Skocz do zawartości

Zmiana moto na mocniejszy


Rekomendowane odpowiedzi

No wlasnie na co :icon_twisted:. Powiem szczerze ze po nakreceniu ponad 2tysiecy kilometrow(doswiadczenia moze wielkiego nie nalapalem) ale zaczyna mi brakowac poprostu mocy w tym motorze a zarazem wrazen. Dlategp postanowilem sprzedac maszynke i przesiasc sie na cos mocniejszego ze sporym zapasem mocy. Powiedzmy ze do setki na GPZcie jakos to idzie ale od 150 rozpoczynaja sie schody a ja czaseme chcialbym pojechac jesli warunki pozwalaja szybciej no i miec ta moc pod manetka :buttrock: . Tym razem mam nadzieje ze po zakupie pojezdze ladnych kilka sezonow a nie 3 miesiace :buttrock:. Planuje tak wydac ok 12-13 tysiecy chcialbym cos raczej nie starszego niz 2000 no minimalnie 1999 rok. Patrzylem do tej pory na cebry f3,f4 kawy zx6r,zx7r no i suzuki gsxr. Moze przesiadanie sie z 60 konnej maszyny na 140 to nie jest najlepszy pomysl ale taki motorek w okolicy 100-115 koni bym chetnie widzial w mym garazu. Chcialbym rowniez aby moto ciagnelo od dolnych zakresow obrotow a nie tak jak w gpz-cie ze do 8 jakos tam idzie a potem nagle sprzet otrzymuje kopa. :buttrock:

 

Ktory z tych moto pali najmniej i jest najmniej awaryjny???? Moze macie inne propozycje ewentualnie uwagi porady chetnie poczytam.

 

pozdrawiam

 

tu mi w oko maszyna wpadla co wy na to: :buttrock:

http://moto.allegro.pl/item191879703_okazj...saki_zx_7r.html

Edytowane przez fabi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak od dolu to wedlug mnie tylko V-ka. wiekszosc rzedowke dostaje wlasnie kopa od 8K.

Jak cos ponad 100 koni to SV 1000 moze TL, VTR. Pozatym Jesli chcesz miec kopa od dolu to za to odpowiadaja Nm a nie KM. A Wlasnie Vki maja najwieksze wartosci Nm przy niskich wartosciach obrotów..elastycnzosc w Vkach jest wieksza niz w rzedowach.. wiem mam Vke i dlatego zachwalam ale nie do konca tak jest.. :) to moje subiektywne odczucia.. To tyle z mojej strony.

 

Pzdr. i powodzenia w "zakupach"

Edytowane przez Sienkos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz żeby ciągnoł od samego dołu to nie patrz na konie ale na moment i kiedy jest maxymalny (czyt. przy jakiś obrotach). Proponuje Bandyte 1200 - olejak, sprawdzona konstrukcja a silniczek bajka, oczywiście od 180-200 km/h ścigacze go wyprzedzą ale do tych prędkości trzyma sie bez żadnych problemów :)

Edytowane przez klaudiusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn bez przesady z tym dolem w sumie jak sie przesiade na mocniejsza maszyne to podejrzewam ze i tak bedzie mial duuuzo lepszy dol niz GPZ takze luzik. Chodzi o to zeby mial porzadnego kopa przy malej usterkowosci no i zeby przesadnego wiru w baku nie bylo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn bez przesady z tym dolem w sumie jak sie przesiade na mocniejsza maszyne to podejrzewam ze i tak bedzie mial duuuzo lepszy dol niz GPZ takze luzik. Chodzi o to zeby mial porzadnego kopa przy malej usterkowosci no i zeby przesadnego wiru w baku nie bylo :)

 

 

Tak to tylko w erze mają...

Albo kop, albo ekonomia.

 

Jest wiele sprzętów które spełniają twoje kryteria, pooglądaj, poczytaj, napewno znajdziesz.

