dyzio87 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Dziekuje bardzo za odpowiedz, głównie mi chodziło o porównanie zachowania motocykla z podcisnieniowym gaźnikiem z hondy nx 650 dominator a oryginalnym keihinem.Spróbuje kupić i założyć oryginał.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 nie wiem po co ludzie tam pchahją ten podciśnieniowy-przecież ten motocykl traci 50% uroku załóż oryginalny mechaniczny Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek9511 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 WitamKupiłem Honde Xr 650 i mam 2 problemy. Przy odpalaniu rozrusznik kręci ale czasami za trybi a czasami nie, co może być tego przyczyna jak to naprawić i jak podłączyć bieg neutralny do kontrolki. Nie znam się za bardzo na motorach i proszę o wyrozumiałość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 sprzęgło rozrusznika? :Dchopie jak się nie znasz to daj komus kto sie zna bo inaczej biada motórowi! :biggrin: Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 panowie jest taka sprawa - zdjąłem tylnie koło do przerzucenia opony i przypadkiem zauważyłem że jedno łożysko generalnie rzecz mówiąc zmarło ( praktycznie się nie obraca może ledwo ledwo )drugie generalnie też nie jest bez szału i teraz tak : taki komplet załatwi sprawę na długi czas http://allegro.pl/lozyska-kola-tyl-honda-xr-250-350-600-r-i2781147250.html czy to badziew i lepiej spróbować zakombinować coś od skf albo FAG po wymiarach i simmeringi kupić osobno (co wyjdzie drożej ?? ) czy generalnie rzecz biorąc ten all balls to chińszczyzna i jak nie mam kasy to lepiej dobrać zwykłe chińskie łożyska kulowe po wymiarach i simmerinigi osobno bo to pewno wyjdzie taniej a jakość porównywalna (do tico komplet kulowych łożysk do koła -chińskich ofkorz jakaś tam optima czy inne podobne, które są 2 razy większe +simmeringi kosztuje 12 zł. więc jeśli ten all balls ma być nędznej jakości to wolę coś dosztukować -chociaż zaoszczędzę ) z tego co wyczytałem sprawa nie cierpiąca zwłoki bo jazda z takim łożyskiem grozi pęknięciem piasty więc mam przerwę między sezonami :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 (edytowane) panowie jest taka sprawa - zdjąłem tylnie koło do przerzucenia opony i przypadkiem zauważyłem że jedno łożysko generalnie rzecz mówiąc zmarło ( praktycznie się nie obraca może ledwo ledwo )drugie generalnie też nie jest bez szału i teraz tak : taki komplet załatwi sprawę na długi czashttp://allegro.pl/lo...2781147250.html czy to badziew i lepiej spróbować zakombinować coś od skf albo FAG po wymiarach i simmeringi kupić osobno (co wyjdzie drożej ?? ) czy generalnie rzecz biorąc ten all balls to chińszczyzna i jak nie mam kasy to lepiej dobrać zwykłe chińskie łożyska kulowe po wymiarach i simmerinigi osobno bo to pewno wyjdzie taniej a jakość porównywalna (do tico komplet kulowych łożysk do koła -chińskich ofkorz jakaś tam optima czy inne podobne, które są 2 razy większe +simmeringi kosztuje 12 zł. więc jeśli ten all balls ma być nędznej jakości to wolę coś dosztukować -chociaż zaoszczędzę ) z tego co wyczytałem sprawa nie cierpiąca zwłoki bo jazda z takim łożyskiem grozi pęknięciem piasty więc mam przerwę między sezonami :DJa bym kupił na hurtowni jakiegoś SKF lub podobne a zimmery dobrał po wymiarze. Zawsze tak robie i wytrzymuje dłużej niż jakieś badziewne zestawy, a all bals hmm... nie jest wzorem wytrzymałości :D, nawet w dziwgniach tylnego zawieszenia bo za podobną cene kupisz sporo lepsze łożyska. Ja zawsze kompletowałem z hurtowni bo mam na miejscu więc mi nie zależy. Edytowane 7 Grudnia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 All balls to trochę ściema, bo łożyska są KOYO, może simmery sami wytwarzaja. Michoa musisz ustalić jakie masz te uszczelniacze, bo jeśli masz z uszczelniaczem pyłowym w jednym (są dwie powierzchnie uszczelniające) to bardzo małe szanse na kupienie tego. Akurat teraz czekam na takie cacko z ASO za okrągłe 24zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 (edytowane) http://www.cmsnl.com...12.html#results element numer 25 to simmering a w zestawach allbalsa są 2 więc gdzie drugi ??wygooglowałem : łożyska mają numery 6204 i 6203 jakby ktoś szukał na allegro z FAG-a oba łożyska kosztują 10 zł co daje 20 zł-skf są droższe ale skf exploer są tłuczone w chinach więc chyba lepiej fag ??simmering to 25x40x7-4 zł najtańszy