Skocz do zawartości

Aprilia RSV 1000 Mille (RSV1000 ) plusy i minusy


Rekomendowane odpowiedzi

  • 7 miesięcy temu...

Moto jest całkiem ciekawe tylko obawy wzbudza jakość włoska

dlatego ciekawi mnie ten sprzecik bo jesli chodzi o stylizacje jest  

bardzo ciekawy!

 

Pozdrawiam

 

no wlasnie tez mam obawy co do jakosci wloskiej

dzieki wszystkim za odpowiedz, niestety nie dowiedzialem sie wiele wiecej niz wiedzialem - wina jest mala ilosc posiadaczy ;)

 

moze zaryzykuje i w przyszlym sezonie zamiast R6 kupie RSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

tak sobie patrze na wasze wpisy i mysle ze moge duzow w tym temacie opowiedziec. Co prawda temat stary jest ale jak by ktos szukal to czegos sie dowie. motocykl mam od 2004, przebieg ok 24000, jak do tej pory zadnych awarii. ostatnio na serwisie jak sprawdzalismy zawory to od nowosci trzymaja wymiar. lancuch ciagle ten sam i mimo moich wielkich checi jego wymiany mechanik odradzal bo nawet polowy naciagu nie wykorzystalem i caly zestaw napedowy ciagle jest git. klocki przud i tyl to samo. wiec jesli mi ktos bruzdzi na wloska jakosc to chyba mowi o ducati. so do samego motocykla to hamulce rewela mimo ze mam wersje r czyli zaciski nie radialne, sposob oddawania mocy poprawil sie po przeprogramowaniu map zaplonowych teraz nie szarpie mi juz ponizej 3000 rpm i ruwniej ciagnie. warto zmienic filtr powietrza na bmc albo cus bo orginalny jakos trudno dostepny jest. prowadzenie to po prostu klasa sama dla siebie i uwazam ze jest lepsze niz u japonii ale za to w trasie i miescie malo komfortu bo jest strasznie sztywne. nie posiadam amortyzatora skrety a jeszcze mi sie ne zdazylo zeby mi aprilia zaszymila na wyjsciu z luku. warto tez zmienic wydechy bo na standardach to chodzi jek pralka i nie ma takiej przyjemnosci z jazdy, a jak sie juz je zmieni ( ja mam laser ) to kurcze jakby b-17 lecialo. co do turystyki to sa problemy bo zadne sakwy nie pasuja naprawde zadne, ale i tak dawalo sie rade i cale wlochy i chorwacja padla lupem mojej aprilii. predkosc max ok 280 i idzie jak po sznurku co prawda kumpel na r1 pomachal mi i odjechal ale i tak go dogonilem na slimaku przy zjezdzie. guma spoko na 1,2 a na 3 ze sprzegla, fanem tego nie jestem ale moto daje rade. potrafii spalic troche oleju jakies 400 ml na 6000 km ale to ponoc normalne, sprzeglo mimo ze hydrauliczne to twarde czyli raczej dla chlopa no i wysokosc siedzenia. jak ma ktos 170 do 175 to niech lepiej nie interesuje sie tym moto bo strasznie wysokie jest, i na koniec pozycja jazdy wymusza mocne opieranie sie na nadgarstkach wiec czasem bola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam!

Wpadła mi w oko aprilia RSV 1000 i moje pytanie brzmi czy warto się w to pchać?

Części pewnie zero i trzeba sprowadzać oryginały to główny minus, interesuje mnie jak się ma ekploatacja tego motocykla, w grę wchodzi rocznik 2000 - 2002. Mile widziane opinie użytkowników:)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Wpadła mi w oko aprilia RSV 1000 i moje pytanie brzmi czy warto się w to pchać?

Części pewnie zero i trzeba sprowadzać oryginały to główny minus, interesuje mnie jak się ma ekploatacja tego motocykla, w grę wchodzi rocznik 2000 - 2002. Mile widziane opinie użytkowników:)

pozdro

 

A o jakim roczniku mowisz ?

 

Nowka czuy uzywka ?

 

Od chyba zeszlego roku Aprilia daje nawet gwarancje ( mozna za pare zlotych przedluzyc o dwa lata = 4 w sumie )

 

trzeba tylko lubic V-ki

 

:icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Wpadła mi w oko aprilia RSV 1000 i moje pytanie brzmi czy warto się w to pchać?

Części pewnie zero i trzeba sprowadzać oryginały to główny minus, interesuje mnie jak się ma ekploatacja tego motocykla, w grę wchodzi rocznik 2000 - 2002. Mile widziane opinie użytkowników:)

pozdro

Na forum znam jednego posiadacza: gerardgrodzisk (podobno jedyny w Polsce :icon_mrgreen: :rolleyes: ). Uderz do niego z wszelkimi pytaniami. Ale z tego co wiem z częściami do tego motocykla są problemy. Na głupi łańcuch czekał szmat czasu.

 

Ale za to motocykl piękny... i ten ogłuszający dźwięk z rur wydechowych. POEZJA :icon_mrgreen:

 

pzdr @starte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, ze klamka sprzegla w salonie w Polsce kosztuje 300zl chyba, a na ebay'u mozna kupic komplet (sprzeglo i hamulec) i to w w dowolnie wybranym kolorze za 30 euro. czy jakos tak. Motocykl wyjatkowy i rzadko sporykany - to jego ogromne plusy, bedziesz sie wyroznial w srodowisku motocyklowym - coraz liczniejszym niestety i przez to coraz bardziej anonimowym tłumie, ale ta utrata wartosci (patrzac na ceny uzywanych) jest przerazajaca.

Pamietam jak na zlocie w Gizycku w zeszlym roku bylo ponad 1000 maszyn a wszyscy zwracali uwage na jedna, taka wlasnie aprilkę.

Edytowane przez Groszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A o jakim roczniku mowisz ?

 

Nowka czuy uzywka ?

 

Od chyba zeszlego roku Aprilia daje nawet gwarancje ( mozna za pare zlotych przedluzyc o dwa lata = 4 w sumie )

 

trzeba tylko lubic V-ki

 

:biggrin:

KS-RIDER, czytaj dokładnie temat, jak byk masz napisane że rocznik 2000-2002 kolege interesuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...