Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1400


Rekomendowane odpowiedzi

tak tylko w USA litry mają po 115KM.

hehehe wez sie nie osmieszaj

to co tam jest podane to jest rzeczywista moc motocykla mierzona na kole, na hamowni

a to co w dowodzie jest rejestracyjnym i w katalogu to jest moc silnika mierzona na stanowisku pomiarowym z odpietym nawet alternatorem

wiec nie pisz ze amerykanskie motocykle sa zdlawione jak sie nie znasz.

w rzeczywistosci gdyby sie uprzec to motocykle na rynek amerykanski maja nawet ciut lepsze osiagi a to z racji mneijszych restrykcji zanieczyszczen powietrza - nie maja wiec one sondy lambda, ktora modyfikuje prace wtryskow i zaplonow na okreslonych obrotach - kastrujac osiagi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

honda do dzisiaj każe zmieniac olej co 12tys.

 

sorry kolego ale ne wiem z kad ty bierzesz te informacje ? W niemczech obecnie Yamaha daje interwale po 10 000 km. jezeli wiec wierzysz w te 12 000 km to juz Twoja sprawa. Suzuki, Kawa i Honda podaja co 6 000 km. I to jeszcze zalezy od modelu. Co do stanow to o ile sie nie myle co 3000 mil , x 1600 km.

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie to samo mialem pisac co ks-rider, tobie sie chyba tak wydaje bo za duzo sie nasluchales roznych opowiastek

honda daje tyle samo co kawa, dokladnie 6 tysiecy

a to ze ktos jezdzi i zmienia po 12 to nie znaczy wcale ze cos tam w silniku w dupe od tego nie dostaje...

Edytowane przez Stan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 tys to chodzi o zmiane filtra oleju ;)

to jeszcze powiedz mi gdzie zbiera sie caly syf w obiegu olejowym, bo jakos nie kumam :icon_mrgreen:

 

W/g Ciebie wymiana oleju co 6 000 km a filtra co 12 000 km, bardzo ciekawe. :icon_mrgreen: Czy moze inaczej ?

 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan - chyba jednak nie masz racji. ZX10r wersja usa czyli HR 78,2kW tj 106PS przy 10500r/min maksymalny moment obrotowy 86Nm przy i tu uwaga 5200r/min. Wresja otwarta tegomotocykla to 128,7kW tj 175 PS przy 11700r/min i 115Nm. Motocykle róznią się modułem cyfrowym i usa nie ma immobilaiser-a. Więc chyba ja mam z was polew.

Źródło - książeczka od mojej dziesiątki i www.kawasaki.com

Stan możesz mi uświadomić jak zmierzyć maksymalny moment obrotowy silnika na tylnym kole? Jak mi to wytłumaczysz może zrozumie twoj tok myslenia ze w europie podają moc silnika bez alternatora, może nawet bez sprzęgła i z tłokami o 1 pierscieniu żeby cyferki były wieksze niż hamerykańskie. Konkluzja - kargule i pawlaki.

Co do wymiany filtra oleju zawsze wymienia się z olejem a nie olej a filtr później bo jeszcze dobry.

Edytowane przez dziur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc silnika podana w dowodzie rejestracyjnym jest to moc mierzona na wale silnik. Maksymalny moment obrotowy motocykla na kole sprawdza sie przy pomocy hamowni inercyjnej. To ze twoje ZX - 10 jest zdlawione do 106 koni wynika zapewne ze ktos kupil je nastoletniemu dziecku jako na przyklad pierwszy motocykl. Oczywiscie takie ZX 10 moze miec oryginalny modul firmy kawasaki juz z ograniczona moca. Te modele sa bardzo popularne w japonii i tam sie je produkuje masowo. Wiekszosc motocykli sprowadzonych z Japonii jest wlasnie w ten sposob zdlawionych. W japonii niewiele osob ma motorki z pelna otwarta moca bo tam sa bardzo wysokie oplaty od mocy silnika.

