ghollum Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Czy przypadkiem po popchnięciu w dół ta podkowa nie powinna odbijać w górę na jakiejs sprężynie? U mnie jak ją nagnę to sobie zostaje w takiej pozycji(nie próbowałem tak odpalać)Jasne że powinna się sama cofnąć, cofnąć ją powinna sprężyna mechanizmu odśrodkowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Ja to zdjąłem bez ściagania cylindra.Chociaz długo kombinowałem żeby wyjąc dekiel bo wychodzi tylko w jednym położeniu i jeszcze trzeba mu"pomóc". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Dzisiaj dokreciłem srube regulacyjną (19) i próbuję palić moto. Niestety kopka nie chce isc w dół, jezli idzie to słychać jakieś tarcie z silnika, tak jakby po dokreceniu 19nastki cos w tym mechanizmie na siłę odsrodkową uruchamiającym zawór tarło.Cofnąłem tą srubę 2obroty i chcę zablokowac tą małą srubką 8semką wkręcaną od dołu pod skosem-niestety po dokreceniu nie blokuje ona 19nastki, którą mozna swobodnie kręcic nawet bez klucza.Wykreciłem ją i okazuje sie ze jest b. krótka(moze z 1cm gwintu) i nie sięga nawet do tej regulacj(chyba ze ona ma tylko dopychac jakis wałeczek, który sięga do tej regulacji??), tak czy siak nie mogę zablokowac regulacji, mogę jedynie wrócic do stanu poprzedniego, czyli tak wykeciec regulację by dało się ją zablokowac tym korkiem na klucz 30. Jednak w tej pozycji zaworu nie da się ruszyć nawet srubkorętem. Odpaliłem moto i po rozgrzaniu całkiem wysoko się kręci i trzeba go dobrze przytrzymac na pełnym gazie zeby złapał 'odcinkę'. Idzie zdjąc cylinder zarem z głowicą czy jątez muszę zdzierać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 (edytowane) Dzisiaj dokreciłem srube regulacyjną (19) i próbuję palić moto. Niestety kopka nie chce isc w dół, jezli idzie to słychać jakieś tarcie z silnika, tak jakby po dokreceniu 19nastki cos w tym mechanizmie na siłę odsrodkową uruchamiającym zawór tarło.Cofnąłem tą srubę 2obroty i chcę zablokowac tą małą srubką 8semką wkręcaną od dołu pod skosem-niestety po dokreceniu nie blokuje ona 19nastki, którą mozna swobodnie kręcic nawet bez klucza.Wykreciłem ją i okazuje sie ze jest b. krótka(moze z 1cm gwintu) i nie sięga nawet do tej regulacj(chyba ze ona ma tylko dopychac jakis wałeczek, który sięga do tej regulacji??), tak czy siak nie mogę zablokowac regulacji, mogę jedynie wrócic do stanu poprzedniego, czyli tak wykeciec regulację by dało się ją zablokowac tym korkiem na klucz 30. Jednak w tej pozycji zaworu nie da się ruszyć nawet srubkorętem. Odpaliłem moto i po rozgrzaniu całkiem wysoko się kręci i trzeba go dobrze przytrzymac na pełnym gazie zeby złapał 'odcinkę'. Idzie zdjąc cylinder zarem z głowicą czy jątez muszę zdzierać?Bez problemu zdejmiesz cylek razem z głowicą, spróbuj dać dłuższą śrubkę blokującą regulacje może ktoś wpakował tam co miał. Edytowane 12 Kwietnia 2011 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 I tak wypada obadać jak tłok wygląda, trudno, trzeba rozebrać, jeszcze tylko w ten weekend po torze polatam ze 2h bo juz się umowiłem, a potem XLka wraca do gry :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 I tak wypada obadać jak tłok wygląda, trudno, trzeba rozebrać, jeszcze tylko w ten weekend po torze polatam ze 2h bo juz się umowiłem, a potem XLka wraca do gry :icon_mrgreen:No wypada, różnie tam w środku może być :wink:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 (edytowane) Hej, słyszał ktoś uszczelkach WOSSNERA?http://allegro.pl/to...1565549054.htmlw tym zestawie jest uszczelka pod głowicę w razie czego? Bo nie wiem jak ma wygladać...Powiadacie, ze na się zdjąc cylinder bez ruszania głowicy w exc? Nie ma szpilek? Edytowane 19 Kwietnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Hej, słyszał ktoś uszczelkach WOSSNERA?http://allegro.pl/to...1565549054.htmlw tym zestawie jest uszczelka pod głowicę w razie czego? Bo nie wiem jak ma wygladać...Powiadacie, ze na się zdjąc cylinder bez ruszania głowicy w exc? Nie ma szpilek?Są tam na zdjeciu jakieś oringi, cylinder zdejmiesz bez demontowania głowicy tylko musisz rozpiąć zawór wydechowy. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 (edytowane) Jjank przecież pisałem Ci że bez problemu ściągniesz cylek z głowicą, żadnego zaworu nie trzeba rozpinać to nie 300etka. Co do zestawu uszczelek to tak są tam wszystkie uszczelki na górę silnika łącznie z uszczelką pod cylek. Edytowane 20 Kwietnia 2011 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Jjank przecież pisałem Ci że bez problemu ściągniesz cylek z głowicą, żadnego zaworu nie trzeba rozpinać to nie 300etka. Co do zestawu uszczelek to tak są tam wszystkie uszczelki na górę silnika łącznie z uszczelką pod cylek.Jeśli nie trzeba to sory za wprowadzenie w błąd. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Mam dwa problemy z swoim katem. Pierwszy problem to taki, że tylny hamulec mi nie działa, naciskam i dochodzi do końca, nigdzie nie widać żeby lał się płyn hamulcowy. Wygląda na to, że nie trzyma ciśnienia. Próbowałem odpowietrzać, żadnych bąbelków powietrza nie było. Drugi problem to końcówka wydechu cały czas mi odpada, nie wiem czy tam ma być jakaś śrubka? Widać, że jest gwint o średnicy wylotu ale chyba jej brakuje. Model i rocznik kata to EXC 125 2005. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal449 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 chcę kupić motor ktm exc 125.Czy można go porzdzić i czy jest w dobrym stanie poradzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 chcę kupić motor ktm exc 125.Czy można go porzdzić i czy jest w dobrym stanie poradzić Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Mecze sie z swoim moto. Mam odczucie, ze wolno sie wkreca na obroty, jezdziilem na innym kacie 125 i duzo lepiej sie wkrecal od mojego. Gorny zakres obrotow jest taki sam co w kacie kolegi. Zastanawiam sie co moze byc przyczyna. Motor posiada standardowy caly uklad wydechowy, w gazniku mam glowna dysze 185, iglica ustawiona na czwartym rowku. Mecze sie z swoim moto. Mam odczucie, ze wolno sie wkreca na obroty, jezdziilem na innym kacie 125 i duzo lepiej sie wkrecal od mojego. Gorny zakres obrotow jest taki sam co w kacie kolegi. Zastanawiam sie co moze byc przyczyna. Motor posiada standardowy caly uklad wydechowy, w gazniku mam glowna dysze 185, iglica ustawiona na czwartym rowku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 patrzyłeś czy zawór wydechowy do końca się otwiera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.