qba Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 ja mam 10 ;] 600 coś wchodzi na lage w ttr Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 http://www.tt600r.de/ Technik=TT600r=Gabelsimmerring wechseln orginalnie jest 7W TT600R ma inny zawias niż TT600RE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Wymieniał ktoś z Was te elementy? Może jakoś źle szukam, ale zauważyłem pełno uszczelniaczy olejowych, a tych od brudu ani jednego. Jeśli znacie jakiś sklep, poproszę namiar. Dodam, że allegro na dzień dzisiejszy przeszukane. Ja widziałem w jakimś moto, do ktorego też nie szło nic dopasować, założony drugi komplet olejowych.Z tego co mówił właściciel, to patent sie sprawdzał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Perek pisał że są dostępne więc po co kombinować od oryginalnych różnią się jedynie wysokością wargi zgarniającej która jest jak dobrze pamiętam o 0.5 mm niższa. Wiem o tym bo sam je zakładałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 (edytowane) No zbieracze zamowiene. ARI 88 o ktorych perek napisal. Rzeczywiscie, porownujac wymiary, roznice sa niewielkie, a najwazniejsze parametry sa identyczne. Co do oleju w lagach, zajrzalem tez do manuala TT600R i tam z koleji jest Yamaha Fork Oil 01. Przeszukalem net, zeby znalezc odpowiednik w skali W:) Amerykance pisza, ze to cos zblizone do 5W. Wole jednak oprzec sie na specyfikacji europejskiej;) Dzieki wszystkim za podpowiedzi. Teraz do roboty. Edytowane 15 Stycznia 2010 przez ptr82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Ja zalewałem 10 i wszystko ładnie chodziło. Za twardo na pewno nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 ujebała mi sie stopka boczna (kosa) razem z kawałkiem ramy :D i przez to zalałem swiece i ch*j z jazdy!!!!! niech mi ktoś fote zrobi tego, rolka od łańcucha jest prostopadłą do łan cucha idealnie bo trochę sie podgięło a chce to wspawać tak samo Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 http://img46.imageshack.us/img46/9757/ttrn.jpg http://img59.imageshack.us/img59/4379/ttrr.jpg Jak tego dokonałeś :icon_mrgreen: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Musiał mieć wzmocnioną stopkę która pociągnęła za sobą większe straty. Mi jak stopka poleciała to zrobiła głęboką rysę w wahaczu. Śmieszna gleba bo 50 m od mojego domu chciało mi się wejść bokiem w zakręt na dość dużym gazie bo przecież to moja droga znam ją na pamięć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 witam stopka oryginał pewnie gdzieś dostała kiedyś a dziś wygieła sie a ja ją wyłamałem zeby nie zgubić i wsio ;] wspawa sie jak bedzie cieplej ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Cześć Mój zimowy serwis wisi nade mną jak widmo. Sprzęgło poszło bez kłopotów akurat, za to w przednim zawieszeniu mam przeszkodę. Kupiłem uszczelniacze, zbieracze brudu (dzięki Perek, Loko :lalag: ) i olej, ale po rozebraniu widzę, że tuleje które tam siedzą i podkładka pod uszczelniacz muszą też być wymienione. I teraz zaczynają się jaja, bo Yamaha zażyczyła sobie za dwie tuleje i podkładkę około 500 ziko. Czyli 1000 za komplecik do obu lag za 2x 3 elementy :banghead: Takiej ceny krótko mówiąc nie przyjmę, więc szukam zamienników. All Balls ma mnóstwo, ale żaden dedykowany do TT600R. Ponieważ potrzebuję jednak tylko tulejek i podkładki do rury o średnicy 46mm, liczę, że udałoby się coś dopasować. I tu pytanie do Was. Próbowaliście może już coś z All Balls dopasowywać pod widelec od TTRy? I druga sprawa, w sklepie Larsson mają zestawy