Arbiterpl Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Chyba duzo mi pali LC4. Tzn model 600. '93 NA trasie jadac 90-100 za tirem spaliła mi około 6l. Czy mozna cos regulowac by paliła mniej?W skuterze 50ccm przestawiłem iglicę na max uboga mieszanke i z 4l zeszło mi do 3,2, czy w KTM jest taka opcja? Poza tym niekiedy cos mi cieknie z kranika. Baniak mam chyba 15l, w kazdym razie udało mi sie przejechac 230km bez tankowania. A odpalac juz sie nauczylem mniej wiecej. Ale fakt ze nei jest to e-starter, jest troche pierdolenia się z tym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidik Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 my Ciebie tez serdecznie witamy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 jakchcesz zeby malo paliło to zmien sprzęta!! http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 jakchcesz zeby malo paliło to zmien sprzęta!!na 2t ... :icon_mrgreen: Witamy witamy.. Taki urok LC4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Jeli dla ciebie 6l to duzo to naprawde powinienes zostac przy skuterku... POZDRO Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Znajomy co ma kata lc4 620 sc pali mu 10/100 i mowi ze jest wszystko w normie :banghead: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 6 litrów to mi ogar potrafi spalić przy szybszej jeździe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 nie wiem jak w 600 ale moj na trasie spalił 4l przy duzym obciązeniu (2 wielkie torby podrozne) przy predkosci 90 a przy szybszej z tym samym obciazeniem spalił 5,4 (120km/h) wiec chyba masz wszystko w normie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Czm ty sie przejmujesz mi to DT więcej potrafi spalić. Wiadomo że czujesz różnice gdy ze skuterka palącego 3l przesiadasz sie na moto palace 6 ale to i tak dobry wynik. Nie ma co sie martwić. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 :D około 6 litrów i ci jeszcze zle? Nie no nie rozumiem i nie chce zrozumieć.Nic nie grzebać tylko się cieszyć małym spalaniem :) a jak nie to skuter :cool: KTM to nie skuter 50 i nigdy nim nie będzie :) Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbiterpl Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 (edytowane) Czy ktos myslał o przerobieniu sprzeta na LPG <rotfl>?? Ogolnie to odpala to zajebiscie, pracuje swietnie na niskich obrotach (bez dawania gazu sobie rowno pyrka). Ciagnie od dołu i góra tez spoko.. Ma też zajobiste kopyto, trzeba uwazac przy zmianie biegow bo idzie do pionu. Tylko to zuzycie fuela troszke dokuczliwe. I dupa swędzi tak wibruje sprzet. Ale z drugiej strony to do wygody to mam skutera i samochód a to tylko zabawka. Chyba rzeczywiscie nie ma sensu cokolwiek ruszac skoro wszystko jest w porzadku. Przeciez gdyby taki parch miał ciezki rozruch to z kopniaka mozna się zachlastać. A odpalam go zupelnie bez gazu. Nawet jak odpali to gazu nie tykam. Gaznik dellorto 38. Przepustnica chyba wielkości szklanki:) Edytowane 4 Sierpnia 2007 przez Arbiterpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Czy ktos myslał o przerobieniu sprzeta na LPG <rotfl>?? Ogolnie to odpala to zajebiscie, pracuje swietnie na niskich obrotach (bez dawania gazu sobie rowno pyrka). Ciagnie od dołu i góra tez spoko.. Ma też zajobiste kopyto, trzeba uwazac przy zmianie biegow bo idzie do pionu. Tylko to zuzycie fuela troszke dokuczliwe. I dupa swędzi tak wibruje sprzet. Ale z drugiej strony to do wygody to mam skutera i samochód a to tylko zabawka:) Kolejny as..... Musiałbyś poznać takiego jednego co sobie R1 kupił i na forum pisał(wtajemniczeni wiedzą o co chodzi)......... Masz skutera, samochód i ktm-a a 6 litów na 100km rujnuje twój budżet??>> hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 jest taka regulacja (pod mocowaniem linki w przepustnicy) czy to ruszać sam zdecyduj :) pozdro. paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 jak zrobisz za uboga mieszanke, to mozesz zarznac silnik - twoja koza , twoja decyzja. Kopci ci na czarno ? masz okopcona swiece nagarem ? jesli nie to wszystko w normie. 6/100 dla 600 ccm to norma , w terenie wezmie i 8 spokojnie :P KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbiterpl Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 jak zrobisz za uboga mieszanke, to mozesz zarznac silnik - twoja koza , twoja decyzja. Kopci ci na czarno ? masz okopcona swiece nagarem ? Nic nie kopci, oleju tez nie zuzywa. Swiecy jeszcze nie wykrecalem - po prostu jezdze i sprawuje sie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi