdziesz, tak samo jak nie ma znaczenia czy jest mikrofiltr wkęcany w ramę, jest za cylindrem albo w ogóle go nie ma.

SC/SXC rózniły się np. gaźnikami-wersje bardziej wykręcone miały gaxnik albo dell`orto (starsze wersje) albo keichin (nowsze wersje). Standartowa LC4 od roczników orientacyjnie 99-00 wyjeżdżała na Mikunim i ja bym tego gaxnika w swojej LC4 nie chciał mieć. Mimo że jest praktycznie bezobsługowy, to za duzo kastruje z brutalności. Róznica jest tez w tylnym trójkącie ramy (SC/SXC aluminiowy), mocowanie siodła-SC/SXC na zapinkę.

Różnice w wadze od bodajże 122 kg w SXC 625 do 150 kg LC4 640-E i prawie 160 kg w Adventure.

Róznica w mocy zasadniczo nie jest duża, zdecydowanie bardziej w charakterystyce oddawania mocy. Możesz czasem trafić na topowe sztuki gdzie moc jest między 65-70 koni, ale to rodzynki, tu juz musi być głowica z napisem high flow (dakarowa, jest napis po lewej stronie), koniecznie gaźnik Keichin, dobry wydech. Jeździłem ostanio na LC4 z taką głowicą ale na gaźniku Mikuniego (z odłączonym EPC)-rewelacji nie było, wnioskuję że gaźnik Keichina zmieniłby radykalnie to (płaska przepustnica-ona daje błyskawiczny przyrost mocy.)

Starsze LC4 sprzed epoki liczników elektronicznych rózniły się licznikami-zwykłe wersje miały coś na wzór deski rozdzielczej z lampkami kontrolnymi i mały predkościomierz z napisem competition. Ostre wersje miały tylko prędkościomierz o większej średnicy z białym polem i napisem Competition. Róznica jest właśnie w ich wielkości.

Poza tym weź pod uwagę że wersji LC4 było około...80. Kupa drobnych różnic. Jak oglądam LC4 to pierwszy rzut oka jest na licznik, drugi na gaźnik, trzeci na tylny trójkąt ramy, czwarty na zawias, piaty na kanapę. Wtedy mniej więcej widać z której półki jest sztuka.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

gdy przekręcam kluczyk w statyjce to na wyświetlaczu pokazuje mi sięinformacja 21 WS

Co ona oznacza,wie ktoś?Myślałem ż e jest to moze licznik motogodzin,ale cyfra nie zmienia się.

Moto to KTM LC4 640 05r

pozdrawiam serdecznie

 

Witam

gdy przekręcam kluczyk w statyjce to na wyświetlaczu pokazuje mi sięinformacja 21 WS

Co ona oznacza,wie ktoś?Myślałem ż e jest to moze licznik motogodzin,ale cyfra nie zmienia się.

Moto to KTM LC4 640 05r

pozdrawiam serdecznie

 

 

Czy to przypadkiem nie chodzi o średnice koła???

lepiej poźno niż wcale... :) :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak znasz niemiecki to masz tutaj cos:

http://forum.lc8.info/viewtopic.php?t=9319...69d031ea1a00ed6

 

Inne forum po ang: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=79111

 

Tutaj pisza ze to wlasnie chodzi o ustawienie rozmiaru kola dla licznika WS - wheel size.

 

POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co sie orientuje to posiadaja, ja mam taka wersje i stopki pasazera sa ;)

 

SC w kazdej wersji nowa zelandia usa europa itp nie posiada stopek pasazera, ale wystarczy zmienic sobie tylny stelaz i juz mamy SC ze stópkami dla pasażerki :D (a)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce dac komus wpierdol i szuka chetnych :)

 

zauwazylem ze mikrofiltr to zadkosc w LC4 na allegro , czy to bardzo istotny element ? czy tez wersje z i bez mikrofiltra nie roznia sie trwaloscia silnika ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wiec mimo tego ze nie posiadam LC4 mam stycznosc z nim cały czas wiec pozwole sie wypowiedziec.Koła włozysz bez najmniejszego problemu i bedzie wszystko ok. Koła nie obcieraja o wahacz ale obawiam sie ze bedziesz musiał zamontowac inny slizg łancucha bo on stanowi problem przy kołach SM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec mimo tego ze nie posiadam LC4 mam stycznosc z nim cały czas wiec pozwole sie wypowiedziec.Koła włozysz bez najmniejszego problemu i bedzie wszystko ok. Koła nie obcieraja o wahacz ale obawiam sie ze bedziesz musiał zamontowac inny slizg łancucha bo on stanowi problem przy kołach SM.

 

 

Wielkie dzięki za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...