Skocz do zawartości

Ranking Opon sportowo turystycznych


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, poszukuję opon sportowo-turystycznych z naciskiem na turystyczne na nowy sezon. Najbardziej zależy mi na neutralności i dobrej przyczepności także na zimnej oraz mokrej nawierzchni. Mile widziane duże przebiegi na jednym komplecie. Chciałbym aby opona była przewidywalna także dla początkującej osoby użytkującej motocykl. Na opony chciałybm przeznaczyć 700-750PLN. Przeczytałem kilka testów, rozejrzałem się na allegro i znalazłem opony Pirelli Diablo Strada. Co o nich sądzicie, czy będą dobrym wyborem?

Użytkuję obecnie drugi komplet takich opon i....właściwie nie wiem co o nich powiedzieć.Dlaczego?

Otóż poprzedni komplet zakupiony u dystrybutora Pirelli na Polskę i rewelacja.Fabryczne Pillot Road-y jedynki były gorsze niemal pod każdym względem.Zachęcony korzystną ceną i niezłymi właściwościami zakupiłem w tym roku kolejny komplet , tym razem w serwisie Triumpha i...porażka!Na suchym jeszcze ujdzie ale trochę deszczu i łapią uślizgi niemal co chwilę.Sam nie wiem co o tym sądzić , bo model ten sam , motocykl ten sam , kierownik ten sam -a jazda zupełnie inna.Chyba rozumiem już skąd tak skrajne opinie na ich temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli miałbym polecic turystyczne to Dunlop Roadsmart 2(b.drogie) najlepsze, jakie dotychczas miałem , ale tansze i bardzo dobre, są Pirelli Angel i te proponuje Ci założyc.

 

Continental Road Atack 2-dobra cena :)

Edytowane przez Syrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użytkuję obecnie drugi komplet takich opon i....właściwie nie wiem co o nich powiedzieć.Dlaczego?

Otóż poprzedni komplet zakupiony u dystrybutora Pirelli na Polskę i rewelacja.Fabryczne Pillot Road-y jedynki były gorsze niemal pod każdym względem.Zachęcony korzystną ceną i niezłymi właściwościami zakupiłem w tym roku kolejny komplet , tym razem w serwisie Triumpha i...porażka!Na suchym jeszcze ujdzie ale trochę deszczu i łapią uślizgi niemal co chwilę.Sam nie wiem co o tym sądzić , bo model ten sam , motocykl ten sam , kierownik ten sam -a jazda zupełnie inna.Chyba rozumiem już skąd tak skrajne opinie na ich temat.

 

A to nie były leżaki przypadkiem?

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Syrek

Poprzednio miałem Roadsmarty2 i również byłem z nich mega zadwolony.

Teraz jak zmienialem kapcie poczytalem troche + za rada KS Ridera zmieniłem na Metzelery Z8 Interact.

Powiem tak, wydaje mi się że jeszcze lepiej kleją się do asfaltu, jakoś bardziej im jeszcze ufam.

 

Pozdr.

F.

Edytowane przez filipr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozważałem, kwestia tylko czy są faktycznie lepsze od Pirelli Diablo Strada, są średnio droższe o 100PLN, kwestia czy warto wydać te 100PLN więcej.

 

Tak w ogóle to żałujesz 100 czy 200zł, a to chodzi o Twoje bezpieczeństwo. Jak widać, z Diablo Stradami zależy jak trafisz. A gdybyś się wyglebił przez gówniane opony (odpukać) to straty będą pewnie większe niż te 200zł.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w ogóle to żałujesz 100 czy 200zł, a to chodzi o Twoje bezpieczeństwo. Jak widać, z Diablo Stradami zależy jak trafisz. A gdybyś się wyglebił przez gówniane opony (odpukać) to straty będą pewnie większe niż te 200zł.

 

I tu się zgodzę. Klas500 - masz Tigera 1050, czyli nie byle jaki sprzęt i dość nowy. Nie warto oszczędzać 100 lub 200 PLN na oponach.

Zrób jeden wypad mniej w przyszłym sezonie i zaoszczędzisz tą kwotę.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu się zgodzę. Klas500 - masz Tigera 1050, czyli nie byle jaki sprzęt i dość nowy. Nie warto oszczędzać 100 lub 200 PLN na oponach.

Zrób jeden wypad mniej w przyszłym sezonie i zaoszczędzisz tą kwotę.

 

Pozdr.

F.

 

Oj słabo czytasz temat :wink: Ja tylko opisałem swoje doświadczenia z Diablo Stradami i nie mam zamiaru więcej ich montować , a pytanie zadał kolega motoluka :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odnośnie Michelin Power Pilot 2TC, przypomniał mi się zeszłoroczny wypad znajomego do Lublina - ogólnie te gumy naprawdę dają radę i wg mnie stanowią idealny kompromis między codzienną jazdą a okazjonalnymi wypadami na tor:

 

michal_marta_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...