wabik Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Wstyd jak nie wiem . Jak się okazało poprzedni właściciel zamontował wyłącznik awaryjny no i on był włączony, kolega o tym nie wiedział (myślał że tak ma być) no i dwa dni biegał i rozkręcał maszyne na drobne :icon_eek: . Teraz jest :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychuda Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 mam takie pytanko, a mianowicie jak smarować tylko amortyzator, bo zaczął skrzypieć. wziąć smar do łańcucha i napsikać do niego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 (edytowane) brunox deo Edytowane 16 Maja 2008 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rivera666 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Chlopaki. Kupile Exc 125.Co ile w co mam zagladac?Co ile olej ?Co ile filtry i te inne? W ogole mam pytanko. Kupilem moto z rozlaczonym predkosciomierzem. ; /Wykrecilem go i okazalo sie ze tam sa jakies dwa kabelki uciete gdzie mam je podlaczyc gdzies do silnika szukac czy moze gdzies przy kole?Ma moze ktos schemat elektroniki exc 125 ? Moj to 2001 rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Masz tam rowerowy licznik sigma, wiec przewody idą tylko do sensora w okolicach przedniego zacisku. Lutownica w ręce, 5min i po robocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rivera666 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Okk. Dzieki wielkie ;D A co ile mam zagladac do oleju, filtra? Co ile mam cos wymieniac?A łancuch mam byc naciagniety bardzo czy czy ma zwisac i opierac sie na slizgaczach ? I czesto mam tak ze przyjezdzam z terenu po calodziennej jezdzie, postawie go w garazu na drugi dzien wchodze nie moge go opdalic. a palil od starzala zawsze. Tata mi mowil ze jak tak mam biore strzykawke i wsstrzykuje paliwo pod swiece wkrecam szybko swiece i odpala !a czemu jak pojezdze godzinke w terenie wroce i na drugi dzien pali od strzala a po calym dniu musze preprowadzac takie zabiegi ? Cos nie tak z moto?Jeszcze jedno pytanko. Co zrobic zeby odpalic szybko moto jak wyjezdze paliwo do konca? Osatnio zdazylo mi sie pare razy wyjezdzic do konca i wlalem paliwo do zbiornika i musialem go kopac z pol godziny a moze i wiecej zeby odpalil. Ale nie zawsze cos daje takie dlugie kopanie. Musialem zrobic tak jak wyzej opisalem ze strzykawka i jezdzil. Ssanie pomoze mi ? I w ogole to ssanie moje fukncjonuje jak pompka ja je wyciagam a ona odbija i spowrotem jest jak przed wyciagnieciem. To ssanie w ogole ssanie? Jak go uzywac? Trzymac w gorze i kopac moto ? Z gory dzieki : D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Jak zimny to robie tak: odkręcam kramik, ssanie (u mnie jak i u innych ssanie zostaje w górze) , zapłon, 3 kopnięcia i motor chodzi. A jak ciepły (nie zależnie ile jeżdźę) to bez ssania strzał lub dwa wystarczy. Jak paliwo sie skończy to tak: ssanie 3-5 kopnięcia bez zapłonu, włączam zapłon i chodzi. Odpalaj zawsze bez gazu.Tak powinien palić jak jest wszystko ok. :rolleyes: A co do łańcucha to naciągnij go tak żeby miał luz na środku ok 3cm. A jak jest używany to ustaw taki luz kiedy łańcuch jest najbardziej naprężony(nie równo sie wyciąga). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 (edytowane) filtr myjesz jak jest brudnyłańcuch powinien mieć luz na 1-2 palce http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...b1e5156b8b.html aby zalać gaźnik przechyl moto o 45st i poczekaj aż przez przelew paliwo poleci Edytowane 21 Maja 2008 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 I w ogole to ssanie moje fukncjonuje jak pompka ja je wyciagam a ona odbija i spowrotem jest jak przed wyciagnieciem. To ssanie w ogole ssanie? Jak go uzywac? Trzymac w gorze i kopac moto ? Z gory dzieki : D To jest taka mała wada KTM-ów, ja to miałem i moi znajomi też znajomi...Poprostu coś się tam wyrobiło( ale nie potrafie sprecyzować co konkretnie :icon_mrgreen: ) ja sobie z tym poradziłem tak, że mocno owinąłem tą gumę na ssaniu, cienkim drutem i było ok i już nie odbijało.... Ja braknie Ci paliwa i lejesz nowe to robisz tak:- zalej paliwo i odkreć kranik :biggrin: - potem przechyl moto mocno na bok, tak, żeby paliwo spłyneło i troszke wylalo sie przez te wężyki z gaźnika....- kopnij lekko 2/3x,- i potem kopnij mocniej(normalnie),najlepiej ze ssaniem....pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Witam!! Pytania i odpowiedz:D Jaki Naped załozyc do EXC 125 tani i zarazem dobry przednia zebata tylna i lancuch co polecicie?Ile gdzies kosztuje nowy zawor wydechowy caly mechanizm ?? Do EXC 125? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 (edytowane) Witam!! Pytania i odpowiedz:D Jaki Naped załozyc do EXC 125 tani i zarazem dobry przednia zebata tylna i lancuch co polecicie?Ile gdzies kosztuje nowy zawor wydechowy caly mechanizm ?? Do EXC 125? Za zawór do ktm gs powiedzieli mi ok 400zl-dostepne tyko u przedstawiciela ktm.Zebątki kup WRP i łańcuch DID 520 o ringowyPS:Albo tani,albo dobry :icon_razz: Edytowane 24 Maja 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 zębatki VAZ i DID oringowy. zestaw typu low budget poniżej 280zł Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 zębatki VAZ i DID oringowy. zestaw typu low budget poniżej 280złNo za 280zl to raczej cudu nie będzie za w miare dobry zestaw juz ok 500zl trzeba dać ale w 125 raczej da rade :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 No za 280zl to raczej cudu nie będzie za w miare dobry zestaw juz ok 500zl trzeba dać ale w 125 raczej da rade :icon_razz: w exc 250 2t 4 tys km wytrzymał taki zestaw Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 w exc 250 2t 4 tys km wytrzymał taki zestawe no to calkiem calkiem.... :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.