Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam maly problem. Czuje jak by moj Exc stracil na mocy.

Kurde do tej pory zdawal mi sie taki mocny zrywny ! a teraz wsiadam i zdaje mi sie jak by za slaby bez mocy. Czy moze cos w silniku juz trzeba wymienic? a moze to wina mieszanki? Lalem 1:50 ale teraz zaczelme troszke wiecej dolewac.

AA ! Wlasnie zauwazylem ze jak lece na prostej np. asfaltem to daje gaz powoli idzie do jakis obrotow i jak by koniec byl i jak potem zwolnie i odkrece manetka do oporu to idzie do tych obrtowo co napisalem wyzej taki przeskok jak by [ spadek mocy ] i znow zryw ! Co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam maly problem. Czuje jak by moj Exc stracil na mocy.

Kurde do tej pory zdawal mi sie taki mocny zrywny ! a teraz wsiadam i zdaje mi sie jak by za slaby bez mocy. Czy moze cos w silniku juz trzeba wymienic? a moze to wina mieszanki? Lalem 1:50 ale teraz zaczelme troszke wiecej dolewac.

AA ! Wlasnie zauwazylem ze jak lece na prostej np. asfaltem to daje gaz powoli idzie do jakis obrotow i jak by koniec byl i jak potem zwolnie i odkrece manetka do oporu to idzie do tych obrtowo co napisalem wyzej taki przeskok jak by [ spadek mocy ] i znow zryw ! Co to moze byc?

 

 

A jak tam kolego tłoczek sie miewa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a filtr powietrza, może masz źle iglice ustawioną a to na pewno nie mieszanka , spróbuj odkręcić na maksa manetke jak sie będzie dusił (tak jak by kaszlał) a dopiero po jakimś czasie wejdzie na obroty to znaczy że iglica jest źle ustawiona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motor kupilem miesiac temu.

Ziomek co sprzedawal wdawal sie calkowicie w pozadku mial w garazu jeszcze Sx 525 i Hayabuse i twierdzil ze dopiero moto po remoncie bylo i nie jezdzo praktycznie. Wiec wierze i chyba tlok razcej nie. A Dusic moto sie nie dusi ! Smigalem dzis na jeden dwa to smigal chyba w miare normalnie. Zero zastrzezen ale jak pojechalem po kwiatki dla mamy to bylo tak jak opisalem.

A tak na marginesie jak nacignac mam łancuch? Bo nie mam pojecia jak to zrobic ! : /

Filtr musze wyczuscic moze to wine tego ?

ale chyba bez przesady. No nie wiem kurde pomocy ! Bo moze piasektt masz jednak racje. Moze dac go gdzies na przeglad silnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr powinieneś czyścić co mniej wiecej 2 jazdy no chyba że tylko jeździsz po ulicy to raczej dużo rzadziej, a łańcuch to naciągnij jak ci wyżej mówiono, najlepiej ściągnij sobie serwisów kę i tam masz wszytko ładnie opisane, ja mam chyba nawet na wahaczu napisane jak łańcuch naciągać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie stanie bo silniki benzywnowe szczególnie 2T podatne są na wode i zaraz gasna. Co do takiego wodowania to zalejesz filtr pwietrza silnik może zaciągnać po za tym faźnik do czyszczenia itp..

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko. Co sie stanie jak bede wodowal swoim Exc 125 w wodzie po kanape? Silnik caly pod woda tylko kanapa nad powierzchnia ! Czy moge tak zrobic? Czy nic sie nie stanie? Motor mi sie stanie zalany pod woda ?

no jak bedziesz chciał tak jeździć w wodzie to daleko nie zajedziesz bo jak przez filtr powietrza naleje się woda (jak będzie jej na prawe duzo)to później do gaźnika a w gaźniku to już chyba sobie wyobrażasz co się stanie jak będziesz na wodzie jeździł, oczywiście jak jakiś przejazd przez wodę to raczej nie powinno się nic stać, raczej jak ci się tak motor utopi to nie odpalaj go zanim nie posprawdzasz czy gdzieś do silnika się woda nie dostała, taka moja rada

 

do świecy to sie raczej nic nie stanie, bo świeca jest wkręcona na gwint który jest raczej szczelny wiec przez świece to raczej sie nic nie dostanie, ja bym bardziej na filtr powietrza typował że on może być słabym ogniwem w pływaniu motorem

Edytowane przez zbychuda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odrazu mówię że przejrzałem temat i nie mogłem znaleźć satysfakcjonującej odpowiedzi. Problem dotyczy oleju do skrzyni w motocyklu KTM EXC 125 07rok. Kolega zastanawia się jaki olej zalać, ogólnie do srzyni zalecane są oleje raczej gęste 75W....... itp. Jednak w Serwisówce jest napisane że zaleca sie olej 15W50 do motocykla 4T a sprzedawca w olek motocykle sprzedał mu Castrola R4 o parametrach 10W50. Moim zdaniem skoro w silniku czterosuwowym olej zalewany do silnika odpowiada za smarowanie również skrzyni powinien dać rade również w skrzyni w dwusuwie. Jednak dla pewności chciał bym sie zapytać jaki wy olej lejecie i co o tym sądzicie ?? Z góry dzięki za pomoc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...