 

W hondzie wymienia sie co 6 tys olej wiec nie wiem skad masz te informacje ze do dzisiaj co 12 tys sie wymienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan - moje zx10r jest kupione w Polsce i jest to wersja pełna. W książce natomiast masz podane wszystkie wersje jakie występują a są 2. Ta druga to własnie USA, Australia i cholera wie gdzie jeszcze hehe, może Japan. Wersja HR czyli bez czerwonej obwódki na stacyjce z napisem immobiliser ma 106PS i nie da się tego odblokować w żaden sposób tylko poprzez zmiane modułu cyfrowego. Z tego co wiem to homologacja jest jedna na USA w motocyklu palą się kierunki i ma w h*j odblaskowych kółeczek hehe. Więc nie wiem o jakich motocyklach piszecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze powiedz mi gdzie zbiera sie caly syf w obiegu olejowym, bo jakos nie kumam :biggrin:

 

W/g Ciebie wymiana oleju co 6 000 km a filtra co 12 000 km, bardzo ciekawe. :icon_exclaim: Czy moze inaczej ?

 

:D

A co w tym ciekawego???

W Suzuki wymiana oleju jest co 6tys.km a filtra oleju co 18tys.km,zdziwiony???

 

 

Stan - chyba jednak nie masz racji. ZX10r wersja usa czyli HR 78,2kW tj 106PS przy 10500r/min maksymalny moment obrotowy 86Nm przy i tu uwaga 5200r/min. Wresja otwarta tegomotocykla to 128,7kW tj 175 PS przy 11700r/min i 115Nm. Motocykle róznią się modułem cyfrowym i usa nie ma immobilaiser-a. Więc chyba ja mam z was polew.

Źródło - książeczka od mojej dziesiątki i www.kawasaki.com

Stan możesz mi uświadomić jak zmierzyć maksymalny moment obrotowy silnika na tylnym kole? Jak mi to wytłumaczysz może zrozumie twoj tok myslenia ze w europie podają moc silnika bez alternatora, może nawet bez sprzęgła i z tłokami o 1 pierscieniu żeby cyferki były wieksze niż hamerykańskie. Konkluzja - kargule i pawlaki.

Co do wymiany filtra oleju zawsze wymienia się z olejem a nie olej a filtr później bo jeszcze dobry.

Znow mam polew :icon_biggrin:

Czlowieku,takie brednie piszesz ze az mi Cie zal :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Angel - nawet nie wiesz jak mi żal ciebie. Chcesz sie douczyć zadzwoń 042 2506050. Proszę cię tylko nie powal ich na kolana.

Ze smiechu oczywiście.

Angel - super znawca dziesiątek - napisz mi co wiesz o tym motocyklu a potem komentuj to co ja naskrobalem.

Edytowane przez dziur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Angel - nawet nie wiesz jak mi żal ciebie. Chcesz sie douczyć zadzwoń 042 2506050. Proszę cię tylko nie powal ich na kolana.

Ze smiechu oczywiście.

Angel - super znawca dziesiątek - napisz mi co wiesz o tym motocyklu a potem komentuj to co ja naskrobalem.

:flesje: :icon_razz: :biggrin: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W hondzie wymienia sie co 6 tys olej wiec nie wiem skad masz te informacje ze do dzisiaj co 12 tys sie wymienia...

 

 

kupiłem cbr 1000rr z salonu i w instrukcji obsługi dołączonej do tego modelu jest zawarta tabela przegladow, wymian, regulacji itp i....stoi jak byk ze olej z filtrem co 12000km i nie ma zadnej mowy o tym ze chocby jeden z tych elementow co 6000km

 

PS przepraszam ze nie dotrzymałem tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LENAR - wg Angela i innych jest to cbr z matrixa albo z keypaxa :D

Zaraz ci napiszą ze chinska podróbe kupiłeś bo honda by tak nie napisała.

P.S. i co Angel dzwoniłeś? Stać cie tylko na buzki z panelu? Napisz coś o tych dychach bo wiem ze miałeś ich całe stado, wiekszosc wersje usa oczywiscie dużo mocniejsze niz te europejskie bo w usa wychodzą z turbiną i podtlenkiem w serii ;) . Mam inna teorie dla ciebie - dziesiątka w usa jest mocniejsza niz F1 Massa-y. Co ty na to? Napisz to może łykacze to przyjmą jako super nowinke :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...