Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie XR


Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem po co ludzie tam pchahją ten podciśnieniowy-przecież ten motocykl traci 50% uroku

 

załóż oryginalny mechaniczny

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Kupiłem Honde Xr 650 i mam 2 problemy. Przy odpalaniu rozrusznik kręci ale czasami za trybi a czasami nie, co może być tego przyczyna jak to naprawić i jak podłączyć bieg neutralny do kontrolki. Nie znam się za bardzo na motorach i proszę o wyrozumiałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

sprzęgło rozrusznika? :D

chopie jak się nie znasz to daj komus kto sie zna bo inaczej biada motórowi! :biggrin:

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

panowie jest taka sprawa - zdjąłem tylnie koło do przerzucenia opony i przypadkiem zauważyłem że jedno łożysko generalnie rzecz mówiąc zmarło ( praktycznie się nie obraca może ledwo ledwo )drugie generalnie też nie jest bez szału i teraz tak :

 

taki komplet załatwi sprawę na długi czas

http://allegro.pl/lozyska-kola-tyl-honda-xr-250-350-600-r-i2781147250.html

 

czy to badziew i lepiej spróbować zakombinować coś od skf albo FAG po wymiarach i simmeringi kupić osobno (co wyjdzie drożej ?? )

 

czy generalnie rzecz biorąc ten all balls to chińszczyzna i jak nie mam kasy to lepiej dobrać zwykłe chińskie łożyska kulowe po wymiarach i simmerinigi osobno bo to pewno wyjdzie taniej a jakość porównywalna (do tico komplet kulowych łożysk do koła -chińskich ofkorz jakaś tam optima czy inne podobne, które są 2 razy większe +simmeringi kosztuje 12 zł. więc jeśli ten all balls ma być nędznej jakości to wolę coś dosztukować -chociaż zaoszczędzę )

 

z tego co wyczytałem sprawa nie cierpiąca zwłoki bo jazda z takim łożyskiem grozi pęknięciem piasty więc mam przerwę między sezonami :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie jest taka sprawa - zdjąłem tylnie koło do przerzucenia opony i przypadkiem zauważyłem że jedno łożysko generalnie rzecz mówiąc zmarło ( praktycznie się nie obraca może ledwo ledwo )drugie generalnie też nie jest bez szału i teraz tak :

 

taki komplet załatwi sprawę na długi czas

http://allegro.pl/lo...2781147250.html

 

czy to badziew i lepiej spróbować zakombinować coś od skf albo FAG po wymiarach i simmeringi kupić osobno (co wyjdzie drożej ?? )

 

czy generalnie rzecz biorąc ten all balls to chińszczyzna i jak nie mam kasy to lepiej dobrać zwykłe chińskie łożyska kulowe po wymiarach i simmerinigi osobno bo to pewno wyjdzie taniej a jakość porównywalna (do tico komplet kulowych łożysk do koła -chińskich ofkorz jakaś tam optima czy inne podobne, które są 2 razy większe +simmeringi kosztuje 12 zł. więc jeśli ten all balls ma być nędznej jakości to wolę coś dosztukować -chociaż zaoszczędzę )

 

z tego co wyczytałem sprawa nie cierpiąca zwłoki bo jazda z takim łożyskiem grozi pęknięciem piasty więc mam przerwę między sezonami :D

Ja bym kupił na hurtowni jakiegoś SKF lub podobne a zimmery dobrał po wymiarze. Zawsze tak robie i wytrzymuje dłużej niż jakieś badziewne zestawy, a all bals hmm... nie jest wzorem wytrzymałości :D, nawet w dziwgniach tylnego zawieszenia bo za podobną cene kupisz sporo lepsze łożyska. Ja zawsze kompletowałem z hurtowni bo mam na miejscu więc mi nie zależy.

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

All balls to trochę ściema, bo łożyska są KOYO, może simmery sami wytwarzaja. Michoa musisz ustalić jakie masz te uszczelniacze, bo jeśli masz z uszczelniaczem pyłowym w jednym (są dwie powierzchnie uszczelniające) to bardzo małe szanse na kupienie tego. Akurat teraz czekam na takie cacko z ASO za okrągłe 24zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

element numer 25 to simmering a w zestawach allbalsa są 2 więc gdzie drugi ??

wygooglowałem :

 

łożyska mają numery 6204 i 6203 jakby ktoś szukał na allegro z FAG-a oba łożyska kosztują 10 zł co daje 20 zł-skf są droższe ale skf exploer są tłuczone w chinach więc chyba lepiej fag ??

simmering to 25x40x7-4 zł najtańszy

 

nawet w dziwgniach tylnego zawieszenia bo za podobną cene kupisz sporo lepsze łożyska. Ja zawsze kompletowałem z hurtowni bo mam na miejscu więc mi nie zależy.

