Skocz do zawartości

Hoss Boss


Lemon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rozmawiałem z facetem który przymierzał się do Boss Hossa u dealera, tylko usiadł, dealer nie pozwolił mu wyjechać bo był za lekki, do tego potwora trzeba mieć ponad qwintal wagi, chodzi o to że kiedy odkęcasz to moment obrotowy cię przewróci

 

No ja może mało wyedukowany jestem, al eod kiedy przy 400kg (albo więcej) wagi motoru, waga kierowcy robi znaczenie? I jaki moment? Ze niby na goome pójdzie?.Cos mi to realnie nie wygląda, bo jakby wylądawał, toby mu sie główka ramy urwała...

Coś tu nie tak sołtysie.....

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zwykly Small Block Chevy, 350ci, 5.7L , V8 . W tych silnikach moc nie ma wiekszego znaczenia, chodzi o moment obrotowy ktory zwykle wynosi ponad 400NM przy 2500RPM. To jest dobry sprzet na amerykanskie drogi, ale w Europie troche mija sie z celem, bo manewrowanie takim kolosem to koszmar. Nie chcialbym tez utknac w miescie w korku na takim sprzecie, ciepelko musi niezle dawac w kosc, a V8 szybko sie grzeje, a jak wentylator chlodnicy sie wlaczy to sauna :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwór straszny ale jak dla mnie to coś jak Maybach-totalny pokaz snobizmu.Ciekawe co zrobić jak się takie coś przewróci?10 osób musi go podnosić:buttrock:.Nie zmienia to faktu,że taka maszyna to prawdziwy head-turner i tak naprawdę wszyscy zazdroszczą takiej maszyny.Swoją drogą ciekawe że nie tylko pieniądze są ważne ale i masa ciała.Uważam jednak,że v8 powinna zostać na swoim miejscu czyli w vetce,bo przy 2s do setkitaki pojazd to zagrożenie dla całego świata:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja może mało wyedukowany jestem, al eod kiedy przy 400kg (albo więcej) wagi motoru, waga kierowcy robi znaczenie? I jaki moment? Ze niby na goome pójdzie?.Cos mi to realnie nie wygląda, bo jakby wylądawał, toby mu sie główka ramy urwała...

Coś tu nie tak sołtysie.....

 

 

hehehe, a swoją drogą nie wiem czy widziałeś właściciela boss hossa z woj zachodniopomorskiego.Kawał chłopa to mało powiedziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z facetem który przymierzał się do Boss Hossa u dealera, tylko usiadł, dealer nie pozwolił mu wyjechać bo był za lekki, do tego potwora trzeba mieć ponad qwintal wagi, chodzi o to że kiedy odkęcasz to moment obrotowy cię przewróci

 

A ta Pani to chyba nawet połowy kwintala nie ma :biggrin:

http://www.youtube.com/watch?v=6933-GkU68E...related&search=

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe, a swoją drogą nie wiem czy widziałeś właściciela boss hossa z woj zachodniopomorskiego.Kawał chłopa to mało powiedziane.

 

Hoss Boss-ów czy tam jak kto to woli Boss Hoss-ów (nie wiem jak jest prawidłowo - spotkałem sie z obiema nazwami) w Polsce jest co najmniej 4 - jeden w Szczecinie u mojego dobrego przyjaciela (będziemy teraz na wenecji k/znina) mialem okazje sie nim przeechać (kawałek bo kawałek ale zawsze coś) sprzet jest niesamowity - idzie jak burza (szkoda ze tylko prosto) z tył ma zbyt samochodową oponke - a to zakładaną z tego powodu aby miała dużą płaszczyzne przylegania do drogi - na profilowanej zapewne nie ruszyłbyś bo by cały czas buksowało kułko - tak jak wyżej - sprzet bardzo slabo skreca - ale ta moc pod tylkiem jest nie do opisania - pali toto - tyle co wlejesz i zawsze bedzie mu mało - a po to silna osoba jest do niego potrzebna - coby go utrzymać przy wolnej jezdzie (parkingowej) bo lubi sie walić jak żaden inny sprzęt oj oj mógłbym tak jeszcze troche ale po co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym manewrowaniem na parkingu to bardziej realna wrsja co do 'masy" kierowcy. Faktem jest że silnik jest umieszczony wzdłuznie i wirujący wał korbowy tworzy konkrenty moment który przechyla maszyne w daną stronę. Podjerzewm ze dlabym sobie radę z tym klockiem. Z rocketem III nie było tak źle gdy sie przyzwyczaiłem do siedzenia okrakiem na silniku. Fakt ze Triumph tez niebardzo lubi chodzić po zakrętach , chyba ze jest to dłuuugi łuk autostrady a jazda tym sprzętem jest dość męcząca nawet na prostej drodze po dłuższym czasie. Za to w mieście srednia predkosć to koszmar. W Rocket II najwieksza wadą mozę byc tylko dzwiek 3-cylindrowego silnika ktory brzmi tak jak inne 3-cyl. sprzęty czyli jak stara, zgrzybiała betoniarka.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Genralnie według mnie to zjawisko czysto amerykańskie, czyli dużo huku, dużo wszystkiego i do niczego. Jak Hummer, w naszych warunkach bezużyteczny, wygląda jak dupa w lesie, ale za to balsam to istny na ego.

 

nie sadzisz ze troche przesadzasz - właśnie to że jest taki jaki jest czyni go sprzętem wyjątkowym na skale światową - jeżeli pokażesz mi sprzet z innego kraju który mógłby stanąć z nim w szranki (poj , wielkosc i brak możliwości skrętu) to Hoss Boss czy Boss Hoss już nie bedzie taki ZAJ..ISTY - ale do tego czasu to jest to jedyny taki sprzet na świecie i może się to tobie podobać lub nie - ale racje musisz przyznac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka gadka ze amerykanskie to lipa jest bez sensu. Amerykanie mają taki styl i takie warunki ze poprostu tworzą takie wynalazki i do czegos im sie przydają a ze w PL nie ma warunków to nei znacyz ze musi byc lipa od razu. Ja bardzo lubie amerykanskie wynalazki nie dlatego ze sa przereklamowane i takie bardzo amerykanskie ale poprostu ze mi pasują i sie podobają.

 

Niektórzy lubią pojazdy i zarcie z USA czyli duze silniki i tłuste hamburgery a niektorzy lubią jesc chinski ryż i jeździć wychudzonymi pseudo-motorowerami.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...