nawet w dziwgniach tylnego zawieszenia bo za podobną cene kupisz sporo lepsze łożyska. Ja zawsze kompletowałem z hurtowni bo mam na miejscu więc mi nie zależy. tu będzie dopiero krew i flaki bo jest luz na pro-linku i amor tylni mi cienkie więc będe musiał to rozwalić a pamiętam jak w dt 80 ośke wahacza trzeba było wyciskać 80tonową prasą (wcześniej było siekanie jej kątówką i wiertarką żeby wahacz wyjąć ) no ale co zrobić :D Edytowane 7 Grudnia 2012 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Mnie osobiście personalnie wpienia, że ludzie nie serwisują wahacza. W DeTce kiwaczkę musiałem wyrzucić a kawie rozbierając na czas mam trudności. Jak się zaspawa rdzą to baj baj maszkaro. Simmer tak jak mówię, wydłub stary i zobacz jaki to typ żebyś się nie pomylił. Łożyska SKF są wytwarzane w różnych państwach w zależności od rozmiaru/typu i to, chiny to tylko ułamek produkcji. FAG są ok ale mi się udało zajeździć takie szybciej niż OEM Kawy. Yamaha używa NTN i KOYO i chyba takich bym się trzymał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 łozyska do koła lepiej kupic w sklepie z łozyskami i zimmerami np fag, zimmery tak samo, byle jakie, koles w sklepie podpowiedział mi kiedys ze do kół do enduraka lepiej wsadzic 1-2mm grubszy zimmer niz podaje manual i chyba faktycznie to sie sprawdza bo cały sezon przelatałem bez wymiany w kacie, a w tamtym wymieniałem 2x, do kola z tyłu treba nawalic smaru do oporu zeby nie miała gdzie osadzic sie rdza, cala operacja to 20-30zł, kupowanie allballsa do kół to głupota remont wahacza i kiwaczki to gorsza sprawa, w kawie nie udało mi sie wybic ośki wahacza, musiałem uciąc i dorobic, chyba od nowosci nie była wyjmowana, łozyska wahacza wziałem pivot works, 100zł drozsze niz allbals (200zł) ale ponoc warto dołozyc, a do kiwczki miałem tylko orginały (np zimmery po 60zł, łozyska ponad 200zł...), w xr masz napewno zamienniki wiec w 300zł idzie sie wyrobic, cieknacy amor najlepiej wymienic na sprawna uzywkę nawet w dziwgniach tylnego zawieszenia bo za podobną cene kupisz sporo lepsze łożyska. Ja zawsze kompletowałem z hurtowni bo mam na miejscu więc mi nie zależy.do jakiego moto do kiwaczki dobrałes łozyska w hurtowni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 cieknacy amor najlepiej wymienic na sprawna uzywkę nie lepiej oddać do regeneracji ?? jak dobrze zrobią to chyba posłuży a jak kupie używkę która po pierwszym wypadzie zacznie cieknąć to co dalej ?? u mnie kumpel tak kupował używane amory do dt 80 że ma 4 sztuki wszystkie leją i jeden coś tam pracuje a reszta to na sprężynie tylko.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Sporo zależy od amora. Ja np. w kawie i bandziorze mam nierozbieralne zaspawane i zgrzane na amen. To samo GSF600. Detka chyba jest rozbieralna ale nie dotykałem tego.jjank - Mogłeś walić do ASO z ośką, ja też myślałem, że będzie majątek a na miejscu krzyknęli chyba 60zł za OEM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 nie lepiej oddać do regeneracji ?? jak dobrze zrobią to chyba posłuży a jak kupie używkę która po pierwszym wypadzie zacznie cieknąć to co dalej ??zapytaj motofisha, moze on by miał, a raczej lipy nie ożeni, regeneracja wyjdzie drożej i tez nie wiadomo ile to pojezdzi, jak chcesz to mam sprawny amor z klxa, ma pełną regulację i bardzo duzy jej zakres, mozna zrobic go na miękkosc XTka do turystyki albo CRki, do ostrej jazdy bajkajjank - Mogłeś walić do ASO z ośką, ja też myślałem, że będzie majątek a na miejscu krzyknęli chyba 60zł za OEM.mam tu u siebie takiego pana Cześka, za 20zł zrobił mi tą ośkę, potem trochę plułem sobie w brodę bo gościu ma duzo czasu i za parę złotych pewnie chętnie powstawiałby mi w kiwaczkę tulejki pod typowe łożyska ze sklepu, no ale trudno liczę, ze za mojej kadencji juz się progresja w tej kawie nie rozleci, rozbiorę to wkrtóce i nasmaruję zeby miec spokój w sezonie, wahacztak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Radzio_ Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 witam, gdzie kupie klapke ssania do xr 600r oczywiście dobry zamiennik, albo zakład ktory dorabia fachowo? Cytuj ..::HONDA POWER::.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel123 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Próbowałeś dzwonić do olek motocykle ? Tam mają mnóstwo cześci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.