murdoch2 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 (edytowane) Hehe, właśnie sęk w tym, że wszystko latało OK. To ja w ramach zimowej nudy postanowiłem sobie zrobić mały przegląd. No to teraz mam. Byłem w Larssonie, ale tam chłopaki nie znaleźli odpowiedniego zestawu naprawczego. Niestety, nie mają nic na miejscu, więc nie mogę sobie porównać i dopasować. Normalnie tragedia. Skończy się to tak, że oleję sprawę i wsadzę z powrotem stare tulejki :icon_evil: Ale co z tego wyjdzie nie wiem. No to syfiasta lekko sprawa. Jak było ok to jeśli do wiosny nie znajdziesz to złożyć, wymienić tylko te podkładki o których pisałeś, latać i szukać jeśli bedziesz miał ciśnienie na to. W zasadzie powłoki o których piszesz muszą być aby materiał bazowy sie nie zjechał zbyt szybko. Hmm, w ostateczności jak poszukiwania nie przyniosą efektu można by skrobnąć maila do producenta. http://www.paioli.com/eng/index.html W ryj Ci nie dadzą, a jak trafisz na uczynnego człowieka może zainteresuje sie sprawą i cokolwiek odpisze przy jakich sprzętach ten widelec - ewentualnie te elementy były montowane. Może specjalnie do TTR nie było tylko to robione. Może wtedy pod inną marką będzie można poszukać, może poda jakiś adres. Wiem że to może i naiwne ale co ryzykujesz? Z własnego doświadczenia wiem, ze np w autach jest tak często. Kalmoty do 1,9 CDTI w oplu bywały droższe aniżeli w sklepach fiata a przecież to to samo. "A tato mówił jak chodzi nie ruszaj i tato miał rację." :wink: Teraz za późno ale czasami nie warto dłubać w czymś co lata i serwisówka nie nakazuje rygorystycznego zaglądania jak jest OK. Powodzenia w szukaniu Pozdro PS. Jak znajdziesz nie zapomnij sie podzielić tu z nami dobrą nowiną. Na pewno sie przyda jak każde info o tańszych klamotach. Edytowane 25 Stycznia 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 No bez dwóch zdań opiszę moje przygody :buttrock: Znalazłem parę stron, gdzie są takie tuleje. Muszę tylko dokładnie pomierzyć moje. Jak się wszystko skończy, to powklejam linki. W sumie postaram się najwięcej kupić poza ASO Yamaha, a do dealera pójść po tańsze elementy, czyli w tym przypadku, te podkładki. Inna sprawa, że mnie trochę Larsson w Gdańsku rozczarował. Zawsze byli pomocni i grzebali w katalogu do upadłego, a wczoraj jedyne co gość zrobił, to sprawdził, czy są dedykowane zestawy naprawcze do mojego motocykla. Jak się okazało, że nie ma, to już nic nie mógł zrobić. A na moją delikatną sugestię, że może sprowadzili by z magazynu do sklepu taki zestaw, a ja sobie to porównam i wymierzę, pan zareagował dziwnym grymasem, co chyba miało oznaczać, że jest to niewyobrażalnie trudne do zrobienia. A nawet niemożliwe :bigrazz: Tak, czy inaczej szansa mała jest. Dni pokażą, co z tego wyjdzie. No i z jednej strony tata miał rację :notworthy: Ale jak wylałem olej, to takie gluty poleciały, że aż się zdziwiłem, że amor pracował jakotako... Dobra, lecę serfować po necie w poszukiwaniu tulejek. Pozdro dla wszystkich i do następnej transmisji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 No z tą zasadą "jak działa to nie zaglądać" też jest nie za dobrze bo teraz masz wydatek 500 zł jak byś zajrzał za jakieś 3 czy tam 5 lat byś miał wydatek 5000 zł na nowe lagi. Jak już to masz rozebrane i chcesz trzymać ten motocykl dłużej ( co nie radze :) ) to lepiej to pożądanie zrobić. U mnie po wymianie samych uszczelniaczy i oleju po miesiącu zaczęły się delikatnie pocić na nowo. Nie pamiętam w jakim stanie miałem te tulejki ale chyba ok skoro ich nie wymieniałem ale widocznie coś było nie tak że ciekły ponownie. Co do cen serwisów to naprawdę nie wiem skąd oni je biorą bo z