naprawcze, ale ponownie nic dedykowanego. Pozostaje mi dopasowywać. I kolejne pytanie. Czy dla tulei wystarczy, gdy dopasuję średnicę rury amora? Oczywiście szerokość tulei, grubość itd. też starałbym się dopasować na oko. Bartek85 ma trochę racji jednak. Dostępność niektórych części, to prawdziwy ból w tyłku. Dzięki z góry za pomoc Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Witam czy chodzi Ci dokładnie o te elementy ??? http://img710.imageshack.us/img710/91/beztytuupit.jpg trzeba by dopasować od jakiegoś moto co ma 46mm…Może popytaj sprzedawców czy byli by skłonni pomierzyć wtedy będzie coś wiadomo…bo po za średnicą wewnętrzną tulejki ważna jest tez jej średnica zewnętrzna A co do cen to nie wiem, czemu ale wzrosły i to sporo :evil: …i to jeszcze w chamski sposób sam ostatnio kupowałem pare dupereli linki podkładki to perfidnie stare ceny zamazane i naniesione nowe. I to o kilkanaście ładnych % :evil: Inny paradoks, z jakim się spotkałem to np. nie można kupić osobno impulsatora tylko razem z uzwojeniem prądnicy a dlaczego…..dlatego ze mają wspólną wiązkę takie uzasadnienie usłyszałem ..paranoją :icon_eek: …. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 (edytowane) Tak, dokładnie o tych elementach mówię. Pierwsza tuleja wchodzi w rodzaj wyfrezowania w rurze lagi, a druga jest między nią, a tą srebrną podkładką. Dodatkowo, w moim przypadku podkładka zdeformowała się przy wyciąganiu lagi i uszczelniacza z "rury zewnętrznej:)", bo simmering był dość oporny. Także w minimalnie bardziej optymistycznym wariancie, muszę wymienić jedynie podkładki za jedyne 43 zł sztuka :evil: Jednak nie do końca mi to odpowiada, skoro już wszystko rozebrałem i mam na dłoni, to wolałbym zmienić komplet. Pomijam już fakt, że tuleje wykazują już bardzo wyraźne ślady zużycia. Pojedziemy do larssona, zobaczymy, co mogą mi zaproponować. Ale generalnie mam świadomość bycia w lekkiej d..ie z tą kwestią. Edytowane 25 Stycznia 2010 przez ptr82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Cześć I teraz zaczynają się jaja, bo Yamaha zażyczyła sobie za dwie tuleje i podkładkę około 500 ziko. Czyli 1000 za komplecik do obu lag za 2x 3 elementy :banghead: Takiej ceny krótko mówiąc nie przyjmę, więc szukam zamienników. Piotrek To jest właśnie ta łyżka dziegciu. Silnik jest trwały i stosunkowo tani w kalmotach ale reszta to rżnięcie w dupe klienta, makaroniarska robota. Dopóki lata to lata ale jak sie zacznie :banghead: A dorobienie tych tulei nie wchodzi w grę? Z czego one sa wykonane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 (edytowane) Dopóki lata to lata ale jak sie zacznie :banghead: A dorobienie tych tulei nie wchodzi w grę? Z czego one sa wykonane? Hehe, właśnie sęk w tym, że wszystko latało OK. To ja w ramach zimowej nudy postanowiłem sobie zrobić mały przegląd. No to teraz mam. Dorobienie wydaje się być ciężkie, bo jedna z dwóch tulejek jest pokryta od wewnątrz, a druga od zewnątrz jakąś teflonopodobną warstwą zmniejszającą tarcie rzekomo. I do tego po tej stronie, gdzie nie ma teflonu jest warstwa ni to lakieru ni to miedzi... nie wiem co dokładnie, ale coś jest. Byłem w Larssonie, ale tam chłopaki nie znaleźli odpowiedniego zestawu naprawczego. Niestety, nie mają nic na miejscu, więc nie mogę sobie porównać i dopasować. Normalnie tragedia. Skończy się to tak, że oleję sprawę i wsadzę z powrotem stare tulejki :icon_evil: Ale co z tego wyjdzie nie wiem. Edytowane 25 Stycznia 2010 przez ptr82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.