Czarek-fighter Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Ogólnie poszukuję do 120KM w miarę spokojne, nie wymagające kręcenia, wygodne dla pasażera również, oszczędzające kręgosłup, duży moment. Co byście polecili poza moimi typami? A jak nic więcej to co najlepsze z tych? Najbardziej skłaniałbym się do VFR i B12 co o tym myślicie? A CBR 600 F, ALBO GSX 600 F? LUB NTV DEAUVILLE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 (edytowane) A CBR 600 F, ALBO GSX 600 F? LUB NTV DEAUVILLE? Wszystkie trzy nie maja ze soba nic wspolnego. Deauville jest typowym turystykiem ktory jest bezproblemowy i naprawde malo pali, do tego integrowane dosc pojemne kuferki, pasazer ma wygode i da sie tym naprawde fajnie jezdzic. Wlasciwie same superlatywy i 0 wad Nie da sie tym tylko jakbys powiedzial zapie****ac. ( mimo tego relatywne ). GSX 600 F Sprzet bezproblemowy ale musisz service'owac w podanych przez producenta interwalach. Mnie przybijaly koszta regolacji zaworow + koszta plytek. Przejezdzilem nim 3 sezony i 2 zimy. Cbr 600 F sprzecik fajny ale raczej dla Ciebie a nie dla Twojego ojca. :) Edytowane 28 Maja 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 polecam gsx 750f, wystarczająco jedzie, wygodny jak na ten typ i piękny (moje zdanie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenji Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 gsx600f od '98 (jajko) ma już regulację zaworów na śrubeczki. Czy spełni wymagania twojego ojca, myślę że nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezar Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Jeszua - wybrałem te modele, które się mojemu ojcu spodobały. Tego że nie będzie palił 5l to wiem odpisałeś jakbym nic kompletnie nie wiedział. Po prostu piszcie wady i zalety. - Stosunkowo mocny dół - żeby nie trzeba było go kręcić do 10 000rpm- Wygodny zarówno dla kierowcy jak i pasażera- W miarę pakowny, żeby kufry i pasażer nie sprawiły problemów- Około 120KM mocy (Nie interesuję mnie wasze własne poglądy co do tego czy za dużo czy za mało)- Jak najmniej awaryjny- Powinien dawać trochę frajdy jeżdżąc solo- Wcale nie musi palić 5l, ale żeby nie był jak sportowe V2 po 15l ;]- Żeby nie był zbyt egzotyczny (części)- Cena max 17tyś Co waszym zdaniem wpisuje się w te kryteria? Nie musicie się sugerować moimi typami, tylko przemyślcie co napiszecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 (edytowane) Jeszua - wybrałem te modele, które się mojemu ojcu spodobały. Tego że nie będzie palił 5l to wiem odpisałeś jakbym nic kompletnie nie wiedział. Po prostu piszcie wady i zalety. - Stosunkowo mocny dół - żeby nie trzeba było go kręcić do 10 000rpm- Wygodny zarówno dla kierowcy jak i pasażera- W miarę pakowny, żeby kufry i pasażer nie sprawiły problemów- Około 120KM mocy (Nie interesuję mnie wasze własne poglądy co do tego czy za dużo czy za mało)- Jak najmniej awaryjny- Powinien dawać trochę frajdy jeżdżąc solo- Wcale nie musi palić 5l, ale żeby nie był jak sportowe V2 po 15l ;]- Żeby nie był zbyt egzotyczny (części)- Cena max 17tyś Co waszym zdaniem wpisuje się w te kryteria? Nie musicie się sugerować moimi typami, tylko przemyślcie co napiszecie. eee, moze do ery pojdz... :P xj900 moze nie ma 120KM, ale za to jest to kawal motocykla, dla 2 osob powinien wystarczyc spokojnie - tak pod wzgledem mocy, jak i gabarytow. kardan to tez duzy plus... ale w erze moze cos wyczaruja :icon_mrgreen: Edytowane 28 Maja 2007 przez Mazzzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezar Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 hehe byłem pewny że ktoś mi tak właśnie dopowie ;] Chyba będzie B12. Tylko jeszcze musi być ofc jazda próbna, ostateczna decyzja co do chęci zakupu i git :] Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Jeszua - wybrałem te modele, które się mojemu ojcu spodobały. Tego że nie będzie palił 5l to wiem odpisałeś jakbym nic kompletnie nie wiedział. Po prostu piszcie wady i zalety. - Stosunkowo mocny dół - żeby nie trzeba było go kręcić do 10 000rpm- Wygodny zarówno dla kierowcy jak i pasażera- W miarę pakowny, żeby kufry i pasażer nie sprawiły problemów- Około 120KM mocy (Nie interesuję mnie wasze własne poglądy co do tego czy za dużo czy za mało)- Jak najmniej awaryjny- Powinien dawać trochę frajdy jeżdżąc solo- Wcale nie musi palić 5l, ale żeby nie był jak sportowe V2 po 15l ;]- Żeby nie był zbyt egzotyczny (części)- Cena max 17tyś Co waszym zdaniem wpisuje się w te kryteria? Nie musicie się sugerować moimi typami, tylko przemyślcie co napiszecie. Vstrom....- Bardzo mocny dół- Fenomenalnie wygodny w 1 i 2 osoby- Można założyć największe kufry i spory tankbag + 2 osoby- 100KM V2... Na niskich i średnich obrotach rzadna czwórka nie daje się porównać- Poza problemami ze sprzęgłem w starszych rocznikach moto jest bezawaryjne aż do bólu- Oj frajda jest ;) Silnk z TL1000, dobre zawiechy. Da się poświrować (tj. chodzi mi o jazdę, nie o stunt)- Nieegzotyczny aż do bólu- W cenie się zmieścisz już przy ok 4-letnim sprzęcie, do tego wiele używek ma dobre wyposażenie turystyczne B12 też ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 A zapomnieliście koledze polecić CBR 1000F, bardzo wygodny, mocny dół, a i ceny zakupu nie powalają na kolana...Pozdrawiam Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Każda sroka swój ogon chwali.Cezar, kup ojcu katalog z motocyklami, niech ma frajdę wyboru. Albo zabierz go do jakiegoś komisu i niech na własne gały zobaczy czego szuka, np do Marcina do Brwinowa, tu masz link - namiar na firmę:http://motonita.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M432919 Albo wpisz do wyszukiwarki w otomoto swoje kryteria i wysypie ci motocykle jakie pasują do wyboru. I po sprawie. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Jeszcze mi przyszla do glowy TDM-a 900 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 ten już chyba za bardzo odbiega w kierunku tutysta :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 (edytowane) Każda sroka swój ogon chwali. W moim przypadku to nie o to chodzi... Generalnie wali mnie kto na czym lata :lalag:Po prostu dopasowałem motocykl z listy do kryteriów. Komfortowy sprzęt dla 2 osób + bagaż, z mocnym dołem i wygodną pozycją - czy to może być inny sprzęt niż duże enduro V2? :( Szczególnie na polskie drogi... Sorry, ale jak czytam, że np. Z750 czy Thundercat mają być wygodnym motocyklem dla dwojga do spokojnej jazdy na niskich obrotach, to już sam nie wiem co napisać :( Równie dobrze można stwierdzić, że Subaru Impreza STI to przestronna i komfortowa luksusowa limuzyna dla starszego statecznego pana prezesa :icon_rolleyes: No "prawie" jak merc S500 :banghead: Odnoszę wrażenie, że część z piszących tu osób nigdy nie jeździła na motocyklu innym niż sportowy. Bez urazy oczywiście - sporty są ok. Niemniej jeśli ktoś szuka sprzęta do spokojnego nawijania dłuższych dystansów, to proponowanie mu plastika jest niedźwiedzią przysługą. ps. BMW są git, choć przy tych większych pojemnościach proponuję sprawdzić wagę sprzęta przed zakupem. Edytowane 30 Maja 2007 przez CosmoSquig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilwizard Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Jak by co to mam w garażu XJ 900 z '99r do sprzedania za 13 tyś:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Proponuje Bandita 1200 lub V-Sroma 1000, nie to że akurat Suzuki ale naprawde sprzęty trwałe z zapasem mocy i super do Turystyki. :) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.