 

tu będzie dopiero krew i flaki bo jest luz na pro-linku i amor tylni mi cienkie więc będe musiał to rozwalić a pamiętam jak w dt 80 ośke wahacza trzeba było wyciskać 80tonową prasą (wcześniej było siekanie jej kątówką i wiertarką żeby wahacz wyjąć ) no ale co zrobić :D

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie osobiście personalnie wpienia, że ludzie nie serwisują wahacza. W DeTce kiwaczkę musiałem wyrzucić a kawie rozbierając na czas mam trudności. Jak się zaspawa rdzą to baj baj maszkaro. Simmer tak jak mówię, wydłub stary i zobacz jaki to typ żebyś się nie pomylił. Łożyska SKF są wytwarzane w różnych państwach w zależności od rozmiaru/typu i to, chiny to tylko ułamek produkcji. FAG są ok ale mi się udało zajeździć takie szybciej niż OEM Kawy. Yamaha używa NTN i KOYO i chyba takich bym się trzymał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łozyska do koła lepiej kupic w sklepie z łozyskami i zimmerami np fag, zimmery tak samo, byle jakie, koles w sklepie podpowiedział mi kiedys ze do kół do enduraka lepiej wsadzic 1-2mm grubszy zimmer niz podaje manual i chyba faktycznie to sie sprawdza bo cały sezon przelatałem bez wymiany w kacie, a w tamtym wymieniałem 2x, do kola z tyłu treba nawalic smaru do oporu zeby nie miała gdzie osadzic sie rdza, cala operacja to 20-30zł, kupowanie allballsa do kół to głupota

 

remont wahacza i kiwaczki to gorsza sprawa, w kawie nie udało mi sie wybic ośki wahacza, musiałem uciąc i dorobic, chyba od nowosci nie była wyjmowana, łozyska wahacza wziałem pivot works, 100zł drozsze niz allbals (200zł) ale ponoc warto dołozyc, a do kiwczki miałem tylko orginały (np zimmery po 60zł, łozyska ponad 200zł...), w xr masz napewno zamienniki wiec w 300zł idzie sie wyrobic, cieknacy amor najlepiej wymienic na sprawna uzywkę

 

nawet w dziwgniach tylnego zawieszenia bo za podobną cene kupisz sporo lepsze łożyska. Ja zawsze kompletowałem z hurtowni bo mam na miejscu więc mi nie zależy.

do jakiego moto do kiwaczki dobrałes łozyska w hurtowni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cieknacy amor najlepiej wymienic na sprawna uzywkę

 

nie lepiej oddać do regeneracji ?? jak dobrze zrobią to chyba posłuży a jak kupie używkę która po pierwszym wypadzie zacznie cieknąć to co dalej ??

 

u mnie kumpel tak kupował używane amory do dt 80 że ma 4 sztuki wszystkie leją i jeden coś tam pracuje a reszta to na sprężynie tylko....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporo zależy od amora. Ja np. w kawie i bandziorze mam nierozbieralne zaspawane i zgrzane na amen. To samo GSF600. Detka chyba jest rozbieralna ale nie dotykałem tego.

jjank - Mogłeś walić do ASO z ośką, ja też myślałem, że będzie majątek a na miejscu krzyknęli chyba 60zł za OEM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie lepiej oddać do regeneracji ?? jak dobrze zrobią to chyba posłuży a jak kupie używkę która po pierwszym wypadzie zacznie cieknąć to co dalej ??

zapytaj motofisha, moze on by miał, a raczej lipy nie ożeni, regeneracja wyjdzie drożej i tez nie wiadomo ile to pojezdzi, jak chcesz to mam sprawny amor z klxa, ma pełną regulację i bardzo duzy jej zakres, mozna zrobic go na miękkosc XTka do turystyki albo CRki, do ostrej jazdy bajka

jjank - Mogłeś walić do ASO z ośką, ja też myślałem, że będzie majątek a na miejscu krzyknęli chyba 60zł za OEM.

mam tu u siebie takiego pana Cześka, za 20zł zrobił mi tą ośkę, potem trochę plułem sobie w brodę bo gościu ma duzo czasu i za parę złotych pewnie chętnie powstawiałby mi w kiwaczkę tulejki pod typowe łożyska ze sklepu, no ale trudno liczę, ze za mojej kadencji juz się progresja w tej kawie nie rozleci, rozbiorę to wkrtóce i nasmaruję zeby miec spokój w sezonie, wahacztak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...