100km to pewnie jakaś 600ccm.. np fazerek

Edytowane przez Tuzmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym polecił gsx-f 750. Jest ekonomiczny, a przecież oczywiste jest że silnik chłodzony powietrzem i olejem to sprawdzona konstrukcja i raczej nie będzie sprawiała kłopotów w eksploatacji i nie będzie się psuł. Moc może i nie poraża (96KM) ale za to masz ekonomiczny i praktycznie bezawaryjny sprzęt idealny do turystyki i z niezłym dołem. Na pewno warto się nad tym zastanowić jeśli nie chcesz tylko szlifować kolanami o asfalt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej to moze inaczej zawezmy temat poszukiwan. co byscie polecili wzgledem kopniak/ekonomia/awaryjnosc jesli do wyboru zostaja zx6r,zx7r (ten co podalem w linku) oraz cebry f3,albo f4 (choc f4 za ta kaske to raczej ciezko bedzie kupic) ewentualnie gsxr.??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz mieć elastyczny silnik R4 to raczej coś z 750 a nawet litrowce, albo duży bandzior jak proponuje Klaudiusz. O klasie 600 raczej zapomnij, bo tak jak piszesz do 6000 - 8000 obr/min to jedzie jak twoja GPZ-ta. Z doświadczeń kolegi mogę przytoczyć że dopiero CBR1000F zaspokoiła jego potrzeby komfortu jazdy...

Pozdrawiam i życzę udanych zakupów

Seb

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jesteś następca Valentino Rossiego ... Ja mam GPZ-a drugi sezon (przejechałem 10 tysięcy km.) i uważam że jeszcze za wcześnie na przesiadkę na coś mocniejszego. Jeszcze mnie ten motocykl zaskakuje i wciąż wiele się dzięki niemu uczę.

Może chcesz być mistrzem prostej ? Co NIEDZIELE słyszę popisy MOTOCYKLISTÓW rozpędzających swoje sportowe, wypasione 600 - 1000 od świateł do świateł. Jestem pewien że połowa z nich nie potrafi nic więcej.

 

Udanych poszukiwań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz mieć elastyczny silnik R4 to raczej coś z 750 a nawet litrowce, albo duży bandzior jak proponuje Klaudiusz. O klasie 600 raczej zapomnij, bo tak jak piszesz do 6000 - 8000 obr/min to jedzie jak twoja GPZ-ta. Z doświadczeń kolegi mogę przytoczyć że dopiero CBR1000F zaspokoiła jego potrzeby komfortu jazdy...

Pozdrawiam i życzę udanych zakupów

Seb

 

Bez kitu

Przejechane 2000km i zmieniasz sprzeta?

To po co go kupowales? Przeciez nawet nie zdazyles go "poznac". Nic ci nie bede polecal bo nie mam doswiadczenia z duzymi sprzetami i nie chce zeby ktos mi zarzucal ze sie wypowiadam a nie mam pojecia. Ale ja jeszcze chwile na mojej 250 pojezdze zanim bede ja zmienial

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jesteś następca Valentino Rossiego ... Ja mam GPZ-a drugi sezon (przejechałem 10 tysięcy km.) i uważam że jeszcze za wcześnie na przesiadkę na coś mocniejszego. Jeszcze mnie ten motocykl zaskakuje i wciąż wiele się dzięki niemu uczę.

Może chcesz być mistrzem prostej ? Co NIEDZIELE słyszę popisy MOTOCYKLISTÓW rozpędzających swoje sportowe, wypasione 600 - 1000 od świateł do świateł. Jestem pewien że połowa z nich nie potrafi nic więcej.

 

Udanych poszukiwań.

 

i tu sie zgodze z powyzsza opinia a i dodam swoje 3 grosze

jedz ty chlopie na jakis tor (nie ulice pod blokiem) i zamknij oponke - bo cos nie wierze abys to potrafil po przejechaniu 2000km a pozniej zrob slalomik i awaryjne chamowanko w winkielku - a jak zrobisz PRZECIWSKRET to dopiero sie zastanawiaj nad mocniejszym konikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widze ze juz otrzymalem opinie kamikaze :(. W pierwszym poscie napisalem przeciez ze wiem ze doswiadczenia nie nalapalem a ze czasami lubie sobie odkrecic manetke na prostej jak sa do tego warunki to chyba nie moja wina. Na zakretach i po miescie nie szaleje tylko jezdze ostroznie bo wiem ze moge sie szybko wywalic. ale sprzet chce zmienic i nic mnie od tego nie odwiedzie przeciez po zakupie mocniejszej maszyny nie musze na odkreconej manetce wiecznie jezdzic prawda??

 

To powtorze pytanie : co byscie polecili wzgledem awaryjnosc/ekonomia/kopniak jesli do wyboru zostaja zx6r,zx7r (ten co podalem w linku wyzej ) oraz cebry f3,albo f4 (choc f4 za ta kaske to raczej ciezko bedzie kupic) ewentualnie gsxr.??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...