kosmosu to trochę za blisko. Nie mam pojęcia nie znam się ale podejrzewam że taka "jamaha" ma sobie ustalone ceny z góry w euro dla wszystkich krajów jednakowe, a że u nas jest tak drogo to raczej wina naszego pięknego PL kraju. Drogi kolego zobacz tu http://www.boats.net/ nawet przy dość drogiej przesyłce powinno ci wyjść taniej. Niestety nie zamawiałem tam nigdy bo najczęściej dla jednej drobnej rzeczy nie warto było zachodu ale jak nic innego nie znajdziesz to nie będziesz miał wyboru. ps. Mam nadzieje że zaczynacie rozumieć moja nienawiść do tego motocykla :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 zawias na allegro 400 pln ;] wiec nie jest tak źle, ja wymieniłem uszczelniacze za 50 zł nic nie cieknie nie poci sie itp ;] a tulejki były ładne Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 ps. Mam nadzieje że zaczynacie rozumieć moja nienawiść do tego motocykla :) Może nie zaraz nienawiść ale zaczynam sie cieszyć , że jej już nie mam :biggrin: To że enduro to drogi sport - wiadomo ale takie rżnięcie klienta jak przy ttr to masssakra. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 (edytowane) No TTR się starzeje więc jest szansa na coraz więcej części używanych. Tylko znając życie każdy potrzebuje to samo ,a wtedy to nawet ciężko o używki i ceny nieopłacalne. Dziwie się że taki PivotWorks czy tam AllBals nie produkuje żadnych części zamiennych do TTR no w końcu trochę tych "jamahów" jeździ. Dzwoniłem ostatnio do teraźniejszego właściciela mojej TTR. Yamaha jeździ i ma się dobrze tylko coś tam problemy z padającymi świecami miał i twierdzi że sprzęgło się ślizga co dziwne bo u mnie wszystko grało. Mówił że olej zmieniał może jakiś inny zalał no nie wiem. Edytowane 26 Stycznia 2010 przez bartek85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 (edytowane) Witam A może zapytaj tego gościa może pomierzy. Grubość wysokość. ZX-R-9 i 6 maja zawias 46mm może od niego podpasuje.. Uszczelniacze pasują sam takowe mam :wink: http://allegro.pl/item898061883_zastaw_nap...a_kawasaki.html http://www.allegro.pl/item894572155_komple...awieszenia.html http://www.larsson.pl/?c=r&no=NTUyMDMyNA==&t=46 Edytowane 26 Stycznia 2010 przez loko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 (edytowane) takie rżnięcie klienta jak przy ttr to masssakra O tak, to masakra. Ale to raczej diler nakłada dość słoną marżę. Plus dochodzi pewnie słowo "oryginalne" przy częściach. Dziwie się że taki PivotWorks czy tam AllBals nie produkuje żadnych części zamiennych do TTR no w końcu trochę tych "jamahów" jeździ. Odpowiedź na słowa bartka85 jest bardzo prosta. Firmy AB i PW są hamerykańskie, a TTRa była przeznaczona na rynek europejski (choć są też egzemplarze w Australii). Amerykanie nigdy nie widzieli TTRki. A jak już na zdjęciach zobaczyli moją, to byli bardzo ciekawi co to i generalnie im się podobała:icon_biggrin: Gdyby ten motocykl trafił do USA, problemów z częściami nie byłoby żadnych. Witam A może zapytaj tego gościa może pomierzy O właśnie! Takiej informacji szukałem. Wielkie dzięki Loko. Jestem przekonany, że na pewno są tuleje w innych modelach motocykli, które przypasują do mojego widelca. Problem jedynie w tym, że nie wiedziałem od czego zacząć. Znalazłem też taki sklep w UK z częściami. Można dobrać po rozmiarze. Kwestia tylko jak taki wymiar zdjąć. Tuleja ma przerwę, żeby móc założyć na rurę lagi. Zakładam i tak też mierzę, że średnicę sprawdza się przy złączonej przerwie, czyli ściśniętej tulejce. Tak czy inaczej, coś się dzieje w temacie. Jeszcze raz dzięki za podpowiedź. Edytowane 28 Stycznia 2010 przez ptr82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Witam