Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1400


Rekomendowane odpowiedzi

Stan możesz mi uświadomić jak zmierzyć maksymalny moment obrotowy silnika na tylnym kole? Jak mi to wytłumaczysz może zrozumie twoj tok myslenia ze w europie podają moc silnika bez alternatora, może nawet bez sprzęgła i z tłokami o 1 pierscieniu żeby cyferki były wieksze niż hamerykańskie. Konkluzja - kargule i pawlaki.

 

 

Moc wszędzie poza USA podaje się na wale silnika - tak przyjęto i tyle.

Pomiar mocy na kole bez problemu da się przeliczyć na moc na silniku - wystarczy wiedzieć jakie są opory napędu. Na hamowni robi się to tak, że najpierw się mierzy moc na kole, a na koniec pomiaru wrzuca luz i wtedy mierzone są opory napędu. Uwzględnia się jeszcze odpowiednie współczynniki korekcyjne i już.

 

Mówienie o wyższości pomiaru w USA jest zupełnie bez sensu. W świecie tuningowym powszechnie znaną prwdą jest to, że wyniki pomiarów w USA są niewiarogodne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co w tym ciekawego???

W Suzuki wymiana oleju jest co 6tys.km a filtra oleju co 18tys.km,zdziwiony???

 

Wiesz mnie juz w zyciu malo rzeczy dziwi - bardziej w PL. Zastanow sie kto dzisiaj " produkuje" motocykle / pojazdy. Czy inzynierowie czy ksiegowi ? Krzekalkuluj, pokombinuj moze dojdziesz.

 

Mnie bardziej dziwi dlaczego pewne firmy podaja w roznych krajach rozne interwale service'owe. Zadziwiajace jest, ze w PL sa one zawsze najdluzsze, dlaczego ?

 

Moze wyjasnisz ?

 

:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziur,KS itd. Szkoda mi czasu na gadki z Wami bo wy to prawdziwi fochowcy-wszechwiedzacy jestescie.Ja tam wole w tym czasie sobie posmigac lub browara walnac :]

 

Widzisz ja w przeciwienstwie do Ciebie jak czegos nie wiem to sie pytam. Nie jest hanba czegos nie wiedziec. Zadalem Ci proste pytanie, szkoda, ze odpowiedzi na nie nie dostane ;)

 

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dla tych którzy już mają ZZR1400 z roczników 2006 i 2007 powinni dobrze sprawdzić rame w pobliżu mocowania amortyzatora (wahacza). Model 2008 teoretycznie ma już problem rozwiązany.

Zdjęcia poniżej to nie jest odosobniony przypadek, warto sprawdzić!

Podobnych postów jest dużo więcej na różnych forach Kawasaki i nie tylko.

 

http://www.zx14ninja.com/phpbb2/viewtopic.php?t=7408

 

http://s201.photobucket.com/albums/aa177/S...rame%20Failure/

 

http://www.zx14ninja.com/phpbb2/viewtopic....4511ff0d85f3520

Edytowane przez Kris_big
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Maly swiat,tak sie sklada ze tego kolesia,squareman357 to znam,mial kiedys cbr1100xx.

 

Gosc ma jakies 45 lat,jezdzi szybko aczkolwiek nie stantuje troche wysoki ponad 190 ,ale dopuszczalnej wagi nie przekracza,,,,,,,ale nie jest pewny czy to jest jego motor na zdjeciach.

 

To nie kwestia przypadku ze nigdy nie posiadalem Kawasaki lub Suzuki. :buttrock:

 

Tak na marginesie moce podawana w Stanach w magazynach sa z hamowni,moce w katalogach sa ustalane na biurku agencji reklamowej,i tyle,maja niewiele wspolnego z rzeczywistoscia.

 

Jedyne co warte uwagi to to ze wspolczynnik przegiecia w przypadku producentow europejskich jest mniejszy niz orientalnych,co nie zmienia faktu ze moc katalogowa jest wzieta z sufitu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tych którzy już mają ZZR1400 z roczników 2006 i 2007 powinni dobrze sprawdzić rame w pobliżu mocowania amortyzatora (wahacza). Model 2008 teoretycznie ma już problem rozwiązany.

Zdjęcia poniżej to nie jest odosobniony przypadek, warto sprawdzić!

Podobnych postów jest dużo więcej na różnych forach Kawasaki i nie tylko.

 

No i co z tą kawą?

Ja juz się zastanawiałaem nad używanym zzr1400! :)

Chyba wrócę do busy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dość często w nowych maszynach występuje syndrom wieku dziecięcego, dlatego najlepiej nigdy nie kupować motocykla z pierwszych trzech lat produkcji, ponieważ z czasem producent poprawia wady, które zostały przeoczone podczas testów.

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dość często w nowych maszynach występuje syndrom wieku dziecięcego, dlatego najlepiej nigdy nie kupować motocykla z pierwszych trzech lat produkcji, ponieważ z czasem producent poprawia wady, które zostały przeoczone podczas testów.

 

Pozdrawiam

Januszm

 

Dwa wystarczaja w zupelnosci.

 

:icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden dla japonii a 2 dla bmw :)

 

W japoni nie da rady poprawic wiec co dwa lada klepia cos nowego, z czym znowu sobie nie radza :) wiec znowu nowe :)

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale i w tym przypadku klienci zostali kierowcami doświadczalnymi.

Model na rok 2008 ma bardzo dużo elementów zmienionych w stosunku do 2006-2007, miedzy innymi ramę!

A więc jest tak jak januszm i ks-rider napisali, nie powinno się kupować modelu z pierwszych lat produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytalem cale 20 stron tego wywodu o ramach w ZX 14, wiekszosc postow to jest filozofowanie ale to tak jak u nas. Przedstawiono udokumentowane tylko 2 przypadki pekniecia ramy. Nie ma produktu w 100% idealnego, u kazdego producenta zdarzja sie wpadki. Nie rozumiem tylko podejscia Kawasaki ze nie chce wymienic przy tak powaznej usterce motocykla na nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...