Skocz do zawartości

Problem z ukochanym Gixem 1000 K3 :(


Rekomendowane odpowiedzi

Jak nie jezdzisz na kole to nie masz sie czego bac - w 4 suwowym motocyklu.

Jezeli twoja Yamaha to 2 suw, to wogole nie masz sie czego bac.

 

Adam M.

 

Dziekuje za odpowiedź :icon_mrgreen:, uspokoiłeś mnie :-).

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do powstałej usterki nie da się ukryć, żę jest to tylko i wyłącznie moja wina, gdyż dopuściłem do niskiego stanu oleju ;) chyba najgłupszy i najbardziej wstydliwy błąd, tym bardziej, że nie jestem kompletnie zielony i coś tam sobie zawsze grzebałem w motorkach :icon_razz: Lecz po tym jak zobaczyłem budowę mojej miski olejowej i "ssaka" oleju dopuszczam 2 opcje :

 

1- podczas jazdy na kole zassało cały olej który pozostał w misce chwyciło troche powietrza i się stało ....

 

2- wydaje mi się bardziej prawdopodobna, gdyż "ssak" jest na samym dole miski i musiało by być naprawde mało oleju, żeby nie miał co zassać :icon_mrgreen: wydaje mi się, że gdzieś na ostrym hamowaniu silnikiem przy dużych obrotach pozostały olej "popłyna" na przód silnika i wtedy mogło zassać powietrze :icon_razz:

 

A może się mylę ;) Jeżeli tak to prosze mnie porawic pozdrawiam :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego stunterzy - robia przegrody w misce, a i same miski robia glebsze, i zmodyfikowane smoki, ale tak naprawde najlepszym sposobem jest przerobka calego ukladu na tzw sucha miske olejowa- nie wiem czy w takim GSXR 1000 si uda takie cos( z powodu braku miejsca na 2 sekcje pompy)...

Pozdr. Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jasne, dlatego ze przerobiony silnik Sporta, ktory stosuje Buell ma fabrycznie ten uklad olejenia, tak zreszta jak wszystkie silniki HD i wiele japonskich.

Akurat Suzuki, Honda i Kawa robia uklad olejenia mieszany ( zbiornikiem oleju jest miska olejowa ) i te konstrukcje nigdy na kole za dlugo nie pojezdza.

TDM bylby wlasciwym wyborem :flesje:

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam już po kłopocie :flesje: :clap: Udało mi sie kupić silnik za 3 tys zł :buttrock: igiełeczka, przbieg 7 tys udokumentowany, czyściutki, ostatnie 2 lata leżał w pokoiju właściciela, mam na niego miesięczna pisemną ( na umowie kupna-sprzedaży) gwarancję na zasadzie takiej, że gdy się zepsuje lub udowodnię, że było w nim coś grzebane w środku, nie będzie działać, będzie chodzić brzydko, coś będzie stukać itd. itp. to oddaję silnik i dostaję spowrotem swoje pieniądze :evil: Oczywiście już zamontowałem silnik, podłączyłem, zalałem nowy olej, zmieniłem wszystkie płyny itd. Chodzi pieknie troszke ciszej niż mój stary silnik i wydaje mi się troszcze mocniejszy :cool: Nie wiem czy dlatego, że dawno nie śmigałem, ale moim zdaniem lepiej przyspiesza, z niższych obrotów i łatwiej idzie na gume, i łatwiej podnieśc go na koło na 3 bo wcześniej tak sobie mu to wychodziło :wink: Więc jeśli ktoś by cośpotrzebował to mam silnik do 1000 K3 na części 15 tys przebiegu. W sprawie pytań podaje gadu-gadu : 5549553 pozdrawiam :icon_evil: :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i super ;)

Świetnie, że udało Ci się kupić igiełkę ;)

Tylko nie katuj go tak od razu ;) bo tak jak cabaniero pisze - znowu go zajedziesz w szybkim tempie...

 

Pozdrawiam :P

I co by się silniczek kręcił kupe kkm bez zaglądania :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ciekaw ile czasu minie zanim założysz nowy temat .."Problem z ukochanym Gixem K3" ? czy Gixer wypluje panwy szybciej czy później zależy tylko od Ciebie...

ee gsxr niedozarżniecia , moj dalej zapier.. az milo , mam ziomala co od dawien dawna meczy wszystkie gixxery w amerykanskiej serii endurance i nigdy mu zaden gixxer niepadl w wyścigu( sezon lata na silniku a potem moto idzie w cywil), no ale wiadomo wszystko pada bez smarowania :D

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc koledze mimo przewozu na panewce udało się wrócić do sezonu :D

Ja też wybiłem sobie już z głowy szlify wałów, dorabianie panewek itd, ale kupuję oryginalny nowy wał z kompletem korbowodów i panewek. Mam okazję kupić za śmieszne pieniądze, złożę, spróbuję. Panewki to problem do obejścia, tylko trzeba na spokojnie, nie napalać się na "tanie naprawy" i cierpliwie czekać na swoją okazję. Moja już się chyba trafiła, na wiosnę zdam relację z tego jak wychodzi naprawa panewek w ten sposób :)

Szerokiej :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...