Skocz do zawartości

Jak uratowac idiote?


Ansset
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

prawdż sobie chłopaku w manualu zanim zaczniesz wypisywac takie bzdury

 

Spokojnie bez nerwów, tak mi tłumaczyli koledzy. Podobno nad większą masą trudniej zachować kontrolę. Akurat w sportach te masy są małe bo nie dochodzą do 200kg. Generalnei chodziło mi o to, że moto o mniejszej pojemności w tej samej klasie [Ty porównujesz supersporta z turystykiem] powinno mniej ważyć. Jeśli się mylę to popraw mnie, jestem narazie na etapie zdobywania wiedzy i proszenia kumpli o chwilę bycia sam na sam z ich maszyną :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.telegraph.co.uk/motoring/main.j...it/mfbike17.xml

 

A new button on the right handlebar lets you switch between three power modes. Mode A is full-on GSX-R1000, while mode B reduces horsepower and softens the throttle response up to 9,000rpm. This enhances control in lower-speed turns to the level where some riders will get through them even faster, because they can push more power through the rear tyre while the bike's leaning over.

 

You can switch modes on the move, so you might even want to do it according to the corner - although with Phillip Island's turns rushing up at more than 170mph, an extra button was more than I could cope with.

 

Mode C is for riders who know they'd be better off with a GSX-R600 but can't admit the 1000 is too much for them. It cuts the power to about 118bhp and matches it to a more appropriate torque curve, the idea being to make the bike more manageable in poor conditions.

 

To co, dalej trzepiemy pianę?

Edytowane przez tmi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem. Ale chyba raczej nie w połowie, a przez całą długość zakrętu.

 

Polecam przeczytać: http://www.scigacz.pl/Pojemnosc,silnika,,a,bezpieczenstwo,285.html

 

W tym serwisie również natknąłem się kiedyś na test (chyba) motocykla 600 lub 650, w którym autor stwierdził, że nowoczesne motocykle o tej pojemności są zrywniejsze i przyspieszają szybciej niż ich litrowe odpowiedniki. Myślę, że jest w tym ziarno prawdy po lekturze z tego linku.

 

Oraz proponuję zainteresować się bardziej szczegółowo nowoczesnym motocyklem Suzuki GSX-R1000.

 

Bowiem wyczytać możemy, że został on wyposażony w zaawansowaną elektronikę, dzięki której kupując jeden motocykl tak naprawdę kupujemy trzy różne motocykle. Motocykl ten posiada trzy możliwe tryby pracy: A, B i C. Szczególnie interesujący wydaje się być C: ogranicza moc motocykla do ok. 120KM.

 

Jest dużo argumentów dzięki którym kupowanie motocykla o poj. 1000 cm3 ma się dzisiaj nijak do tego co było kilka lat temu, a kupowanie zamiast tego 600 niczego nie załatwia, a istnieje nawet duże prawdopodobieństwo, że pogarsza sprawę. Mówię to w kontekście tego wątku: osoby, która chce przyszpanować nie mając o wielu sprawach pojęcia, bo jasnym jest, że w tej sytuacji mamy głównie dwie możliwości: 1000 lub 600, a raczej jedną możliwośc: motocykl sportowy chociaż wolę określenie motocykla przeznaczonego na tor wyścigowy.

 

Tmi, kup sobie co chcesz, tylko nie wpie**dol się w niewinnych uczestników drogi.

Poza tym widzę, że nie czytasz między wierszami. Ten lyter to jest taki przysłowiowy lyter. Pisząc łopatologicznie chodzi o moto które ma większe możliwości niż ty umiejętności (nie chodzi żaden 'olej w głowie')

Domyślam się, że moje słowa będą dla Ciebie mało warte, bo ani się nie znamy, ani nie jestem motoexpertem. Dlatego proponuję Ci tylko wczytać się raz jeszcze w słowa KonikKonik'a.

icon3.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dokładnie mam taki sam plan. Zamykam gumę na Riverze i Brutalka :buttrock:

 

pozdr

 

P.S. Oczywiście w lewo, bo w prawo zarypię tłumikiem hehe... :biggrin:

Edytowane przez jurjuszi

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dlamichala spokojna głowa i bezpieczni ludzie na ulicach, nie kupię sportowego motocykla bo po raz to nie stać mnie, a po dwa jeśli miałbym kupować to raczej dla szpanu a nie do jazdy po drogach bo mam o tych motocyklach swoje zdanie.

I wątpię czy przerastał by moje możliwości, mam na myśli gsxr1000 07'. Ustawiłbym C i jeździł. Dla szpanu oczywiście, po mieście bo innego zastosowania nie widzę, za wyjątkiem ofkors toru, ale trochę daleko mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dlamichala spokojna głowa i bezpieczni ludzie na ulicach, nie kupię sportowego motocykla bo po raz to nie stać mnie, a po dwa jeśli miałbym kupować to raczej dla szpanu a nie do jazdy po drogach bo mam o tych motocyklach swoje zdanie.

I wątpię czy przerastał by moje możliwości, mam na myśli gsxr1000 07'. Ustawiłbym C i jeździł. Dla szpanu oczywiście, po mieście bo innego zastosowania nie widzę, za wyjątkiem ofkors toru, ale trochę daleko mam.

...a jak zapomniał byś przestawić ns tryb "C", bo po uruchomieniu domyślny jest "A" :icon_evil:

tmi, śmieszne żeczy wypisujesz, a nie o to chodzi w tym temacie :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...