Lucass Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Witam! Poszperałem trochę w Internecie i nic nie znalazłem. Na allegro stoi wiele LC4 wiele z nich pochodzi od handlarzy, którzy mają średnie pojęcie w ogóle na temat, jaka to wersja. Czy ktoś mi powie jak rozpoznać lżejsze wersje? Czy ich numer ramy jest inny od zwykłego lc4? Może da sie to wizualnie rozróżnić? Zauważyłem, że bardziej sportowe wersje mają mikro filter, a inne już nie? Jakie są różnice w wadze i w mocy po między poszczególnymi wersjami? A i jeszcze jedno pytanie co do gaźników. Czy wszystkie ktm-y z rodziny 620 miały gaźniki Dellorto? Czy od któregoś rocznika są już mikkuni? Gdzieś czytałem, że były pewne problemy z gaźnikami w lc4, od którego roku zostało to już wyeliminowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 (edytowane) Po numerach ramy nie dojdziesz, tak samo jak nie ma znaczenia czy jest mikrofiltr wkęcany w ramę, jest za cylindrem albo w ogóle go nie ma.SC/SXC rózniły się np. gaźnikami-wersje bardziej wykręcone miały gaxnik albo dell`orto (starsze wersje) albo keichin (nowsze wersje). Standartowa LC4 od roczników orientacyjnie 99-00 wyjeżdżała na Mikunim i ja bym tego gaxnika w swojej LC4 nie chciał mieć. Mimo że jest praktycznie bezobsługowy, to za duzo kastruje z brutalności. Róznica jest tez w tylnym trójkącie ramy (SC/SXC aluminiowy), mocowanie siodła-SC/SXC na zapinkę.Różnice w wadze od bodajże 122 kg w SXC 625 do 150 kg LC4 640-E i prawie 160 kg w Adventure.Róznica w mocy zasadniczo nie jest duża, zdecydowanie bardziej w charakterystyce oddawania mocy. Możesz czasem trafić na topowe sztuki gdzie moc jest między 65-70 koni, ale to rodzynki, tu juz musi być głowica z napisem high flow (dakarowa, jest napis po lewej stronie), koniecznie gaźnik Keichin, dobry wydech. Jeździłem ostanio na LC4 z taką głowicą ale na gaźniku Mikuniego (z odłączonym EPC)-rewelacji nie było, wnioskuję że gaźnik Keichina zmieniłby radykalnie to (płaska przepustnica-ona daje błyskawiczny przyrost mocy.)Starsze LC4 sprzed epoki liczników elektronicznych rózniły się licznikami-zwykłe wersje miały coś na wzór deski rozdzielczej z lampkami kontrolnymi i mały predkościomierz z napisem competition. Ostre wersje miały tylko prędkościomierz o większej średnicy z białym polem i napisem Competition. Róznica jest właśnie w ich wielkości.Poza tym weź pod uwagę że wersji LC4 było około...80. Kupa drobnych różnic. Jak oglądam LC4 to pierwszy rzut oka jest na licznik, drugi na gaźnik, trzeci na tylny trójkąt ramy, czwarty na zawias, piaty na kanapę. Wtedy mniej więcej widać z której półki jest sztuka. Edytowane 20 Sierpnia 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_Arian Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Ja posiadam wersje z bialym licznikiem i napisem competition kolega ma ten sam zegar ale jego lc4 wyglada troszke inaczej.Mam gaznik dellorto i nie mam z nim zadnych problemow.Szczerze to sam do konca nie wiem jaka wersje lc4 posiadam.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 LC4 SC nie posiadaj mocowania stopek pasazera. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lc4 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Witamgdy przekręcam kluczyk w statyjce to na wyświetlaczu pokazuje mi sięinformacja 21 WSCo ona oznacza,wie ktoś?Myślałem ż e jest to moze licznik motogodzin,ale cyfra nie zmienia się.Moto to KTM LC4 640 05rpozdrawiam serdecznie Witamgdy przekręcam kluczyk w statyjce to na wyświetlaczu pokazuje mi sięinformacja 21 WSCo ona oznacza,wie ktoś?Myślałem ż e jest to moze licznik motogodzin,ale cyfra nie zmienia się.Moto to KTM LC4 640 05rpozdrawiam serdecznie Czy to przypadkiem nie chodzi o średnice koła???lepiej poźno niż wcale... :) :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Jak znasz niemiecki to masz tutaj cos:http://forum.lc8.info/viewtopic.php?t=9319...69d031ea1a00ed6 Inne forum po ang: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=79111 Tutaj pisza ze to wlasnie chodzi o ustawienie rozmiaru kola dla licznika WS - wheel size. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KwiQ Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Nitomen Napisano 19 sierpień 2007 - 21:32 LC4 SC nie posiadaj mocowania stopek pasazera. z tego co sie orientuje to posiadaja, ja mam taka wersje i stopki pasazera sa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 z tego co sie orientuje to posiadaja, ja mam taka wersje i stopki pasazera sa ;) SC w kazdej wersji nowa zelandia usa europa itp nie posiada stopek pasazera, ale wystarczy zmienic sobie tylny stelaz i juz mamy SC ze stópkami dla pasażerki :D (a) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Witam..ja posiadam lc4 z 95,na dellorto i niema zadnego problemu.Trochę za ciężki do skakania,ale do mojego poprzedniego xt600 to diabeł.szukam enduromaniaków z okolic torunia.pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 szukam enduromaniaków z okolic torunia.pozdro. Ale o co chodzi :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 chce dac komus wpierdol i szuka chetnych :) zauwazylem ze mikrofiltr to zadkosc w LC4 na allegro , czy to bardzo istotny element ? czy tez wersje z i bez mikrofiltra nie roznia sie trwaloscia silnika ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 mikrofiltr (okolo 100zl) zmieniasz co dwie zmiany oleju, dostepnosc bezproblemowa, cenowo wychodzi to samo co dwa filtry wkrecane w rame do np.egs wg mnie trwalosc silnika nie zalezy od tego czy masz mikrofiltr czy nie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Witam Piszę w tym temacie bo neichce zakłądać nwoegoMam pytanie do posiadaczy LC4 rok 2002. Chcę do swojego LC4 wsadzić koła SM tylko nei wiem czy zmieszczą sie wachaczu, jak to z tym jest ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Wiec mimo tego ze nie posiadam LC4 mam stycznosc z nim cały czas wiec pozwole sie wypowiedziec.Koła włozysz bez najmniejszego problemu i bedzie wszystko ok. Koła nie obcieraja o wahacz ale obawiam sie ze bedziesz musiał zamontowac inny slizg łancucha bo on stanowi problem przy kołach SM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Wiec mimo tego ze nie posiadam LC4 mam stycznosc z nim cały czas wiec pozwole sie wypowiedziec.Koła włozysz bez najmniejszego problemu i bedzie wszystko ok. Koła nie obcieraja o wahacz ale obawiam sie ze bedziesz musiał zamontowac inny slizg łancucha bo on stanowi problem przy kołach SM. Wielkie dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.