squod Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Czolem wiecie gdzie w Wawie mozna kupic smar do lancucha dzis po godzinie 18 - macie namiar na jakis sklep ze smarkami pracujacy przynajmniej do 19 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Ponoc na stacjach Shell sa dostepne smary do lancuchow... wiec zajedz i zobacz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 (edytowane) Czasami nie wchodź na stoisko "motor" do Auchana. Nie dość, że wahacz, koło zachlapane smarem to jeszcze na serwisie zostałem posądzony, że smaruję łańcuch pędzlemsmar ten to jakoś xceramic coś tam Edytowane 11 Maja 2007 przez spiwor Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 11 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 dzieki, sprobuje na stacji shella .... ale jak ktos mialby jeszcze jakis pomysl to czekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Motostore na Wiertniczej, jadac w strone Wilanowa troszke przed McDonaldem. Czynne do 20stej chyba! Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Motostore otwarty, ale dostawa smarów będzie dopiero w poniedziałek. Chwilowo się wyprzedały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Kup hipol na Orlenie 24h... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenji Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Kup hipol na Orlenie 24h...możesz rozwinąć? czy chodzi o olej przekładniowy 80w90? cena tego to ok 10zł za litr, czy nie warto zainwestować w np castrola 500ml (ok 30zł) ew belray specjalnie do łańcuchów? na forum przeczytałem o tym, że nawet DID zaleca olej przekładniowy. dochodzi aspekt praktyczny, tzn droższy wybór jest w sprayu. Proszę o konkretną odpowiedź, nie chce robić wrzątku z tak trywialnego pytania :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Ja smaruje lancuch hipolem. Juz pozbylem sie calego tego gowna jakie zostawial spray. Teraz lancuch zrobil sie bardziej elastyczny. Tylko trzeba sie troche pitolic z nakladaniem. Musze cos wymyslic zeby to wszystko szybciej szlo. A jesli chodzi o brudzenie felgi i w ogole wszystkiego wokol, spraye brudza tak samo, tylko ze hipol latwiej sie czysci. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 A ja nie smaruje w ogóle i nie mam problemu..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Jest wiele szkół. Ja z racji tego, ze Hipol mam na półce przy motocyklu używam Hipolu :icon_rolleyes:. 80W90, GL-4 czy jakoś tak. To samo lałem do skrzyni i dyfra w Uralu. A nakładanie? Ruszyłem głową i nawet rąk sobie nie brudzę. Idź do apteki, kup strzykawkę 100ml. Będzie miała dziubek dość sporej średnicy, ale na tłoczek powinna być od środka wsadzona taka mała redukcja, ze średnicą o wiele lepiej nadającą sie do nakładania oleju. Nakładasz redukcję, podnosisz tylne koło w motocyklu i labo ręką, albo zapinając jedynkę na jałowych, obracasz nim, wlewasz olej do strzykawki i nie zakładając tłoka pozwalasz olejowi grawitacyjnie kapać na łańcuch. I najpierw celujesz na lewe oringi łańcucha, potem na prawe... Nie przesadź z ilością - olej ma właściwości penetrujące. Za godzinę lekko zwilżony olejem łańcuch zrobi sie cały mokry. Zawsze te 20pln oszczędzisz na czymś, na czym akurat można w przypadku motocykla oszczędzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenji Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 dzięki, tyle chciałem usłyszeć. dla bardziej wnikliwych polecam to http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=40987&hl= znalazlem w poszukiwaniu hipolu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 A nakładanie? Ruszyłem głową i nawet rąk sobie nie brudzę. Idź do apteki, kup strzykawkę 100ml. Będzie miała dziubek dość sporej średnicy, ale na tłoczek powinna być od środka wsadzona taka mała redukcja, ze średnicą o wiele lepiej nadającą sie do nakładania oleju. Nakładasz redukcję, podnosisz tylne koło w motocyklu i labo ręką, albo zapinając jedynkę na jałowych, obracasz nim, wlewasz olej do strzykawki i nie zakładając tłoka pozwalasz olejowi grawitacyjnie kapać na łańcuch. I najpierw celujesz na lewe oringi łańcucha, potem na prawe... Nie przesadź z ilością - olej ma właściwości penetrujące. Za godzinę lekko zwilżony olejem łańcuch zrobi sie cały mokry.Dzieki :P. Ja myslalem zeby wziac jakas mala butelke po wodzie z ustnikiem, nalac tam oleju i na tyle uchylic ustnik zeby wlasnie tylko kapalo. Pomysle jeszcze nad ta strzykawka :crossy:. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Czasami nie wchodź na stoisko "motor" do Auchana. Nie dość, że wahacz, koło zachlapane smarem to jeszcze na serwisie zostałem posądzony, że smaruję łańcuch pędzlemsmar ten to jakoś xceramic coś tam pod względem brudzenia ten smar jest kiepski, trzeba sie nameczyc zeby go potem zmyc z felgi i wachacza, ale jezeli chodzi o wlasciwosci smarujace to nie jest zły.Wg mnei najlepszy jednak jest smar w sprayu shella ( teflon coś tam) ale niestety w polsce nie udalo mi sie go nabyc. Jak bede w niemczech to kupie na zapas :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.