Myślę ze wymiar wewnętrzny będzie wiadomy tzn jeśli lagi mają 46mm to nie ma co sobie zawracać głowy na pewno jest dobrze dobrany, problem to wymiar zewnętrzny, wydaje mi się ze najlepiej zmierzyć tylko grubość wtedy powinna pasować + wysokość ale z tym można powalczyć. Większy problem może być z tą 2-gą tuleja. :icon_rolleyes: Co do części to sam ostatnio polowałem na zębatkę supersprox-a aluminiowy korpus + stalowa korona. I o dziwo, mimo że firma „USA” to maja ją do TTR jak by ktoś potrzebował kiedyś to… zorganizował ją dla mnie sklep motopasja ale 3 miechy czekałem :banghead: ….. http://bikepics.com/pictures/1888832/ http://bikepics.com/pictures/1888834/ A ja mam pytanko czy może ktoś wymieniał tylną prowadnicę łacnych?? wie ile woła salon? A może od czegoś innego próbował dobrać. Bo moją ma już zdecydowanie dość :bigrazz: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Jeśli dobrze pamiętam sama ta dolna część kosztuje coś ok 80- 100 zł. Ja ją sobie dorabiałem z klocka teflonowego. Niestety od niczego innego nie pasuje bynajmniej mi się nie udało znaleźć. No u mnie dość szybko zżerało tą prowadnicę bo miałem bardzo dużą zębatkę 50z. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 No i przyszedł czas na dokończenie historii pechowych tulei do przedniego widelca. Otóż przypomnę zainteresowanym, że za komplet 4 tulei SSP Yamaha w Gdyni życzyła sobie niemal 1000 zł. Zewnętrzne to koszt 297 zł za sztukę, a wewnętrzne to 197 zł. Stwierdziłem, że nie ma bata, nie wydam tyle PLN za te części, tym bardziej, że typowe zestawy naprawcze np. w Larssonie kosztowały około 300 zł. Jednakowoż, Larsson też nie miał żadnych tulejek pasujących do TTRy, więc nie mając w PL żadnego źródła tych części zacząłem szukać za granicą. Znalazłem dwa sklepy w Anglii, które miały w ofercie tuleje do przedniego zawieszenia. Pierwszy z nich nie wysyła do Polski, więc trzeba by mieć kogoś w UK. Drugi wysyła do PL. Tu też zakupiłem tuleje. I teraz najciekawsze: Koszt 1 sztuki niezależnie, czy to tuleja zewnętrzna, czy wewnętrzna to 7 funtów z małym hakiem. Przesyłka standardową pocztą lotniczą też koło 7 funtów. Podsumowując, z konta ubyło mi niecałe 200 ziko. A to znaczy, że komplet kosztował tyle samo, co tańsza z tulejek u dealera Yamahy :banghead: Nie pozostaje mi nic innego, jak zakładać i zalewać olej. Temat przedniej zawiechy uważam za zamknięty :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Nabazgrałem z mięchem i edit...bo co tu komentować. Brak słów. Dookoła sami złodzieje w tym kraju jak widać. Super że udało Ci sie to zrobić za normalną kasę i nie dałeś sie wydymać. Wartościowe info dla innych TTr-owców Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 No, rzeczywistość jaka jest wszyscy doświadczamy na własnej skórze. Mimo, że w sumie w kwestii dostępności motocykli robi się coraz lepiej, to i tak można zazdrościć amerykanom, że części tunigowych, zamiennych i ogólnie akcesoriów do motocykli mają od pyty i jeszcze więcej. Tam w zasadzie zaraz po kupnie większość zapaleńców zaczyna dodawać jakieś akcesoryjne elementy, bo je przede wszystkim mają w każdym sklepie. U nas trzeba się nagimnastykować. O, i jeszcze mi się przypomniało. Jest tez sklep w Polsce, który ma trochę elementów do TTRy, choć z niego jeszcze nie korzystałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Sesja poszła sprawnie w tym roku wiec nowe „wypociny” do TTR http://tt600r.dbv.pl/readarticle.php?article_id=8 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 wiecie może ile kosztuje wymiana tarcz sprzęgłowych w ttr 600? I jakie są najlepsze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.