Wiertara Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Łańcuch to przecież bardzo ważna część motoru... Nie wiem czy wszyscy udzielający się w tym temacie zdają sobie sprawę co się może wydarzyć podczas pęknięcia łańcucha przy większej prędkości. Mnie kiedyś pękł łańcuch podczas przyśpieszania w zakręcie przy prędkości ok 50km/h. W jakiś niefortunny sposób łańcuch owinął się dookoła i zablokował koło. Mimo iż prędkość była mała gleba była blisko, aż strach pomyśleć co by było gdybym jechał nie 50 a 150km/h a nie ukrywajmy wielu z nas tak jeździ. Od tamtego czasu łańcuch jest tą częścią, którą zawsze kupuje markową. Na pewno zaraz mnie ktoś wyśmieje, że przesadzam i że miałem pecha, ale spójrzmy prawdzie w oczy, ile zaoszczędzimy kupując jakiś łańcuch maszynowy i czy to jest tego warte??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 tak chłopie ale jak byś kupił markowego DIDa z sygnaturami i padł by ci po miesiacu to też byś sie wkurzył i poczoł kombinowac:/ dałem kuxna 90zł za 428dida i DUPA! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Jeszcze nie słyszałem żeby ktoś narzekał na łańcuchy CZ a ceny są konkurencyjne! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 (edytowane) did za 90 zł ?? CZ kosztuje w granicach 110 (najmocniejszy) ja tam wole założyć markowy łańcuch za te 200-300zł + 120 za zębatki i mieć rok spokoju bez żadnego podciągania Edytowane 25 Czerwca 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyniooo Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 (edytowane) Panowie jak slysze o tych wszystkich kombinacjach jak tutaj z lancuchami a w innym watku o dorabianiu filtrow powietrza metoda domowa i jeszcze kilku innych patentach to az mnie sciska biggrin.gif banghead.gif Ale tutaj przegiecie nie jest az tak spore biggrin.gif Zaraz zaraz,filtr powietrza a łańcuch to zupełnie inna rzecz. Ja podjąłem sie dorabiania filtra ale w moim przypadku nie grozi to utrata zycia! Panowie łańcuch to juz powazna sprawa .Co jak co ale z tym to bym juz nie kombinował. Edytowane 25 Czerwca 2007 przez zbyniooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Łańcuchy przemysłowe (głównie rolnicze) wykonane są z materiału nie spełniającego norm w motocyklach.Rozciąganie łańcucha powoduje dużo szybsze zużycie zębatek zdawczej i odbiorczej. Jeżeli łańcuch nie jest dużym wydatniem - tak komplet zębatek + ich wymiana może już troszkę koszować. Ja też kiedyś przeżyłem spadnięcie rozciągniętego łańcucha podczas hamowania silnikiem - efekt połamany obojczyk. Nie polecem więc używanie takiego łańcucha - nie mogę się dopatrzeć w tym przedsięwzięciu żadnego plusa - nawet oszczędnościowego (pamiętajcie o zębatkach) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Krotko mowiac nie nadaja sie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 do motorynki to tak... mnie to tylko kurde zadziwiaja te ceny.... 90, 200-300 pln...niecale 2 lata telu zaplacilem za DID z kompletem zebatek SunStar prawie 1200 pln, nie pamietam jaki model, ale zrobione kilkanascie tysiecy i nie dotknalem regulacji, poprzednio mialem tez jakiegos DID-a ale chyba zebatki byly chu*owe, komplet kosztowach chyba cos okolo 600 pln, ale troche ponad dyche i juz zaczynal ciac zebatki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 co to za did za 90 zeta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 najzwyklejsza 428 bez oringów;] Juz mam odpowiedź co z tymi łańcuchami... silnik sie wygina, zebatki zamiekkie aaa szkoda gadac teraz trzeba myślec:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Czytam, czytam i zastanawiam się po co ludzie kompikują sobie życie. W dawniejszych czasach jak pewnie niektórzy pamiętają części się zdobywało lub załatwiało. W PRL była fabryka nazywająca się ROMET. Robiła różne rzeczy między innymi łańcuchy napedowe.W tamtym czasie potrzebowałem łańcucha sprzęgłowego 5/8 cala do BSA. Po założeniu pierwszego i przejechaniu kilku kilometrów wyjąłem garść pogniecionych rolek ze skrzynki sprzęgłowej. Przy drugim podejściu do Rometu łańcuch urwał się. Na szczęscie zrobił tylko dziurę w skrzynce i nic więcej. Sytuację uratował łańcuch od Panonii madziarskiej produkcji. Z łańcuchem napędowym miałem też perypetie. Do czasu założenia łańcucha made in england. Dlatego dziwię się eksperymentom. Chcesz kłopotów zastosuj beleco. I tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia 6 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 nie ma co kombinowac z lancuchem zdarzaja sie tez takie przypadki:strzal ze sprzegla lancuch sie urywa nawija na zebatke zdawcza i remoncik skrzyni murowany . znam takie przypaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 tak chłopie ale jak byś kupił markowego DIDa z sygnaturami i padł by ci po miesiacu to też byś sie wkurzył i poczoł kombinowac:/ dałem kuxna 90zł za 428dida i DUPA!Hmm a może wiecej szczegółów, bo jakoś wierzyć mi się nie chce. Pewnie kupiłeś jakiś niby nówka przez alegro a jeślo nowy w sklepie to przecież zawsze można zarekalmować produkt.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 kupiłem w sklpie internetowym najzwyklejszego DIDa 428. Zareklamowałem odpowiedź była taka ze łańcuch pracował na zebatkach od innego łańcucha co jest rzecza niemozliwą:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shaman9 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Ja w Fazerku mam lancuch DID za ktory dalem 450zl i nie odwazylbym sie zalozyc jakiegos taniego lancuchac a zwlaszcza przemyslowego do takiego sprzeta. Kumplowi w CBR strzelil lancuch to potem prawie 4 tys zl kosztowal go remont silnika. Natomiast w Junaku nie ukrywam mam lancuch przemyslowy za 30zl i sprawuje sie bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.